nedjelja, 25. prosinca 2016.

LET'S TRY DIY #5 ✂: Mala stolna jelka 🎄

Hellou dragi moji, dobro došli u novi post. Kao što možete vidjeti pripremila sam nešto iz moje omiljene rubrike ''Let's try diy'', a ono što sam vam za danas pripremila, jeste kako da uz samo 2 proizvoda napravite malu jelku za sto, međutim, ako želite vi možete napraviti i veliku. Ono što je najvažnije jeste da su postpuci jako jednostavni i da ovo doslovno svi možete napraviti. I da ne zaboravim SRETAN BOŽIĆ svima koji ga slave 😏😘



Trebat će vam:

-List papira (može i papir iz novine)
-Ukras za jelku
-Mazaze
-Ljepilo
-Svjećive (ako želite)





























Koraci:

Prije svega uzmite vaš papir i napravite velike, tzv. fišek od njega, kao na slici. Kada to uradite uzmite malo parče selotejp ljepila i pričvrstite pri vrhu





























Nakon toga uzmite vaš ukras, možete uzeti zeleni kako bi baš podsjećao na pravu jelku, ali ja sam se odlučila za ovaj sivi. Bitno je da počnete obmotavati ukras od vrha napravljenog fišeka, te tu, na početku pričvrstiti ljepilom i obmotavati do kraja fišeka i na kraju također pričvrstiti ljepilom.




Ukoliko imate viška papira, kao što je to bilo u mom slučaju, jednostavno uzmite makaze i skratite to, ako želite dodajte lampice, međutim meni se jelkica ljepša bez lampica. Moram priznati da izgleda preslatko, a dvije osobe koje su mi vidjelu malu jelkicu su me pitale gdje sam kupila, što zapravo govori o tome, koliko originalno i lijepo izgleda. Jelkica se pravi za manje od pet minuta, što je super stvar. Nadam se da vam se ovaj kratki diy projekat svidio, ako želite još sličnih postova pišite mi u komentarima, a ako probate sami napraviti jelku obavezno mi pošaljite fotografiju mailom dalilacamdzichehe@gmail.com. 




Broj komentara: 28:

  1. Odličan post,jako mi se svuda ova ideja.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno je! Tako si kreativna! Dala si mi ideju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Odličan DIY, jelkica je stvarno preslatka i sličnu sam napravila prije godinu dana. Sretan Božić *-*
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam zapalila papir. :D Hahahah...

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. E ovo je baš fora :)
    Baš mi se sviđa ova ideja. Ne bih ništa dodala, ni oduzela :)
    A ovaj pokazivač na tvom blogu mi je također supeer :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatko izgleda. Slazem se da je ljepse bez lampica. :)

    https://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post draga moja,preesladak je diy mnogo mi se dopada svaka cast <333333!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista sjajno! Probala sam nešto slično prošle Nove godine, međutim nije mi uspela, ali nakon tvog posta definitivno bih mogla još jednom da probam :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  9. Jelkica je ispala preslatko. Svaka čast!
    I hvala na čestitci.:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Post ti je super, kao i jelka koja je ispala predivno!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan DIY,obozavam ovakve postove,jelkica je predivna i probacu ovih dana da je napravim.Odličan post!

    Moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Pisala si mi u komemtaru skori da si radila diy jelkicu, i morala sam prosyo da vidim o cemu se radi. Sjajno si ovo idradila, draga, i ispalo je fenomenlani. Svaka cast! ♡
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši