Ovih dana: Škola, izlasci, neaktivnost, otkiranje tajne...

Ćao svima, ja sa Delilah i dobrodošli još jednom na moj blog Delilah's Stories. 

S obzirom da je blog jedna vrsta dnevnika, imala sam potrebu da vam napišem šta mi se to dešavalo posljednjih sedmicu dana i zašto nisam aktivna. Ukoliko želite mogu ovakvu vrstu postova postavljati svake nedjelje, gdje bih vam pisala šta mi se to dešavalo u prethodnoj.

























Naime, ova sedmica mi je prilično brzo prošla, kao i svaka druga. Sedmica mi je bila jako teška, jer sam dosta učila, a najviše psihologiju iz koje imam jedinicu. Da vam ne pričam kako se to desilo, jednostavno nisam naučila, i rekla sam da mi upiše jedan. Sad kad o tome razmišljam da sam samo izašla, možda bih dobila barem 3, jer nije da nisam ništa znala. Dakle, čitavu sedmicu sam učila pihologiju, gdje se nagomilalo previše lekcija, ali zaista. Svaki dan kad bih došla iz škole učila bih, jer profesor brzo ispituje, pa je bilo samo pitanje vremena kada će me prozvati i to se desilo u petak, dobila sam 4, zadovoljna sam, mada mogu bolje. Kada smo već kod škole, moram priznati da se ništa drugo posebno nije dešavalo. 



Pored škole i učenja, prva sam smjena, tako da sam ove sedmice skoro svaki dan izlazila sa najboljim prijateljicama na kafu, a onda kući. Šta da kažem, volim izlaziti na kafu s njima i pričati o zajedničkoj budućnosti, ali to nije sve, u petak sam se malo duže zadržala u gradu, jer sam pravila prijateljici blog, ponosna sam na nju i na sebe, drago mi je što sam joj pomogla u tome, jer je zaista nadarena za pisanje kratkih priča i eseja, nadam se da će napredovati, ona zapravo već napreduje :D



Kako me je škola stiskla i jedinica iz psihologije, u potpunosti sam zapostavila blog, zbog čega mi je zaista jako žao, jer jako volim blog, pisanje, fotografisanje i sve što je vezano uz njega. Ove sedmice izašla su samo dva posta, i to u ponedjeljak i jučer (subotu). Uopće se ne ponosim time, ali šta mogu.



Ove sedmice desilo se nešto što nisam očekivala, naime moja najveća tajna je isplivala na površinu i iskreno nije mi drago zbog toga. Sve je počelo u ponedjeljak kada sam rekla najboljim prijateljicama za svoj filmski blog, i to nakon godinu dana, one su se jako zainteresovale, a jedna pogotovo (ona što sam joj napravila blog). I tako smo u petak sjedile na zadnjem času, dok je naš omiljeni profesor, kod kojeg smo u petak imali 4 časa ispitivao moju prijateljicu i zamolio je da pročita jedan svoj tekst. Ona mu je pričala o tome kako voli pisati, te je u jednom dijelu rekla ''Pa Dalila mi je odlučila pomoći da napravim blogu, gdje bih pisala svoje tekstove, ona se razumije u to jer ima blog na kojem piše recenzije za filmove''. Ja sam se u sekundi izgubila, promijenila milion boja, samo sam spustila glavu, rekla je to kao da je to ništa. Ostale dvije prijateljice su joj rekle da pazi šta priča i da me je na neki način povrijedila. Osjećala sam se čudno, na trenutak su svi gledali u mene, iako ni ne znaju šta je to blog. U sebi sam samo razmišljala šta da radim, a onda je profesor rekao da je to dobra stvar i da je malo takvih kao što sam ja, da je većini hobi drogiranje i pušeje, rekao je da je to super stvar i da bi volio da mu pošaljem blog, na što sam ja rekla da ja to ne bih voljela, jer ne želim da meni bliske osobe znaju za isti. I tako, pred 24 osobe otkrila se moja najveća tajna za jedan od blogova, drago mi je što je ovaj blog još uvijek tajnovit i što niko, od meni bliskih osoba ne zna za njega, mislim da je tako najbolje.



I eto, ispisah se ja, baš kao što bih pisala u svom dnevniku, a ipak sastavila sam sve u 4. teme i skratila što je više moguće. Nadam se da vam se ovaj post svidio, ukoliko želite da nastavim sa ovom rubrikom pišite u komentarima da znam. Volim vas ♥

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Obozavam ovakve tvoje postove ☺.Ne brini za blog,sve dok te drugari ne hejtuju okej je ❤.A sto se tice skole,bitno je da si ti za sebe naucila i da znas.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ipak sam htjela da blog bude moje malo utočište, za kojeg niko od poznanika ne bi trebao znati, ali nema veze :D

      Izbriši
  2. Odličan post draga!
    Baš ti je dobra ova ideja kao da je blog jedna vrsta dnevnika, i potpuno se slažem *-*
    Super si napisala post!
    Ako nađeš vremena pročitaj moj novi post o Halloweenu na mom blogu: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post, obavezno pisi ovako svake sedmice, zanimljivo je! Ja takodje imam psihologiju, i kada je doslo vreme da ispituje ja sam rekla da nisam naucila (samo sam procitala u knjizi par puta). Ali mi je rekla da sednem u prvu sklupu i da odgovaram. I na kraju sam dobila 3 umesto 1, jer sam slusala na casu i sve upila kao sundjer haha. Mislim da uvek treba pokusati, barem to bilo uzalud..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja da sam izašla ne bih dobila 1, ali eto, važno da sam ispravila. hvala ti na podršci i drago mi je da ti se ova rubrika dopada :D

      Izbriši
  4. Čestitam za psihologiju, koliko vidim tvoja knjiga je dosta opširna i konfuzna.. A psihologija mislim da i nije toliko teška kao predmet, koliko ti profesori insistiraju na njihovom predmetu (kao da je jedini na svetu). Ja sam pre neki dan ''zaradila'' upisivanje u sveščicu, i dobila upozorenje da sam prva za ispitivanje u sledećem krugu :'D A čak ništa bitno nisam ni uradila! Okrenula se da uzmem svesku od druga, dok je profesorka pitala, pa se gospođica naljutila što sam joj odvukla NENAMERNU pažnju............
    I znam tačno kako se osećaš za ovo oko bloga. Jednostavno, osećaš da je blog nešto privatno, što ne želiš da znaju ljudi oko tebe i to je okej. Rasterećenije i iskrenije pišeš kad znaš da niko ko te poznaje to ne čita. :)
    Razumem te.

    Najnoviji post ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam stvarno odličnog profesora psihologije, a proed tog predmeta nam predaje još dva predmeta i jako je zanimljiv, ma odličan, imala sam čak i priliku da odgovaram i da mi preko jedinice upiše ocjenu koju zaslužim, ali nisam se na vrijeme javila :/ Drago mi je da e razumiješ za blog :D I hvala na divnom komentaru

      Izbriši
  5. I love you! Great!
    Have a nice weekend :)

    I follow you! Can you follow me back?
    If you comment my post, I will comment your four posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Psihologija mi se čini kao jedan jako zanimljiv predmet. Dacu ti jedan savjet. Nikada se se nerviraj zbog ocjena. Najpreče je tvoje zdravlje. Ocjena je bilo i biće :)

    Inače, ako bi se prijavila na sledeći blog http://mysweetescapemasha.blogspot.com/ bila bih ti jako zahvalna. Uzvratiću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savjetu, prije mi nisu smetale loše ocjene, ali ove godine mi dođe da plačem zbog najobičnije trice, o jedninici da i ne govorim, ali eto trudim se da imam dobre ocjene :D

      Izbriši
  7. Pre svega moram reci da se ne primecuje tvoje odsustvo sa bloga, jer su svi tvoji postovi uvek savrseni, i uvek plene energijom bas kao da si na bloggu 24/7. Tako da ne brini za to, posveti se skoli, i zdravlje, imas moju podrsku, a verujem i podrsku svih nas, kada je odsustvo sa bloga u putanju. Drgo sto ti zelim reci jeste da mi je izrazito drago sto si se otvorila i podelila ovo sa nama, jer i kao sto si sama videla mozes dobiti veliki broj saveta. Posto vecina ne zna o cemu se radi mogu ti reci da se ne brines zbog toga sto svi sada znaju za tvoj blog, ali to sto je tvoja drugarica uradila zaista nije lepo. Reci joj da ti to smeta i da te je povredilo, mislim da je tako najbolje, ne ni da joj cutis, ali ne ni da ne razgovarate vec ovako. Osetice da je kriva te cee u buduci i ona i ostali paziti sta pricaju kada si ti u pitanju. Inace odlican post, drago mi je da sam procitala nessto ovako.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije svega hvala ti, što se tiče prijateljice razgovarala sam s njom, kao i moje ostale drugarice, rekla je da joj je ''izletilo'' i da joj je žao, međutim nemam problema s tim, valjda niko ni ne zna šta je to :D

      Izbriši
  8. Odlican post!Uzivala sam citajuci,mada ne znam u kom tvom postu ja nisam uzivala.☺Drago mi je da si popravila tu jedinicu!Tvoja drugarica nije uradila dobru stvar,ali tvoj blog je i onako predivan i sigurna sam da ce svi imati samo reci hvale.

    Ako zelis pogledaj moj blog,i uclani se,mnogo bi mi znacila tvoja podrska.

    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Prvi put sam na tvom blogu, i odusevio me je. Bez razmisljanja sam postala clan. U pocetku ni ja nisam nikome govorila za blog, sve do svoje prve saradnje. Svojoj bff sam zestoko pripretila ako zucne ikome ijednu rec o mom blogu hahahah. I budi bez brige. Ja sam pravila pauze i po mesec dana. Zapravo je to i dobro da se malo opustis, uzivas, posvetis se skoli i svemu, i onda punom parom posle kraceg ''godisnjeg'' odmora krenes u nove pobede na blogu. Jos jednom, odusevila sam se tvojim blogom! ♥♥♥

    Ukoliko zelis pogledaj moj blog-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, puno mi znači ovaj komentar ♥ ♥

      Izbriši

Back
to top