Kako bloggeri blogguju? 💻

Hellou, prije svega dobrodošli na moj blog i hvala vam što ste odlučili pogledati moj današnji post. Danas sam dobila inspiraciju od you tuberke Jane Dačović koja je snimila video o tome kako ona snima za you tube, te sam zbog toga i ja odlučila napisati post o tome kako je biti blogger, mislim da će se ovdje pronaći svi bloggeri, da ne dužim uvod, hajde da počnemo.




Inspiracija i vrijeme ⌚ 

Nešto što je neophodno i veoma važno ako želite biti blogger jeste da imate slobodnog vremena, ali i inspiracije, naravno nemamo uvijek inspiraciju, zbog čega ju možemo potražiti u časopisima ili nekim društvenim mrežama i sajtovima.































Pisanje 💻

Pored inspiracije važno je i dobro pisanje, bez kardinalnih ili gramatičkih grešaka, što ispravnije to bolje. Pisanje kod bloggera nekada može dosta potrajati, u zavisnosti od posta i teme istog. Neophodno je dobro pisati uz što originalnije teme, kako bi se vam došao što veći broj sljedbenika i čitaoca.  Iako iziskuje mnogo, pa zapravo, najviše vremena pisanje je i najzanimljiviji dio bloggerskog svijeta.






























Fotografisanje 📷

Dobar tekst i tema su ništa, ukoliko nemate dobro popraćene fotografije, (ako mene pitate ) najbolje je da stavljate svoje fotografije koje ćete sami praviti, odnosno fotografisati, za to vam je sasvim dovoljna i obična mobilna kamera, za početak, ali, ako nemate dobru mobilnu kameru (u što čisto sumnjam), onda možete koristiti predivne fotografije sa Tumblr- a i We 💓 It- a.





























To bi bilo to od današnjeg posta, malo je kraći nego inače, ali sam navela samo najbitnije (tri) stavke koje bloggeri moraju raditi, nadam se da vam se ovaj post svidio i voljela bih da mi u komentarima pišete kako vi bloggate :D

CONVERSATION

30 komentari:

  1. Odličan post draga! Jako mi se sviđa tvoja ideja za post, a slike su savršene *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa svim stavkama iz posta,biti bloger nije lako,zaista.Ali kao što kažu,ono što voliš nije teško.

    kod mene je internacionalni giveaway u saradnji sa Zaful sajtom:

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, baš sam jutros gledala njen vido. Stvarno je super prikazala njihov ritual, kao što si i ti prikazala naš. Sve pohvale. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve dobro napisano haha :) <3

    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako voliš ovo što radiš onda uvijek ima inspiracije:)
    Jako zanimljiva tema posta i jako lijepo napisano<3<3

    http://klakxy.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno si sjano ovo odradila, a ja sam apsolutno oduševljena fotkama, svaka ti čast draga moja <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivn draga,post je fenomenalan bas si me inspirisala <33 :)!Diivno!

    OdgovoriIzbriši
  9. bas si super sve objasnila :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post draga, slazem se sa tobom! Mislim da je najvaznija inspiracija, jer kada imamo inspiraciju, lepe fotografije, tekst i ostalo dolazi samo od sebe. A ko voli, nacice i vremena za to. <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to sam htjela prikazati krot post, hvala ti :D

      Izbriši
  11. Slažem se u potpunosti sa tobom. Jako si lepo ovo napisala i fotografije su predivne♥Sviđa mi se što je post kratak, ali kvalitetnog sadržaja:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  12. Pronašla sam se, jer je ovaj post od početka do kraja, istina. Slažem se da je pisanje najvažnije, te takođe i mene umeju odbiti blogeri koji prave ne jednu ( eto za tu jednu može se razumeti, žurba ili bilo šta ) već milion pravopisnih grešaka. :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, potpuno se slažem s tobom

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  14. Navela si sve najvažnije, ali ja bi još dodala da pazi na izgled! Ne znam za tebe, ali u meni umre svaka želja za čitanjem kada uđem u blog sa (na primjer...) žarko crvenom pozadinom, fluroscentno zelenim planerom i šljašteće plavim slovima. (Doista sam naletjela na jedan ovakav.) Posebno se slažem za fotografije, jer u svim mojim postovima (osim postova sa citatima) su moje fotografije. Gramatičke greške tolerišem do besvijesti, ne smeta mi ništa osim ako netko napiše "neznam" neželim". :) Još shvaćam da netko ne zna č ili ć. <333

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nije da sam to izdovjila, jer sam napisala da ne volim loše blogove pod tim sam podrazumijevala upravo ovaj tvoj primjer i hvala ti :)

      Izbriši
  15. Great post Dear

    Would You like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top