subota, 19. studenoga 2016.

Ponosna sam na sebe!

Ćao svima i hvala vam što ste došli na moj blog i novi post. Prije svega želim izdvojiti par riječi u kojima želim da se izvinem, jer u posljednje vrijeme rijetko postavljam postove, a to je zbog škole, obaveza i djelomično jer nemam ideje za postove, vjerovatno ste primijetili da postovi izlaze 2,3 puta sedmično i to će vjerovatno tako i biti do kraja decembra, jer sad počinju testovi, pismeni, učenja, odgovoranja, a ne želim da pokvarim ocjene, ako me razumijete, ali  dosta o tome, ajde da pređemo na temu.



Smatram da ne postoji osoba koja se ne mijenja kroz svoj životni vijek. Pored toga što biološki procesi utječu na to da se fizički mijenjamo, postoje i drugi faktori koji utječu na našu psihu i koji nas tjeraju da se promijenimo. Danas vam neću pričati o tome kako sam se promijenila, niti da sam se promijenila zbog određenih činjenica, ili postala loša ili arogantna, daleko od toga, popravila sam se na bolje. Znate li osjećaj kada se za nešto toliko trudite i borite da na kraju uspijete i budete ponosni na sebe. U posljednje vrijeme radim toliko stvari koje me čine sretnom i zbog koji sam ponosna na sebe. Prije godinu dana otvorila sam prvi blog, na kojem sam aktivna i danas, sama pojava i cifra pregleda, pozitivnih komentara i osoba koje odgledaju film koji sam im ja (lično) preporučila mene čini sretnom i zadovoljno. Isto tako i ovaj blog, presretna sam kada vidim da je jedan od najčitanijih postova na mom blogu vezan za depresiju u kojem sam vam kroz vlastito iskustvo pokušala reći kako sam se ja otarasila depresije, možda sam kroz taj post pomogla nekim osobama koje se bore sa depresijom, možda sam nasmijala osobu nekim od svojih postova, smatram da su to vrijednosti u životu koje su neprocjenjive i koje će samo bloggeri razumjeti.



Nije samo blog utjecao na to da se promijenim, tu je i mnoštvo drugih stvari. Ponosna sam na sebe i zbog škole, što uprkos tome što idem u gimnaziju koja iziskuje mnogo učenja, truda i rada imam do sada najbolje ocjene, mislim da je to zbog mog (pedagoškog smjera), govoreći o tome, profesor nam je rekao ''Ako imate loše ocjene ne znači da ste manje inteligentni, to samo znači da niste na pravom mjestu i da ono što radite i učite vas ne zanima''. Njegovom rečenicom natjerao me na razmišljanje, jer, kada se sjetim prve i druge godine srednje škole i očaja od ocjena shvatam da je to bilo zbog mog nezainteresovanja za te predmete, dok sada, kada sam se opredijelila za određeni smjer imam mnogo bolje ocjene, a to je isključivo jer me ono što učim zanima. Mislim da je ova rečenica jako dobar primjer i da biste se svi trebali zapitati da li ste na pravom putu.



Ponosna sam na sebe, jer sam nakon dvije godine truda, rada i učenja uspjela uvjeriti profesora engleskog da ja zapravo znam engleski, samo da nisam radila na poboljšanju istog. Mislim da nema boljeg osjećaja od onog kada te profesor pohvali i kaže da si ga pozitivno iznenadila i da sa one dvice za koju si se borila u prvom srednje, sada se možeš boriti za 5. Nije li to predivan osjećaj? Nije li predivan osjećaj vjerovati u sebe i imati nadu da ćeš u nečemu uspjeti, naravno da jeste. Ne znam za vas, ali ja vam moram reći da sam ponosna na sebe i to svakog dana sve više i više, jer vidim da se moj trud, rad i učenje uvažava i da se mijenjam u pozitivnom smislu, što mi je zapravo uvijek i bio jedini cilj.

Broj komentara: 16:


  1. I really like your writing style, excellent info , appreciate it for putting up : D.
    Wow, greet post !
    Great article, thank you. I signed to your blog rss feed. http://t-rexmuscleadvice.com/alpha-force-testo/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme kako dobar post!! Pročitala sam sve od ijedne riječi i ja sam oduševljena. Stvarno se vidi da imaš smisla za pisanje i želim ti svu sreću u blogovanju! :) <3
    Moj blog: brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj post je tako divan <3 Nevjerovatno je kako predivno pišeš :) Slike su fantastične <3 💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga! Definitivno slažem se sa svim komentarima iznad, preljepo si napisala post, i slike su savršene kao i uvijek *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Delila draga, ja sam odusevljena postom! Zaista nemam reči, ponesatju mi komentari kada si ti u pitanju! Jako ozbiljna tema, drago mi je sto si izabrala nju za pisanje.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako je dobar post, oduševljena sam! Predivno si napisala, sve. Samo tako nastavi-predivno....
    P.S. Ako netko želi follow for follow, dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno draga! Mnogo mi je drago što si uspela u ovoliko mnogo stvari, samo tako nastavi!♥♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno napisan post. Drago mi je što si uspjela da se izboriš za stavri koje su ti važne. Rečenica tvog profesora je potpuno istinita, ja se moram boriti za peticu iz engleskog jer ga ne volim, dok se za peticu iz povijesti itd.. ne moram baš truditi. :)

    OdgovoriIzbriši