subota, 17. prosinca 2016.

Pismo Djed Mrazu...🎅

Dragi Djeda Mraze,

Kako je samo čudno što pišem ovo, tako reći pismo koje sam odlučila podijeliti na blogu, sa svima koji me prate. Čudno je i smiješno vidjeti sedamnaestogodišnjakinju koja izdvaja svoje vrijeme pišući pismo nekome ko ni ne postoji, iako ista ta sedamnaestogodišnjakinja to zna, međutim, nije se suzdržala a da ne napiše sve što želi u 2017. godini. Još čudnije jeste da se ta sedamnaestogodišnjakinja nekada jako bojala Djeda Mraza, ali znam da se sa strahovima najbolje suočiti, pa sam se i ja suočila sa svojim.




Kako je ostalo svega još dvije sedmice do kraja ove godine, koja mi je bila, slobodno mogu reći jedna od boljih, moram priznati da sam tužna što se završava, ali i sretna što mogu otpočeti novo poglavlje u 2017. godini. Ono što ja želim nisu materijalne stvari, jer one nas mogu razveseliti na kratko; ono što ja želim jeste da budem sretnija, da budem uspješnija u onome što radim, u svom blogu, da još više savjetujem druge, da dođem do te famozne cifre od 100 čitaoca, kojoj se iz dana u dan sve više bližim i veselim. Želim pogledati još dosta filmova i, i dalje pisati recenzije na drugom blogu, naravno što više fotografisati i posvetiti se i tome, želim biti dobra u školi, početi novu školsku godinu sa dobrim ocjenama i završiti školu sa jačim prosjekom. Želim provoditi što više vremena sa onima koje volim, sa porodicom i prijateljima, naravno. Želim ispuniti sve svoje ciljeve i obećanja koja sam i sama sebi dala, mislim da je i na to došao red, i ono najvažnije želim ostati svoja, ostati ja, ne mijenjati se previše ni radi koga, ne živcirati  se oko gluposti i biti što bolja u svemu što radim. Želim da svi oko mene, svi oni koje volim također imaju odličnu slijedeću godinu i budu uz mene, kao što ću i ja biti uz njih. 


22 komentara:

  1. Zaista si fantastično formulisala i iznela nam ovo pismo, želim ti da ti se sve što želiš ostvari na još bolji način nego što si zamišljala i da nm još dugo, dugo pišeš na blogu! :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Danice, i ja se nadam da će mi se sve ostvariti, također i tebi želim sve najbolje :D

      Izbriši
  2. Divan post,nadam se da ce ti se zelje ostvariti <33 :)!Za neke stvari nikad necemo biti stari!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno pisamce :)
    Zelim da ti se sve zelje ostvaree !
    I uzivaj u praznicimaa <3

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaista divno napisano, draga moja <33 Nadam se da će ti se sve željice ostavriti i da će ti predstojeća 2017. godina biti jedna od najboljih, baš kao što je to bio slučaj sa 2016.-om :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marsa i tebi želim sve najbolje u idućoj godini :D

      Izbriši
  6. Zaista divan post i vollela bih da uspes u iducoj 207.godini.

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Otkad si mi u komentaru spomenula da si i ti odlučila napraviti isti post, ja sam nestrpljivo gledala oglasnu tablu. I kad ono vraćam se od sestre i vidim tvoj post! Doista se nisam razočarala i malo je reći da sam uživala čitajući. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  8. Ideja za post fenomenalna. Post originalan. Svaka čast!♥♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivan post. Zaista je malo receno da sam odusevljena. Odlicno napisano!
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši