The best of me (tumblr)

Možda se sjećate da sam prije nekoliko sedmica objavila sličan post, tačnije ''The best of me (twitter)'', taj post ste jako dobro podržali, te vam se zahvaljujem na tome, upravo zato odlučila sam napisati i drugi post, ali ovog puta vezano za drugu društvenu mrežu, tumblr. Ja tumblr imam već neke 3 godine i da budem iskrena posljednjih godinu dana ga ne koristim često, ali prije sam to češće radila. Ipak, odlučila sam da vam pokažem neke postove koje sam postovala na tumblru, nadam se da će vam se post svidjeti.




(Vjerujem da ste za ovu izreku već negdje čuli, ali ova izreka mi spašava život,tako da sam je još davno stavila na tumblr)





(Da li ste ikada čuli za ovu izreku xd?)







 (Ovo mi je potpuni hit, Stefan dominira)




(Na ovaj post sam posebno ponosna, jer ima skoro 500 notesa, a moj je, kao i svi ostali :D)

Nadam se da vam se ovaj post svidio, pišite mi koja je najbolja ''izreka'', citati ili šta već... Do sljedećeg posta srdačan pozdrav

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Ja sam nešto slično objavila na svom blogu, zapravo citate. Ideja je baš originalna i uživala sam u čitanju svega ovoga :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zanimljiv post,neke citate sam prepisala u svesku <33!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljiv post, mnoge sličice sam skinula i sačuvala u svom telefonu, jer će mi kad tad poslućiti, makar kao podstreh. Sve u svemu jako interesantno.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj i sama sam veliki ljubitelj Tumblra, imaju odličnih sličica sa citatima. Što se ovih ''deco, outfit, itd inspo'' fotki tiče, preferiram weheartit. :)

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo originalna ideja, nisam nista slicno vidjala do sad. Sto se tice Tumblr-a i ja ga imam skoro isti vremenski period kao i ti i taodje ga u poslednje vreme ne koristim. Dopadaju mi se sve objave koje si podelila ovde sa nama, ali nekako najvise ova poslednja. Odlican post. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post draga :-) xx

    NEW POST ON MY BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/10/pastel-pink-must-have.html

    OdgovoriIzbriši

Back
to top