Jesenje stvari koje me podsjećaju na djetinjstvo 🍁

Ćao svima, moje ime je Delilah i dobrodošli na moj blog ''Delilah's Stories''.

Polako, ali sigurno ušli smo u novembar, mjesec u kojem vrlo brzo možemo očekivati snijeg, jesen i lišće već polako gubi, jer nadolazi zima, za kraj jeseni odlučila sam napisati post o jesenjim stvarima koje me podsjećaju na djetinjstvo. Nadam se da će vam se post svidjeti.






























Lišće

Kao i svake godine posmatram šarenolike parkove i ceste prepune šarenih boja i lišća. Hodanje po lišću i njegovo šuškanje me podsjeća na stare dane, kada sam imala svega 5, 6 godina sjećam se da bih sa mamom išla u grad, ona bi me čuvala za ruku, a ja bih bila u svojim omiljenim crnim, laknenim cipelicama, po kojima sam hodala po lišću. Prisjećajući se toga, probudim se u stvarnosti, gdje ponovo hodam po lišću sa mamom, n ovog puta me ona ne drži za ruku, a umjesto mojih crnih laknenih cipelica, nosim crne čizme na petu, izgleda da su se mnoge stvari promijenile, ali ne i sve.




























(Ovo je sestra fotografisala)

Topli dom

Sjećam se da sam uvijek voljela doći iz škole (dok sam još u osnovnu išla), i ući u topli dom, sjesti kraj kamina i gledati tv, dok vani pada kiša. I danas se nije mnogo toga promijenilo, jer dođem kući i jako volim sjesti kraj kamina i uživati u toplom domu, zaista je sreća u malim stvarima.


Miris dima i hladnoća

Kada izađem vani uglavnom osjetim miris dima koji me uvijek podsjeća na hladnije dane i na jesen i zimu, svake godine isti miris, podsjeća na prethodne godine i ljepotu života i prisjećanja.

Ex-ju muzika

S obzirom da sam rođena krajem '90.- ih kada se poprilično slušala ex-ju muzika, vrlo rado se uz slušanje Bijelog Dugmeta, Divljih jagoda, Prljavog Kazališta i drugih grupa prisjećam djetinjstva, kada bih na starom tv- u gledala spot i slušala istu tu muziku, a da budem iskrena ex- ju najčešće i najviše volim slušati baš za vrijeme jeseni, ni sama ne znam zašto, ali to mi je kao tradicija.


Topla čokolada

Svi smo u djetinjstvu voljeli piti toplu čokoladu, a kako je to zimski i jesenji napitak uvijek kada ga pijem podsjeti me na djetinjstvo, jednostavno ta toplota i ukus tople čokolade podsjeća na divne dječje dane.



Nadam se da vam se ovaj kratki post svidio i da ste uživali u isto. Pišite mi u komentarima koje jesenje stvari vas podsjećaju na djetinjstvo? :D



CONVERSATION

26 komentari:

  1. Post je divan! Slike takoder. Svaka cast :) Mene podsjecaju takoder sve ove stvari :))

    Pratim te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoj odlicna ideja za post, bas sam se prisetila svog detinjstva. I mene takodje vecina ovih stvari podseca na detinjstvo, posebno topli dom, lisce i Ex-ju muzika. :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si se i ti prisjetia djetinjstva

      Izbriši
  3. Divan post!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ Novi post kod mene♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Upravo slušam EX-JU muziku i to Jesen u meni ♥ obožavam stare pesme i one su uvek odlične za vreme jeseni.Mene na detinjstvo najviše podseća lišće i čaj koji mi mama uvek pravi :) divan post zaista :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, a jesen u meni mi je divna, kao i ona ''liju mi teške novembarske kiše'' :D

      Izbriši
  5. Odličan post :)
    Mene djetinjstvo najviše podsjeća na hladnoću i kišnje dane i pijuckanje čaja :)
    Novi post na mome blogu: brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaoo divan post! Bas nekako originalan i simpatican za procitati. Nema mi nista lepse od starih bendova koje si navela u tekstu, toga se najcesce setim..:)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je baš super!
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako divno. Baš su tipične stvari za jesen koje ne trebaju nedostajati. <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, obožavam toplu čokoladu <3
    Slike su savršene <3

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako želiš uzvrati <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/11/haters-gonna-hate-hate-hate-hate-hate.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš lep post. Mene jesen podseća na ono vreme kad sam bila mala, dođem iz škole, dođe sestra i sedimo u toploj kući sa bakom. To mi je jedna od najdražih uspomena. :)
    Zapratila sam tvoj blog, ako želiš uzvrati:

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Fotografije su divne! Uclanila sam se na tvoj blog!
    Pogledaj moj ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  12. Fotografije su odlične!
    Ako zelis pogledaj moj blog:
    http://dnevnikix3.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top