(NE) KUHAJTE SA MNOM #2: Hot Chocolate ☕

Ćao svima i dobrodošli u moj novi post. Kako na blogu vlada Božićna i novogodišnja atmosfera odlučila sam pripremiti jedan recept koji je prikladan baš za to vrijeme, kao što možete vidjeti riječ je o toploj čokoladi. Nije teško napraviti, mislim da ovo mogu svi napraviti. Recept sam našla na internetu, da ne dužim hajde da počnemo.





Sastojci 🍫

-2 velike kašike gustina
-2 velike kašike mlijeka u prahu
-2 velike kašike šećera u prahu 
-3 velike kašike kakaa
-mlijeko
-čokolada (po želji)



Koraci 🍚

Sjedinite sve suhe sastojke i dodajte ih prethodno zagrijanom mlijeku. Dobro miješajte dok se mlijeko ne zagrije i dok se sva smijesa ne sjedini.



Nakon toga naspite toplu čokoladu u šolju, izrendajte čokoladu i pospite po toplloj čokoladi. Dobit ćete veoma ukusnu toplu čokoladu, koja se jako brzo pravi, a još brže pije. Dobar tek i prijatno 😋


CONVERSATION

20 komentari:

  1. Jako zanimlji post, zaista sam uzivala citajuci. Ovaj recept mi delujejako zaninljivo, definitivno cu ga probati

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Jako mi se sviđa ideja za vruću čokoladu, uskoro ću isprobati *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Probala i ekstraa ispalo.
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Aiii, divno izgleda! Definitivno probam prvom prilikom. :D

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  5. E sad znam šta ću večerasss da isprobam hah,ooodličan recept,ako nađeš još nešto ovakvo o b a v e z n o pokreni serijal hahaha < 3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ću napraviti još nešto ovako slično, hvala na podršci

      Izbriši
  6. Sam I drank the chocolate: D
    It must be good :)

    Follow me I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post!
    Naslov dominira! xD
    http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče naslova morala sam napisati tako, jer sve ide na vlastitu odgovornost :P :D

      Izbriši
  8. Probaću:)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top