Christmas Essentials 🎄

Hellou, evo i mene (konačno. U posljednje vrijeme nisam česta na blogu, jer imam previše obaveza, nadam se da mi ne zamjerate mnogo. Kao što vidite, jučer sam uspijela malo izmijeniti blog, u neeku zimsku varijantu, nadam se da vam se dopada 😃 Uglavnom neću da dužim, danas pričamo o christmas essentials, odnosno stvarima koje morate imati za Božić i općenito za ovo decembarsko predivno vrijeme, hajde da počnemo 😙



Cozy socks 👣

Ima li išta ljepše od crvenih ili općenito nekih ''christmas'' čarapica, po mom mišljenju izgledaju predivno, a i što je najvažnije jako su tople i u potpunosti predviđene za ovo vrijeme.





























Mirisne svijeće 

Mirisne svijeće su dobre za svako godišnje doba, ali pogotovo za zimu, najbolje je odlučiti se za neke jače mirise koji će vas i kasnije uvijek podsjećati na Božić, novu godinu i zimu.



Novogodišnja / Božićna kapica 🎅

Ne mislim da je ovo must have, ali mislim da je lijepo imati za predstojeće praznike, jer izgleda preslatko pa čak i kao samo ukras.





























Christmas šolja 🐧 ☕

U ovom periodu najviše volim piti toplu čokoladu ili kafu u nekoj velikoj, tzv. Christmas šolji, koje su ogromne i predivne za fotografisanje u ovom periodu, malo je reći da sam očarana ovom svojom šoljom koju sam dobila na poklon 😊





























Svjećice 💡

Mislim da su svjećice OBAVEZNE za ovaj period, pred Božić i novu godinu, daju posebnu cozy atmosferu koju ja jako volim, a pored svega ukrašavaju sobu i čine ju ljepšom.





























Ukrasi 🎊

Kao i svjećice, po meni neophodni su i neki dobri ukrasi, ja ovakav tip ukrasa (koji možete vidjeti na slici) stavljam na ogledalo i vjerujte mi izgledaju predivno





























To bi bilo to za današnji kratki postić, nadam se da vam se post svidio, kao i fotografije u koje sam uložila dosta truda, a ja imam i pitanje za vas ''Koji su vaši christmas essentials?''. Do sljedećeg posta lijep pozdrav.

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Odličan post draga! Jako mi se sviđaju tvoje essentials stvari i fotke su baš super *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiv post, uzivala sam. Zaista mi se dopadaju tvoje esentialcije, i moje su slicne.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvo ti moram reći da sam fascinirana izgledom bloga, zaista si genijalna. :) Takođe, potrepštine koje si ovde navela su apsolutno opravdane- svećice, christmas šolja i ukrasi su na mojoj top 3 listi. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marso, drago mi je da ti se sviđa ;D

      Izbriši
  5. Presavrsen post <33!Fotografije su ocaravajuce,dok nisi rekla da je solja tvoja mislila sam da su sa tumblra :) <33!Slazem se sa svime sto si nabrojala,mozda bih dodala kapice i dzempere :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! :)
    Sve što si navela i ja smatram da je neophodno za praznike koji su pred nama. Zaista je zima - zima, ukoliko imamo bar neke od ovih stvari. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post draga! Fotke su zaista odlične! Ja božavam da nosim čarapice sa prazničnim dezenima :D Ali jedan od meni najbitnijih christmas essemtials je film Sam u kući jer je to film koji sam od malena gledala za vreme praznika ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši

Back
to top