petak, 14. listopada 2016.

Šta raditi na dosadnom jesenjem danu?

Jesen je uveliko počela, a sa njom i tmurno, kišovito vrijeme, koje niko ne voli, a ono što je najgore jeste da na takvom vremenu ne možemo biti vani i uživati, pa se obično dosađujemo po kući, danas sam vam odlučila dati neke savjete šta možete raditi na dosadnom danu, nadam se da ću vam barem malo pomoći.





Budite kreativni

Ovi kišoviti vikendi, koji su uglavnom dosadni daju mašti na volju, tako da možemo raditi mnoge kreativne stvari kao što je crtanje, ili pisanje eseja, priča, ili jednostavno posta na blogu. Mislim da uz kreativnost vrijeme brže prolazi, a ipak nije uzalud potrošeno.




Nađite zanimaciju/ hobi

Nalazimo se u 21. vijeku i imamo toliko širokih, otvorenih vidika, koji nam pružaju mnogo toga. Prije svega možemo naći neku zanimaciju, a ako je ta naša zanimacija snimanje videa za you tube ili pisanje postova za blog, onda smo na neki način i kreativni, jer svoje misli pretočimo i dijelimo sa drugima. Mislim da uopće nije loša stvar da pronađete zanimaciju ili neki hobi koji će vas zainteresovati, pa maka to bilo i igranje igrica na netu.





Smišljanje jesenjih i zimskih kombinacija

Kada vam je dosadno i ukoliko ste žensko prava stvar jeste da malo otvorite vaše ormare i pogledate šta se nalazi u njima. Ja sam neko ko stalno preslaže ormare i uvijek smišljam neke nove, dobre kombinacije koje bih mogla nositi, a kako su jesen i zima godišnja doba u kojem je popularno slojevito oblačenje, mislim da je odlična stvar da zavirite u ormare i pogledate šta ima u njima.



Usavršavati vještine šminkanja

Još jedan savjet za djevojke kojima je dosadno, usavršavajte vještine šminkanja. Ja sam neko ko jako voli šminkati, ali iz dana u dan se upoznajem sa nekim novim proizvodom, usavrašavam konturisanje lica, smokey eyes i još mnogo toga. Mislim da i šminka na neki način pokazuje i podstiče našu maštu i kreativnost.




Ukrašavanje/ lakiranje noktiju

Ukoliko puštate prirodne nokte, najbolje bi bilo da ih ukrašavate. Ja, lično puštam svoje prirodne nokte i volim kada su lijepo nalakirani, dugi i lijepi. Još ukoliko ste vješti pa nešto odlučite nacrtati na vaše nokte, mislim da je to samo bod plus. Ipak, ukoliko ste početnik, onda preporučujem da pogledate tutorijale na you tubeu ili neke kraće videe na instagramu, koje će vas inspirisati za ukrašavanje i uljepšavanje noktiju.


(Ovo su moji prirodi nokti i sve sam ih sama radila)

Isprobavati nove recepte

Kada je u pitanju kuhinja, moram priznati da sam jako nespretna i da znam samo neke osnovne stvari, kada je u pitanju kuhanje. No uvijek sa zadovoljstvom pročitam neki dobar recept, pa ako mi se svidi isprobam ga. Uskoro ću vam napisati jedan post koji je vezan za male kolačiće koji se ne peku i koje je vrlo lako napraviti, pa možda inspirišem i vas da isprobate takvo nešto.




Fotografisati

Ne treba vam profesionalna kamera da biste napravili neke super kul fotografije, za to vam je potrebna volja i želja i neki mobitel sa malo boljom kamerom. Ja, lično koristim samsung galaxy s3 mobitel, koji i nije toliko skup, a ima veoma dobru kameru. Mislim da sa običnom kamerom od mobilne kamere možete fotografisati neke odlične prizore, pogotovo sada, na jesen, kada je čitav grad šarenolik raznim bojama.




Čitanje knjige

Kada je dosadno, pogotovo u hladnijim danima, najbolja stvar je ušuškati se i pročitati neku dobru knjigu. Ukoliko nemate knjigu, preporučujem vam Scribd koji možete skinuti na tablete i mobitele, gdje također imate mnoge knjige koje možete čitati.




Gledanje filmova i serija

Posljednje i moje omiljeno, jeste gledanje filmova i serija. Ja gledam mnoštvo serija, a sada je upravo počela sezona serija, kada se emituju nove sezone, a pored toga neophodno je na sedmičnoj bazi pogledati najmanje tri filma, kako zbog mog drugog bloga, tako i zbog moje ljubavi prema tome. Mislim da svi mi na neki način volimo filmove i serije, neki više, neki manje, a neki će to tek kasnije otkriti.




Nadam se da sam vam pomogla da sebi skratite vrijeme na dosadnim i kišovitim jesenjim danima. U komentarima mi pišite šta vi radite kada vam je dosadno?

Broj komentara: 10:

  1. Fantastičan post draga! Prekrasno si napisala post, baš pravi jesenji... obožavam fotografirati i gledati filmove tokom jeseni, nekako me to opušta *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si sve napisala, super ideje. Meni vikendi nikad nisu dosadni, trudim se napraviti toliko toga, što najčešće ne stignem, ali dobro.. Većinom gledam serije i pišem postove dok ne učim hah☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni uglavnom vikend prolazi na blogu i učenju :D

      Izbriši
  3. Predivne ideje i prelijepe slike. Zaista jako dobar post <33
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Diiivan post, drga moja, malo je reći da sam oduševljena <33 Tvoji nokti su definitivno najsavršeniji nokti koje sam ikada videla, predivno zaista :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo hvala ti puno, uvijek mi popraviš dan :*

      Izbriši
  5. Dalila draga, jos jedan dobar post. Slike su savrsene, odlicni predlozi i ideje.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši