ponedjeljak, 3. listopada 2016.

STOGGER- Zamalo sam umrla?!

Već neko vrijeme želim da vam napišem post vezan za jednu priču, nešto poput storytime- a, no nikako da dođem na red i na taj post, ali jučer me je nominovala Boomy, sa bloga Boomy's Place, uglavnom ona je osmislila jedan novi, ako ga možemo nazvati tag. Riječ je o ''Stoggeru'', kako ga je ona sama nazvala, dakle story+ blogger, gdje blogger ispriča neku svoju istinitu priču, pa kako bih to ispoštovala to ću danas i uraditi. I umalo da zaboravim, hvala Boomy na niminaciji.





















Zamalo sam umrla?!

Bilo je to davno, prije nekih 7 godina, možda i više. Otišla sam na bazen sa mamom, sestrom, maminom prijateljicom i njenim sinom. Jako sam se dosađivala na bazenu, jer nisam imala 'svog društva', kupala sam se i sunčala ponajviše. U jednom trenutku vidjela sam da je moja koleginica iz razreda na tom bazenu, inače ona je jedna od problematičnijih djevojčica bila u t vrijeme, tako da se niko iz razreda nije družio s njom. Iako je imala nekih 9 godina pušila je i bila jako problematična učenica. Ipak, bilo bi jako nepristojno od mene da joj ne priđem i ne pozdravim se, pomislim, pa to na poslijetku i učinih, malo smo pričale i kupale se. Nakon određenog vremena stale smo pored bazena od 2 metra dubokog. Pored tog bazena stajale smo kolegica iz razreda, njena rodica i ja. U jednom trenutku, iz čista mira, ona me je odgurnula, te sam pala u dvicu, moram napomenuti da sam tada imala nekih 9, 10 godina, te sva sreća pa sam znala plivati. Najgore je bilo što nisam bila pripremljena za pad, te sam se u vodi, odnosno bazenu uspaničila, a nisam uzela ni dovoljno vazduha za pad, da bude sve gore, pala sam ravno, te mi je nekako u jednom trenutku glava bila ka dolje, te sam morala napraviti cijeli krug u bazenu, a daha mi je ponestajalo. Od nervoze i straha mislila sam da ću se ugušiti, a nisam imala ni zraka. Ne znam tačno koliko sam bila 'zaglavljena' u bazenu, ali meni se činilo kao vječnost. Na kraju sam uspijela izaći iz bazena i uzeti zraka, bila sam toliko uplašena, sjećam se da je oko mene bila gomila ljudi i svi su me gledali nekako čudno, da ne govorim o tome da mi niko nije ni pokušao pomoći, a ta kolegica iz razreda se smijala skupa sa svojom rodicom. Nakon ovog događaja promijenila sam mišljenje na svijet u potpunosti. Moja pouka ove priče jeste da se ne družite sa problematičnim osobama i da uvijek pomognete ljudima u nevolji.

Nominujem 5 blogera:


Pravila

-Kao glavnu sliku stavite sliku koju sam i ja na početku stavila
-Priča koju pišete treba biti istinita
-Pričom nemojte nikoga povrijediti ili posramiti
-Nominujte 5 do 10 blogera
-Ostavite link Boomy, koja je sve ovo osmislila

Još jednom hvala Boomy na nominaciji, i nadam se da vam se ova moja priča dopala, ako vam se nekad nešto slično desilo podijelite to sa mnom u komentarima. 

Broj komentara: 20:

  1. Zanimljiva priča i super ideja za postove :D

    GIVEAWAY : http://living-like-v.blogspot.ba/2016/09/30k-views-giveaway-wsdear.html

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaala, nadam se da ćeš i ti uraditi ovaj tag

      Izbriši
  2. Interesting story, like this..

    www.lovviez.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš zanimljiva priča!Ne mogu verovati kako zli ljudi postoje... <3 :(

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno, jako dobra ideja za novi tag, koji ce kruziti blogerom, svidja mi se, rado cu se pridruziti, inac eveliko hvala sto si me nominovala, puno mi znaci, zaista sam zahvalna! Inace i ja cu pisati na slicnu temu jer me ova odusevila <3

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi, jedva čekam da pročitam tvoju priču :D

      Izbriši
  5. Odlična priča !! <3 <3 <3
    Hvala Bogu pa si uspela da se izvučeš,i dalje nmg verovati da su bili ljudi koji su samo posmatrali , pa ja bih prva uskočila da pomognem iako ne znam da plivam hahah :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam neko ko će uvijek priteći u pomoć, ali očigledno ima ljudi koji to ipak ne čine :/

      Izbriši
  6. Ovo je baš zanimljiv tag. Mislim ono, pa jel ta puknula? Šta joj rade roditelji? Sada sam skrenula, svakako od nje to nije bilo u redu, i mislim da je netko trebao ti priskočiti u pomoć, svakako <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, roditelji se očigledno nisu brinuli o njoj, znam da se već udala, iako ima nekih 17 godina, šteta za nju, uništila si je život tako mlada, ali oduvijek je bila takva

      Izbriši
  7. Super tag, videlaa sam ga na Gaginim blogu. Inace, ti si sa nama podelila ontereaannu pricu, mada sam se ozbiljno zapitala kako mogu postojati zlonamerni ljudi i asto su takbi...?
    Uclanila sam se ,draga, odlican blog! :* ♡♡Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno zaista neverovatna priča, čudno je kako loših ljudi ima posvuda. :/ Puno ti hvala na nominaciji, definitivno ću morati da uradim ovo u skorijem periodu, pošto sam dobila već poprilično nominacija :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, unaprijed se veselim da pročitam i tvoju priču ;)

      Izbriši
  9. Veoma zanimljiva ideja kao i tvoja priča. Zaista jako interesantno :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, ovo me podsjeti na jednu djevojku koju sam poznavala u osnovnoj školi. I ona je bila u mojoj školi od šestog razreda. Kako je izbačena iz dvije škole na kraju su odlučili da je upišu kod nas. Svi su je izbjegavali i bježali od nje koliko su mogli. Nije bio toliko problem što je ona krupna i tukla se sa svima već što je bila baš baš problem. No takvih ljudi će uvijek da bude, ali su me iznenadili svi ovi oko bazena, a ponajviše tvoja mama. Ne mogu da povjerujem da nije pokušala da ti priskoči u pomoć. Izvini ali stvarno sam ostala iznenađena. Post je, stvarno, divan i sve pohvale za ideju. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja mama nije uopće bila u blizini bazena, bila je udaljena, tako da me nije mogla ni vidjeti, a što se ostalih ljudi tiče jednostavno oni su takvi

      Izbriši