NAILPOLISH #2: FALL EDITION 🍁 🍂 💅

Ukoliko me pratite od početka, vjerovatno se sjećate da sam napravila sliča post koji je bio vezan za ljetne lakove, a s obzirom da volim jesenje postove i lakove, odlučila sam sa vama podijeliti moje jesenje lakove, koje jako volim.



Avon Gel Shine/ Chery berry






























Golden Rose/ 28





























Avon Speed Dry +30/ nijansu nažalost ne znam, ali je ona skroz bordo boja

Golden Rose/ 35



Essence The Gel Nail Polish/ 46 black is black





























Eveline Cosmetics/ 921





























Elegant/ 368

Golden Rose Jolly Jewels/ 115































Farmasi/ NO: 56

Essence The Gel Nailpolish/ 33 wild white ways





























Nadam se da vam se ovaj post sviđa, i da su slike okey, i da se boje dobro vide. I, da voljela bih da mi pišete da li je bolje kada uređujem fotografije, ili je bolje kada su prirodne.

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Super ti je post ! Slike su super i lijepi su lakovi .... Sve je super .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi lakovi su predivni,slike su me ponovo odusevile <33!

    noi post prva saradnja na blogu perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni lakovi, prave jesenje boje! Ja prosto obozavam jesenje boje, ludim za njima. Pogotovo kad vidim bordo ili oker dzemper, aaa! Super post!! <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam niti jedan osim ovoga zadnjeg. Jako lijepe boje si izabrala, meni se najvise svidaju ovi avonovi i sivi od evelina. Bas su super :)
    I ja moram napraviti ovakav post jer imam ga za ljeto :)
    Pozadina je top :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotkice odlične, lakovi lijepi! Imam Farmasijev i sama, predivna nijansa! xx

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    OdgovoriIzbriši

Back
to top