Da li mu se sviđam? 💓

Ćao, ja sam Delilah i dobrodošli na moj blog Delilah's Stories. 
U današnjem postu pisat ću o ne tako čestoj temi. Naime napisat ću vam par situacija uz pomoć kojih možete shvatiti da vas osoba voli ili da joj se sviđate. Nadam se da će vam se ovaj post svidjeti, pogotovo djevojkama. Pišite ako vam pomognem :D































Zadirkivanje

U većini slučajeva osoba koja vas zeza pokušava da vam privuče pažnju, i u većini slučajeva takve osobe vas vole ili im se sviđate. Također, pored tog zezanja, diranje kose, uzimanje kape, gurkanje, guranje stolice ili slično također može značiti da soba pokušava privući vašu pažnju i da je primijetite.



Dopisivanje

Ukoliko vam se školski ili općenito drug javlja jako često za banalne stvari, ili jednostavno želi da piše sa vama to može biti veliki znak da mu se sviđate.Također, muškarci ponekada koriste ''glupe'' stvari, samo kako bi vam se javili i pisali sa vama, pa neka vas ne čudi, ako vam se dečko stalno javlja i pita vas tipa, ''Šta je zadaća?'', ''Možeš li mi uslikati lekciju?'', ''Možeš li mi lajkati sliku'' ili slično, kao što rekoh to mogu biti razlozi koji će tražiti, samo kako bi vam se javili i dopisivali sa vama.



Buljenje

Rijetko ko danas bulji u vas, ali i sama sam imala takvih slučajeva, ako primjećujete da vas dečko neprestano gleda, zapitajte se zašto to radi. To može biti zbog vaše kose, šminke koja nije dobro urađena, ili ono, najčešće zato što ste mu predivni i ne može odoljeti, a da vas ne pogleda, tako da i to je znak da mu se sviđate.



Kontakt očima

Pored osoba, koje svjesno pokazuju da im se sviđate, pa bulje u vas, postoje i one koje će to skrivati, te ćete u nekim momentima, kada se slučajno okrenete vidjeti da je gledao u vas, ali kada vidi da i vi gledate u njega skrenit će pogled, tipično muški, zar ne?



Dodirivanje

Ukoliko traži bilo kakav razlog za dodirivanje, (zagrljaj, dodirivanje ruke, kose i slično) to je ogroman znak da mu se sviđaš.



Njegovi prijatelji

Kao što i djevojke drugaricama povjeravaju svoje tajne, tako i dečki. Nemoj se čuditi ako njegovi prijatelji znaju mnogo toga o tebi, ili ako u razgovoru s njim, njegovi prijatelji počnu dobacivati stvari vezane za vas dvoje, ili govoriti da mu se ti sviđaš, oni se mogu zezati, ali mogu biti i u pravu.



Privlačenje pažnje

Ako primijetiš da stalno smišlja neke nove fore, to bi mogao biti znak da mu se sviđaš, a još više ako počne imitirati tebe i uzimati tvoje fore, jer na taj način želi da obratiš pažnju na njega.



Širenje zjenica

Ovo nikada nisam primijetila, ali činjenica je da, ako u razgovoru sa osobom primijetite da se šire zjenice, to je znak da mu se sviđate. Ovo je jedna od rijetkih pojava i teško ju je uočiti, pogotovo ako osoba ima tamne oči, ali za one svijetle, plave ili zelene oči možda i bude primijetno. Javite ako ste to ikada primijetili, ali nemojte se zavaravati, jer širenje zjenica može značiti i da vas osoba laže.



To su neki male situacije uz pomoć kojih možete shvatiti da mu se sviđate. Nadam se da vam se ovaj post svidio, ako želite sličnih pišite u komentarima :D Inače, da li pronalazite neku osobu koja radi neke slične stvari vama?

Gifovi preuzeti sa tumblr- a




CONVERSATION

16 komentari:

  1. Poznajem, ali sam te srece da je to najbezobrazniji decko u celom odeljenju.
    Super ideja za post!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Jako mi se sviđa ideja, i post je presladak,hahah *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Super tema. Vjerujem da će mnogima pomoći da pronađu put do onih koji ih iskreno žele kraj sebe, a ne onih koji žele sve samo na par dana da mogu reći da su bili sa njim/njom.

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja se nadam da ću nekima pomoći, jer mi to i jeste cilj :D

      Izbriši
  4. Divan post,dosta sam shvatila.Imala sam iskustva samo sa ovim zadirkivanjem,pa se na kraju dokazalo da sam mu se svidjala.Sto se tice sirenja zenica,mislim da sam i to primetila ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najčešće je zadirkivanje, definitivno ;)

      Izbriši
  5. Presladak post i iskreno se nadam da si nekome pomogla da otkrije da li je nečija simpatija. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja obično odmah shvatim kada se nekom momku sviđam haha. Nekako mi budu previše očigledni hahaha :D super ti je post <3❤︎ forever-blogm.blogspot.com ❤︎

    OdgovoriIzbriši
  7. Dalila moja draga, malo je reći da sam oduševljena postom. Iskreno unutar sebe sam i priželjkivala ovaj post ali nikada do sada nisam citala ni jedan na slicnu ili ovu temu, te mi je drago da si ti napisala. Jako si nam pomogla.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Dalila super ti je post !
    Ako hoćeš pogledaju moj blog :D : http://dnevnikix3.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top