Last Minute Christmas Gifts 🎁

Hellou, dobrodošli u moj novi post i na moj blog ''Delilah's Stories''. U današnjem postu sam vam odlučila pokazati neke ideje šta možete kupiti vašoj dragoj osobi za Božić, a s obzirom da je Božić sutra, a vi tek danas idete u kupovinu, ovo su neke ideje za posljednju minutu, kako bi u Americi rekli, nadam se da će vam se post i ideje svidjeti uživajte... 💕




Čestitka 📄

Mislim da za svaki od navedenih poklona, nije poklon, ako nema neku slatku Božićnu čestitku koju možete kupiti i napisati. Međutim, mislim da bi čak bilo bolje da sami napravite neke čestitke, jer ćete se prije svega zabaviti, a i čestitke će izgledati originalno. Naravno, osoba kojoj darujete čestitku će vidjeti da ste se jako potrudili, te će to i cijeniti.






























Tople dekice 🎁

Stvar koju ne viđam često da se daruje, a mislim da je savršena za darivanje, pogotovo za Božić i novu godinu (i općenito za ovo hladno vrijeme) jesu cozy dekice. Pored toga što izgledaju preslatko i predivno, znate da će ih osoba koristiti, a i vidjet će se da ste se potrudili da osmislite tako originalan poklon. Kod mene je ova dekica Milka koju sam dobila u nekom novogišnjem paketi s čokolada i izgleda savršeno.





























Christmas šoljicu ☕

Već sam i u prošlim postovima rekla da jako volim christmas šolje, međutim, mislim da ih svi vole, tako da biste za malo novca mogli kupiti neku predivnu christmas šolju, u koju možete dodati kesice čaja ili kafe. Mislim da je ovakva vrsta poklona dobra za one koji jako vole piti kafu ili čaj, ali i za one koji uživaju u praznicima. Još jedan bonus savjet je da možete kupiti i neki christmas tanjir te dodati u paketić, mislim da bi izgledalo odlično.


Knjiga 📗📘

Ukoliko je vaša drugarica, ili neko koga želite iznenaditi veliki ljubitelj knjiga, onda se ne morate puno razmišljati. Takvu osobu je najbolje obradovati nekom dobrom knjigom, još ako znate kakvu konkretno knjigu osoba želi imati, tim bolje za vas, jer možete biti ubijeđeni da će se osobi kojoj ovo darujete poklon zaista dopasti.





























Šminka 💄

Ukoliko želite iznenaditi neku djevojku ili drugaricu, nikada nećete promašiti sa šminkom. Prije svega, svaka djevojka voli šminku, a kao bonus mislim da bi šminku koju kupite najbolje bilo zapakovati, tačnije staviti u neseser. Sada su veliki Božićni i novogodišnji popusti na šminku, a i ta šminka je uglavnom limitirana kolekcija, tako da se ne morate brinuti šta kupiti drugarici ili djevojci.






























Planer za 2017. 📔

Evo još jedne, po mom mišljenju, originalnije ideje, a riječ je o planerima, koji su jako poznati i postaju sve popularniji. Ukoliko je osoba koju poznajete i kojoj želite pokloniti ovaj poklon neorganizovana, možete biti ubijeđeni da ćete joj znatno olakšati život nekim planerom za predstojeću godinu. Mislim da je ovakav poklon jako originalan, a i izgleda prelijepo.






























To bi bilo to za današnji post, nadam se da vam se post svidio. Voljela bih da mi u komentarima pišete šta ete vi pokloniti svojim najdražima za predstojeće praznike. Ljubim vas 😗

CONVERSATION

18 komentari:

  1. Super post! Jako mi se sviđaju tvoje ideje za poklone *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Petra, drago mi je da ti se sviđa :D

      Izbriši
  2. Super post, uzivala sam čitajući, stvarno je zanimljivo.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Delila draga, odlican post, zaista predivni napisan! Vrlo je sadrzajan i koristan! Uzivala sam citajuci ❤❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post,ja sam uzivala i u fitkama i u tekstu sve je preslatko <33!Divno draga,obozavam ovaj post <33!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Obozavam salice i vidjela sam nekoliko Bozicnih koje mi se jako svidaju. Moja baka ce dobiti jednu tako Bozicnu salicu, barem znam da ce je koristiti. Super je ideja zs kupnju planera, pogotovo onima koji ih vole. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Dorotea, drago mi je da ti se sviđa ♥

      Izbriši
  6. Odlični predlozi! Dobro bi mi došlo to sve, haha. :D PS: Zapratila sam te, pa se nadam da ćeš uzvratiti. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista divan post, posluzice mi dosta! :) <33

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top