četvrtak, 1. prosinca 2016.

My favourite blog- tag

Ćao svima i doborošli na moj blog.
Koliko sam samo puta rekla da neću raditi tagove, jer ni meni samoj nisu interesantne, uvijek prekršim obećanje, jer ne mogu odoljeti, posebno ako sam tagirana da odradim tag, kao što je u ovom slučaju. Dakle, hvala mojoj dragoj koleginici Milici sa bloga Always be positiv, koja me je tagirala da uradim današnji tag, koji je vezan upravo za blogere i blog, da ne dužim, počnimo s pitanjima.




1. Šta sve jedan dobar blog treba da ima?

U prethodnom postu sam rekla da je najvažnije biti originalan, ne praviti gramatičke greške i biti što bolji u tome što radite, naravno neophodno je i da imate volju za tim što radite i određenu dozu ljubavi. Mislim da je važno imati dobro popraćene fotografije i dobar izgled bloga, uz pomoć toga imat ćete dobar i uspješan blog.

2. Kako vidiš da li je blog dobar?

Kao što sam i napisala, obično to vidim po stilu pisanja i fotografijama, ako neko koristi slike sa googla, to me vjerovatno neće privući, no ako neko koristi svoje fotografije, ili sa tumblra, to me može privući.

3. Kada ćeš se učlaniti u blog?

U blog ću se učlaniti samo i isključivo ako bloger ili blogerka ima zanimljive, originalne i dobre teme, koje me zanimaju i koje ću sa zadovoljstvom čitati, naravno da se neću učlaniti u blog koji je vezan za zdravlje, ako me to ne zanima.

4. Hoćeš li se učlaniti u blog sa malim brojem čitaoca?

Naravno, jer svi smo morali početi od nule, a ako određena blogerka ili bloger imaju zanimljiv sadržaj, meni (lično) tu broj čitaoca ništa ne znači, te ću se učlaniti.




5. Ko ti je uzor u blogovanju i zašto?

Nemam uzora, blog nisam otvorila po uzoru na nekog ili nešto. Naravno, ne kažem da nema dobrih blogera, samo ja lično nemam uzora 😃

6. Kada si ušla u svijet blogovanja?

Blogu sam se priključila još prošle godine, a kada je riječ o konkretno ovom blogu, to se desilo prije skoro pet mjeseci, tačnije 28.6.2016.

7. Kako ti neki blog može postati omiljeni?

Moji omiljeni blogeri su oni koji su originalni, koji ne postavljaju postove koji svaki drugi bloger postavlja, jer to, po mom mišljenju nije zanimljivo, npr. viđati wishliste svakog dana na blogu me izluđeje i ponekad je dosadno, a viđati neke sasvim drugačije i originalnije teme danas je skoro pa nemoguće vidjeti. Mislim da u tome uspijevaju samo Marsyly i Teen Queen.

Ja nominujem:





Broj komentara: 14:

  1. Divan post draga moja,jako mi se dopada <33!SLika sa soljom je bozanstvena :) <33!Diiivnoca!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti do neba na divnim rečima, lepotice moja <33 Takođe, mnogo ti hvala i na nominaciji, ali ovaj tag sam već uradila, još negde u svojim prvim danima blogovanja (koji i nisu bili baš najsjajniji XD) Ljubim te :**

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, ionako sam samo istinu govorila :* stvarno nisam znala da si već radila taj post :/

      Izbriši
  3. Odličan post draga! Hvala ti puno na nominaciji, tag je jako zanimljiv i jedva čekam da ga napravim, a to će zbog prenatrpanog rasporeda biti u početku prvog mjeseca, ali hvala ti najviše *-*
    Novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, potpuno se slažem s svim što si napisala.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljiv post, jakomi se dopada tema za pisanje. Bas sam uzivala citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična tema! Mnogo mi se sviđa slika kao i post!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši