petak, 11. studenoga 2016.

Male stvari velikog značaja!

Ćao svima, moje ime je Delilah i želim dobrodošlicu svima koji su posjetili moj blog.


Da li ste se ikada zapitali koje su to istinske vrijednosti? Šta to čovjeka čini sretnim? Da li su to neke sasvim male stvari, koje za pojedine osobe imaju veliki značaj? na sva navedena pitanja pokušat ću da odgovorim i da vam kažem nešto o tome.



Dobro se sjećam dubokoumnog razmišljanja koje jako često imam. U tom mom bunilu najčešće razmišljam o nekim malim stvarima koje imaju veliki značaj. Da li vam se ikada desilo da ste drugu/ drugarici pomogli uraditi neki test ili slično i da ste se zbog toga osjećali dobro, a osoba pored vas sretnom. Pa, vjerujem da jeste. Možete samo zamisliti koliko vam je osoba kojoj ste pomogli bila zahvalna na tome, ne možete ni zamisliti, zapravo za to ne postoje riječi kojima bi se to pokazalo, niti poklon kojim bi se zahvalio, dovoljan je jedan pogled i osmijeh od uha do uha da vam dokaže koliko ste usrećili osobu i uradili dobro djelo. Mnogi ne razmišljaju o tome, ali ja da. Ja sam neko ko mnogo cijeni pomoć drugih, iako izbjegavam da ju tražim. Podrazumijeva se da kada nekom pomognete, da će i on od vas tražiti uslugu ili pomoć u datom trenutku, ali to je ljudska priroda, pa, na neki način i potreba. Smatram da sve u životu ima svoju cijenu, kako se već kaže ''Usluga za uslugu'', no, ako smo pravi čovjek nama neće biti bitno da li će neko drugi nekada zatražiti pomoć od nas, jer, ako smo dobri i ako imalo pamtimo nečije dobro, bit ćemo spremni pomoći osobi koja je nekada nama pomogla. To su zapravo istinske vrijednosti, pomaganje drugima kada im je pomoć potrebna, ne samo zato što je to dobro djelo, već zato što će se osoba dobro osjećati, ali za dobro djelo se i mi sami osjećamo dobro.



Reći nekome ''Lijep/a si danas'', je rečenica od tri riječi i nešto jednostavno, što možemo izgovoriti, ali upravo tom kratkom rečenicom nekom možemo popraviti dan i izmamiti osmijeh na lice. Međutim u svijetu punom mržnje i ljubomore, rijetkost je da ćete čuti da iko ovo govori, ali šta bi bilo kada bismo to češće govorili, pa, mislim da svijet bio ljepše mjesto za življenje, a da bi ljudi bili mnogo sretniji. Zar nije lijepo nekome izmamiti osmijeh na lice jednom običnom rečenicom? Mislim da jeste.



Mislim da ste svi barem jednom vidjeli kako neke osobe rade humanitarne akcije za pomoć oboljelim ili siromašnim osobama, da li ste ikada duboko razmišljali o tome i da li ste ikada ikakav doprinos i novac dali za neku od humanitarnu akciju. Vjerovatno niste, jer današnji mentalitet je takav, prije će reći ''Daj ti meni'', nego spasiti i uljepšati nečiji život. Zar je toliko teško dati jednu marku, zamislite samo kada bi svaki građanin koji prođe pored tog ''štanda'', kutije za prikupljanje stavio jednu marku. Mislite li da se ne bi skupilo preko 10 000 KM, ne znam šta vi mislite, ali ja mislim da bi, možda čak i više, to je samo jedna marka, jedna kafa na koju nećemo otići i pružit ćemo ju humanitarnim organizacijama kako bismo sačuvali nečiji život. Upravo o tome vam sve vrijeme i pišem, to su te male stvari velikog značaja koje, kada bismo svi radili svijet bi bio ljepše i bolje mjesto za život. Voljela bih da dobro razmislite o svemu što sam napisala u ovom životu i da razlučite neke stvari. Nadam se da vam se post svidio, lijep pozdrav ☺























Fotografije preuzete sa google-a

Broj komentara: 16:

  1. Jako lep post sa velikom i snažnom porukom! Svaka čast! Definitivno je jedan od najlepših osećaja kada znaš da si nekoga usrećio, izmamio mu osmeh na lice nečime što ni malo nije bilo teško. :)
    Takođe, ovo što si napisala o humanitarnim akcijama i slično, je sušta istina! Tih stotinjak dinara bi potrošili ko zna gde, a ovako novac ide onima kojima je zaista potreban. Takođe, planiram da čim navršim osmnaest godina postanem dobrovoljan davalac krvi. Osećaj je neprocenjiv kada znaš da si tim malim činom nekome možda spasio život. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to Danice, a i tebi svaka čast što ćeš postati humana i pomagati drugima :D

      Izbriši
  2. Čitajući ovaj post, osetila sam se kao da čitam neko pravo književno umetično delo! Svaka čast, iz posta u post način tvog izražavanja se sve više popravlja, a stil tvog pisanja postaje sve originalniji. Jako dobra tema za post, drago mi je da si pisala nesto bas ovakvo! Zaista sam uzivala citajuci.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. PREDOBROOOO!

    Svrati kod mene ako mozes!https://faasshione.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo je reći da sam očarana tvojim pisanje, zaista me svakim postom sve više i više ostavljaš bez daha, svaka čast na ome! U potpunosti delimo mišljenje i jako mi je drago što i dalje ima ljudi koji ovako razmišljaju. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaista si sve lepo izlozila i u potpunosti se slazem s tobom!!! Ljudi malo vise pozitive molim!!! ;) pozzz

    StyleSenseMoments

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovim postom si iznijela jednu važnu i snažnu poruku i pouku drugim ljudima. Često znam drugima riješiti ili reći par zadataka na testovima, i kada vidim osmijeh znam da iako sam učinila nešto protiv pravila, da je vrijedilo, ali i zaboli ako da osoba samo kaže "hvala" i u teškim trenutcima vas ostavi samu. Često svojim prijateljicama govorim da su lijepe, ali i dajem kritičko mišljenje na njihovu odjeću jer prave prijateljice to rade, nije lijepo nekome reći da mu nešto odlično stoji, ako mu to ne stoji. Bolje mu je reći istinu i pomoći mu odabrati nešto bolje. U humanitarnim akcijama sam sudjelovala davanjem novaca, odjeće, obuće itd.. Jer te stvari meni ne znače mnogo, a drugima možda znače mnogo. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Marija, uvijek me iznenadiš i ohrabriš svojim komentarom :*

      Izbriši
  7. Svaka ti čast na ovom postu. Zaista je predivan <33
    x forever-blogm.blogspot.com x

    OdgovoriIzbriši