Best Christmas Songs and Movies 💻 🎅

Hellou, dobrodošli na moj novi post. Danas pričamo o najboljoj Božićnoj muzici, filmovima i epizodama iz serija. Nadam se da će vam se današnji post svidjeti neću odugovlačiti, pa hajde da počnemo.


























Best Christmas Songs 🎅 🎶











Best Christmas Movies 📺 🎄

Home Alone/ Sam u kući (1990.)

Film ''Home Alone'' ima 5 nastavaka, ali ako mene pitate ili bilo koga drugog svi će potvrditi da su prva dva najbolja. Dakle u prvom dijelu govori se o dječaku koji je sa roditeljima trebao otići na put, no zbog velikog broja djece njegovi roditelji su ga zaboravili. On se budi u kući i shvata da je sam, te počne raditi razne ludorije, ali i spašavati svoju kuću od lopova.
























The Santa Clause/ Čudesan Božić (1994.)

Santa Clause je film koji ima dva nastavka, nisam još pogledala drugi, ali zato znam da je prvi odličan i definitivno prilagođen svoj djeci i porodici. Naime, dječak za Božić dolazi kod oca Scotta, kada iznenada ubiju djeda mraza. U panici ne shvatajući šta da urade pokušavaju mu pomoći, te slučajno sjednu na saonice, koje ih odvedu u daleki svijet za koji su mislili da ne postoji. Sutradan, Scott se budi misleći da je sve samo san, no njegov sin mu potvrđuje da to nije bio san i da je upravo on, novi djed mraz.





Love Actually/ Zapravo ljubav (2003.)

Ovo je film za sve romantičare, koji i za Božić vole takve filmove. Naime, riječ je o isprepletanim pričama koje su povezane i koje se dešavaju na Božić. Mislim da je ovo predivna ljubavna Božićna priča koju morate pogledati.















Bad Santa/ Zločesti djed mraz (2003.)

Još jedna zanimljiva komična drama uz koju ćete se jako nasmijati i zabaviti. Riječ je o dva prijatelja, koja svake godine za Božić glume patuljka i djeda mraza u velikim tržnim centrima, a glavni cilj im je da na kraju zapravo opljačkaju tržni centar i uživaju čitave godine u novcu.
















To bi bilo to za današnji post, nadam se da vam se sviđa, a u komentarima možete pisati vaše omiljene Božićne pjesme i filmove. Do idućeg posta lijep pozdrav 😃

CONVERSATION

26 komentari:

  1. Divan post! Praznici mi ne mogu proći bez filma "Home alone", kao ni bez svih ovih navedenih filmova*--* Sviđa mi se što je post kratak, ali dobrog sadržaja. Moram pohvaliti takođe izgled bloga. Mnogo mi se dopada ovaj kursor, skroz u prazničnom duhu. Samo tako nastavi draga, imaš moju podršku♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Hristina, puno mi znači tvoja podrška :*

      Izbriši
  2. Zaista jako zanimljiv post. Uzivala sam u njemu. Ovo nije muzika koju ja Slusam ali mi se dopada izbor. Veliki sam ljubitelj filmova Tako da cu Rado pogledati ove.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!Obozavam ove filmove.
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post,obozavam ovakve <33!Mnogo mi se dopadaju preporuke :)!

    giveaway na blogu!
    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post,hope you'll click on my links at the end of my last post.. :)
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/dresslily-outfit.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post draga! Jako mi se sviđa tvoj post, sve od pjesama do filmova, odlični izbori *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam kako praznicne filmove, tako i pesmice. Bas sam sinoc na TV-u gledala Bad Santa i jakoo mi se svideo! Divni predlozi, ii da, moram pohvaliti izgled tvog bloga! Predivan je! :) <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Iako inače ne slušam ovakvu muziku, za praznike jednostavno ne možeš da ne uživaš u Božićnim pesmama... A tek filmovi, koji i te kako doprinose svoj toj Novogodišnjoj atmosferi.. .Zaista divno, kao i tvoje preporuke! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ih ne slušam, ali kroz videe na you tube i filmove čujem neke pjesme koje baš volim, pa sam ih stavila u post :D

      Izbriši
  9. I zaboravila sam da pohvalim izgled bloga, zaista je jako lep :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga, post je predivan. Pravi praznični. Stvarno sam uživala u čitanju i napravila si divnu listu filmova. Sve ih hledam svake godine i još mi nisu dosadili :). :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  11. Presladak post! Svake godine imam tradiciju slušati božićne pjesme pa ću ako i ove. Sve navedene filmove sam pogledala i svi su mi baš za ovakvo doba! Super post!
    Novi post na mom blogu: brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Jao!Post je predivan!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Post je super, kao i uvijek. Moram pohvaliti novi dizajn. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Back
to top