nedjelja, 13. studenoga 2016.

Blog nije samo hobi, blog je ljubav!

Hellou, ja sam Delilah i dobrodošli na moj novi post.
U današnjem postu odlučila sam vam reći zašto volim blog i kakva su moja iskustva sa ovom, bloggerskom zajednicom. Nadam se da će vam se post svidjeti i da ću neke inspirisati da ne obrišu blog (ukoliko razmišljaju o tome), a one koji nemaju da naprave blog.



Mislim da već svi znate da sam ja neko ko ima dva bloga i aktivno piše i na jednom i na drugom. Naime, svoj prvi blog otvorila sam prije više od godinu dana, kao veliki ljubitelj filmova. Blog sam otvorila, jer sam imala veliku želju da svoju ljubav prema filmovima ispoljim i ''prepričam'' ili preporučim nekome, upravo zbog toga, odlučila sam napraviti blog, Filmtastično, na kojem sam i danas aktivna. Nakon godinu dana truda, rada i zalaganja imam 26 000 pregleda, iako će to mnogi reći da je to malo za godinu dana, ja moram reći da sam ponosna na sebe, jer nije svejedno krenuti od nule i doći do nečega, pritom, moram reći da mi nije niko pomagao (niti pomaže), sve sama radim i pišem.




Svoj drugi blog odlučila sam otvoriti prije par mjeseci zbog ljubavi prema modi i šminki, kako bih to mogla pisati, ali i čitati o tome, odlučila sam se pridržuti beauty blogger zajednici u kojoj sam nešto više od 5 mjeseci. Za tih predivnih 5 mjeseci upoznala sam mnogo predivnih djevojaka koje pratim i koje mene prate, moram reći da je nešto najdivnije na svijetu vidjeti da ti neko pruža podršku, a ovdje na blogu, to su upravo one. Ne želim nijednu pojedinačno izdvajati, ali mislim da će se one već pronaći.

Kroz ovaj post željela sam vam reći koliko dugo sam u bloggerskoj zajednici, zašto sam u bloggerskoj zajednici i zašto želim opstati u istoj. Jednostavno, na bloggu smo svi isti, iznosimo svoja mišljenja, a naša mišljenja neko čita i prokomentariše, što nam podiže samopouzdanje i govori da ne odustajemo. Ja definitivno ne mislim odustati niti od jednog svog bloga, jer sam previše vezana za oba i smatram da su i oni dio mog života i svakodnevnice, i ne, to nije samo hobi, to je preraslo u nešto mnogo više u jedan žar i plamen koji se neće lako ugasiti, niti želim da se ugasi, jer sve dok on bude gorio, bit će i u meni želje da vam pišem o svojim iskustvima, savjetima, preporukama i slično, a do tada nadam se da ćete me nastaviti podržavati. Nadam se da vam ovaj post nije bio dosadan, samo sam vam htjela napisati zašto volim blog i zašto ne želim odsustati i zašto niko ne bi trebao odustati od istog.


24 komentara:

  1. Predivn o napisano!
    Možeš li uzvratiti follow? amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozes li mi dati link svog bloga na kome pises o filmovima, jer nigde ne mogu da ga pronadjem? :)
    Inace, zaista si lepo napisala ovaj post, i bila bi zaista velika steta da ti jednog dana odustanes od blogovanja! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. filmtasticno.blogspot.com to je link i hvala ti na divnim riječima :D

      Izbriši
  3. Dalila draga, pisem ti ovaj komentar po peti put, i nikako da ga objavim. Ja te pratim od samog pocetka (i tvog, i svog), i zaista obozavam tvoj blog. Vise puta sam ti rekla koliko volim nacin na koji vodis svoj blog, kako je kreiran i dizajniran, i tvoj stil pisanja. Zaista mislim d bi ogromna steta bila da prestanes sa radom, jer je blog nesto sto sve nas povezuje. Post nije ni malo dosadan, zaista sam uzivala i drago mi je sto si podelila ovu svoju pricu sa nama!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Delila, nedavno sam 'otkrila' tvoj blog i od tada te pratim, jako bih voljela da dodaš malo boje. Nemoj me pogrešno shvatiti, tvoj blog jeste lijep, ali toliko savršeni tekstovi teže dolaze do izražaja. Lijep pozdrav. ❤❤❤

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno napisan post, slazem se sa tobom i mislim da nikada ne trebamo da odustajemo od necega sto volimo! :*

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantasticno si ovo napisala,najvise mi se svidja zadnji dao,jednom cu ga morati citirati na svom blogu *----* <3 <3 <3


    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve što si napisala je istina. Blog je više od hobija! Napisala bih veliki komentar, ali nemam riječi koliko sam oduševljena!! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga moja, ti si jedna stvarno predivna devojka koja je i više nego talentovana za pisanje i ono čime se na svom blogu bavi.:) Jako mi je drago da si deo ovog sveta i da sa nama redovno deliš svoja iskustva i mišljenja.:) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post nije bio dosadan, ni najamnje, ali sam nekako očekiala da će bito malo duži:) Nijeee kritika samo kažem :D Slažem se sa svime što si napisala i čudo prvi put čujem za tvoj drugi blog, moraću i njega da posetim. :)

    Milicalifestyletips.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam htjela da pišem predug post, da neke ne bih 'smorila', to je samo zato, ali ću vjerovatno onda u budućnosti pisati duže postove ;)

      Izbriši
  10. Odličan post!
    Zapratila sam te,svrati i ako želiš uzvrati---- > https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Moram biti iskrena danas evo ovog trenutka sam otkriva tvoj blog i moram ti reci da sam se jako iznenadila. Imaš jako ljep blog. Želim ti puno sreće na oba bloga i nastavi raditi ono što te veseli jer te u potpunosti razumijem...

    Sretno u daljnjem blogovanju!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantasticna ideja. Jako je lijepo napisano.

    Mi smo nove blogerice puno bi nam znacilo da nas zapratis

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši