srijeda, 23. studenoga 2016.

Muško- ženska prijateljstva...👫

Hellou, dobrodošli na moj blog i hvala svima koji su odlučili pogledati moj novi post, koji je vezan za muško- ženska prijateljstva. Odlučila sam pisati o ovoj temi, jer nisam primijetila da je toliko česta, ali je i jako važna, reći ću vam moje viđenje i mišljenje o muško- ženskim prijateljstvima, nadam se da će vam se post svidjeti i voljela bih da i vi podijelite neko svoje slično iskustvo u komentarima. Uživajte! 




Šta su to muško- ženska prijateljstva? Da li takva uopće postoje? 
Pa, navedeno pitanje je jako diskutablino, jer je teško reći da li su takva prijateljstva moguća, istina da postoje, no da li izdržavaju ili ipak više trpe. Ja sam kroz osnovno i sada srednju školu imala popriličan broj muških prijatelja, no ništa toliko ozbiljno da se njima povjeravam ili izlazim s njima. Uvijek sam imala određenu distancu zbog više razloga. Naime, viđala sam dosta djevojaka koje se dosta druže sa momcima, više nego sa djevojkama i ako mene pitate to je sasvim uredu i ne mislim ništa loše o tome, jer, muški prijatelji vas neće lako izdati  i iznevjeriti, kažu da jedan muški prijatelj vrijedi više nego 10 ženskih prijateljica, tu bi se u potpunosti složila, no sada ću vam reći zašto sam protiv muško- ženskih prijateljstava. Smatram da između dvije osobe koji su prijatelji ne može postojati samo prijateljstvo, naravno, određeno vrijeme to može biti tako, ali u većini slučajeva jedno od vas, ili čak oboje može početi osjećati nešto više, nešto popu sviđanja, ili u gorem slučaju ljubav.




Najgori dio svega jeste priznati prijatelju/ ici da mu se sviđaš, naravno to nije loše, ako i ta osoba ima iste namjere, no ako su njegove/ njene namjere usmjerene samo ka prijateljstvu, mogli biste doći u ozbiljan problem i izgubiti čak i prijateljstvo, što ni vi ni vaš prijatelj/ ica ne želi, no okolnosti su takve da vam samo to preostaje. Htjela bih vas pitati šta vi mislite o muško- ženskim priajteljstvima, da li i vi smatrate da su nemoguća i da se neko od vas može zaljubiti ili slično?




Ispričat ću vam svoju priču, naime u osnovnoj školi dosta sam se počela družiti sa jednim drugom iz odjeljenja, ma bili smo nerazdvojni, uvijek puni tema za razgovor, to je trajalo nekih 6 mjeseci, i ja sam počela primjećivati da on mene čudno gleda (bulji). To mi je bilo nekako sumnjivo, ali, pomislih da je to nemoguće, jer mi je pričao o svojim djevojkama i o djevojci u koju je navodno bio zaljubljen. Međutim jednog dana mi je sve priznao, da mu se sviđam dugo vremena, tačnije da je zaljubljen u mene. U tom trenutku osjećala sam se grozno, jer mu ljubav, barem na takav način, nisam mogla uzvratiti, jer je on meni bio samo prijatelj, ništa više, vrlo brzo nakon toga izgubili smo kontakt, zbog čega mi je baš žao, ali takav je bio splet okolnosti. Međutim nije samo to slučaj, bilo je slučajeva i kod mene gdje se sprijateljim sa nekiom muškom osobom i vrlo brzo mi se ista osoba počne sviđati. Upravo zbog toga pokušavam distancirati muško- ženska prijateljstva, iako bih jako voljela imati muške drugo, nije da ih nemam, ali mislim na prave drugove, ali mislim da zbog navedenih razloga nikada ni neću, jer prijateljstvo je jedno, a ljubav drugo. Voljela bih da mi pišete vaša iskustva i mišljenja na ovu temu, do sljedećeg posta vas ljubim :*

Broj komentara: 16:

  1. Ovaj post mi se jako dopada, lepo si ovo napisala!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne ruši mi veru u muško ženska prijateljstva!! :P
    Ja njih smatram itekako mogućim i mislim da nije slučaj da jedno od dve strane počne baš uvek počne da oseća nešto više od prijateljstva. Ne kažem da nije moguće, jer defnitivno jeste, ali ne uvek. :)
    Ja imam najboljeg druga više od 4 godine i nikada nisam osećala ništa blizu ljubavi (osim one prijateljske) prema njemu, a verujem ni on prema meni. Mnogo se više družim sa dečacima, ni sama ne znam zbog čega, jednostavno mi njihovo društvo više prija i osećam se prijatnije, tako da... :)
    Naravno, poštujem i tvoje mišljenje, ovaj post si super napisala! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovim postom nisam pokušala nikome ''rušiti nade'' ili mu reći kako se ne treba družiti sa muškarcima ili djevojkama, samo sam napisala koja su moja iskustva s tim i šta ja mislim o tome, a naravno svako ima svoja mišljenja i viđenja :)

      Izbriši
  3. Poznajem jednu curu koja ima najboljeg frenda i vidi se da je tu samo prijateljstvo i nista vise.
    Svrati ako možeš; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!
    Divno si to napisala :)
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze na kraju mog zadnjeg posta :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/zagreb-cosy-outfit-zafultwinkledeals.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post!!Meni se desilo ovo kao i tebi,da se prijatelj zaljubio u mene.I sada imam vise muskih prijatelja nego zenskih,ali mislim da ovog puta prijateljstvo nece prerasti u nesto vise.

    http://mywonderland-xoxo.blogspot.rs/2016/11/diy-bath-bombs.html --kod mene post o mirisljavim bombama za kadu

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi je drago da je neko napisao post na ovu temu, jer je zaista neophodno da se o ovome vise prica. Zaista imas jedno jako zrelo razmisljanje, i divim ti se zbog toga. Veliki lajk za post, uzivala sam citajuci, odusevljena sam.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskreno, mislim da je moguće imati muškog prijatelja. Ja imam dva najbolja frenda i jednu najbolju prijateljicu, svi troje smo ekipa. oni su braća i sestre. No, slažem se da će uvijek takva prijateljstva završiti da se netko zaljubi, na primjer ova dva prijatelja su bila zaljubljena u mene, i bila sam sa jednim. Dečko je kada smo prekinuli rekao "Samo da znaš, želim te i dalje kao prijateljicu"! i ostali smo u sjajnim odnosima. Mislim da u večini prekida takvih prijateljstva nije kriva ljubav, koliko ponos, jer niti žena niti muškarac ne voli biti odbijen i još se družiti sa tom osobom. :) Ali da je nemoguće, nije.. Posebno je imati dečka za prijatelja, oni ne ogovaraju, ne lažu te, nego ti kažu istinu koliko god ona bila bolna tu su kad ih trebaš itd.. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i mišljenju, kao što i sama kažeš sa tim tvojim drugovima s kojima se družiš, bili su zaljubljeni u tebe, mislim da sve počinje iz zezanja, ali vremenom to prelazi u ljubav, barem je tako uvijek kod mene bilo, i ja imam dva druga u razredu i jaaako ih volim, baš su mi dragi, tako da razumijem i tebe

      Izbriši
  8. Po meni, ovo jeste zapravo jako škakljiva tema. Ne mogu reći da jesam, jer nisam imala muških prijatelja. Živim u malom selu, gde eto, u ponekim tupim glava idalje vladaju one misli i tumačenja iz 19. veka, po kome su devojke malo niže od muškaraca. Međutim, to uglavnom preovladava kod starijeg stanovništva, iako su i neki momci postavljeni tipa: ne želim da nas vide zajedno, krenuće priče o nama. Moram ti priznati ovo, to je jedna jako glupa stvar. Oduvek sam bila protiv toga a i danas sam ! Žudila sam za muškim prijateljima i moram reći da mi je jako drago jer imam jednog makar to bilo i onlajn.

    Što se tiče toga da se jedna strana uvek zaljubi, to može biti, ali i ne mora tako. Jednostavno, u možda 80% jeste tako, ali opet ja bih podržala svaku vrstu tog i takvog prijateljstva.

    Divan post, jako si lepo i napisala i objasnila sve ovo. Odavno me nije bilo na tvom blogu, pa mislim da ću malo prolistati i starije postove. Ljubim te :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja, jako lepo i zrelo razmišljanje imaš! :) Mada, ja opet mislim da su ovakva prijateljstva sasvim moguća, a dokaz sam ja koja idem u razred sa 22 dečaka, tako da prosto sa njima mogu i moram da se družim haha :) Ali ipak, s moje strane tome svedoči i moje prijatelstvo sa mojim najboljim drugom kog znam od prvog razreda osnovne škole i kome mogu reći sve. :)

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši