subota, 31. prosinca 2016.

Retrospektiva 2016. godine 🎆 🎉

Ćao svima i dobrodošli ponovo na moj blog i novi post. Kako se bliži nova godina, a praznična euforija je u zraku i sve o čemu se trenutno priča jeste o dočeku nove godine, ja sam odlučila napraviti retrospektivu 2016. godine, koja je za mene bila jako uspješna i dobra godina. Nadam se da će vam se svidjeti.



Početak 2016. godine i januar, nisu bili dani koji su bili savršeni. Nakon dočeka nove godine i završetka prvog polugodišta drugog razreda gimnazije, na meni su bile važne odluke, kao što su 'Koji smjer da odaberem, s obzirom da sam imala, doslovno pet mjeseci za donijeti tu odluku nisam se puno zamarala, pa sam uživala u zimskom raspustu, gledajući raznorazne filmove, serije, te pišući recenzije istih. Zaista je januar brzo prošao, a februar i mart još i brže, valjda zato što je škola počela, dosta se učilo, ali i redovno izlazilo s društvom. Svi smo iščekivali proljeće, koje se polako, ali sigurno bližilo. Sad kada se sjetim mjeseca aprila i dalje ne mogu vjerovati da je tako brzo prošao, a znam da je bio ispunjen mojom opsjednutošću za dečkom koji mi se tada sviđao, ali ni to nije dugo potrajalo, nekih mjesec dana. Shvatila sam kakav je on zapravo.




Mjesec maj i prva polovina juna, za mene su bili jako stresni i teški mjeseci, slobodno mogu reći najstresniji u čitavoj godini. Moje raspoloženje bilo je ravno nuli. Uhvatila me je depresija, sa kojom se borim skoro svake godine i uvijek zbog istog razloga. Sve ovo utjecalo je na moje ocjene, koje su bile očajne, a kako idem u gimnaziju opće je poznato da  tamo preživljavaju samo borci. Moram priznati da sam se jako bojala, znam da sam hemiju odgovarala zadnjih časova, kako bih mogla proći, no to nije bio jedini problem, bila je tu i matematika, koja za mene vječito predstavlja problem. Znam da je bilo toliko prolivenih suza, toliko brige i tuge vezane za matematiku, ali, na kraju, uspjela sam. Sjećam se da je bio zadnji dan škole, polovina juna, a ja sam došla kući mokra, jer je vani kiša padala, ali i sretna, jer sam konačno bila slobodna i mogla sam početi uživati u raspustu.





Došao je i famozni juli, u kome je bilo dosta dešavanja. Pamtit ću ga po mnogo stvari, naravno kao i obično po gledanju filmova i serija, te pisanje postova, ali i početak mog novog bloga, koji upravo gledate i čitate. Mislim da je za mene, ove godine veliki korak u životu bio da napravim još jedan lifestyle blog u kojem ću pisati o svemu što poželim,  i sada, nakon pola godine zadovoljna sam svojim blogom i vama, mojim čitaocima. Pored pravljenja bloga, fokusirala sam se na pisanje i fotografije koje sam dijelila s vama. Pred kraj mjeseca sam otišla na more, gdje sam bila sedam dana. Nakon povratka na red je došla proslava rođendana, a svega par dana kasnije nastupio je posljednji mjesec raspusta, august.





August je prošao u pisanju 'školskih postova', ali i brigi kako ću se snaći u novom, pedagoškom smjeru. Par dana sam bila kod rodice, uživajući u posljednjim danima 'slobodnog života'. A zatim, kao nakon jednog dana došao je taj kobni 1. septembar, da budem iskrena ni ne sjećam se toliko šta se dešavalo, samo znam da sam sjedila sa prijateljicama iz razreda i tugovala za starim razredom, jer su svi odabrali različite smjerove. Mjesec septembar je bio jako bezbrižan mjesec u kojem sam redovno izlazila na kafe, upoznavala nove profesore, njihovu taktiku i nove, zanimljive predmete, poput didaktike, psihologije i pedagogije koje su me jako zainteresovale i iz kojih sam dosta toga naučila.






U oktobru su se desile neke nagle promjene u mom životu, koje su me doslovno promijenile iz korijena, jer sam nakon tri godine vidjela i pričala sa osobom koja mi puno znači i konačno izgladila odnose, također je bio mjesec u kom sam najviše učila i trudila se da dobijam što bolje ocjene, a moram se pohvaliti da sam u tome i uspjela, jer mi ocjene zaista jesu bile odlične, što me je i iznenadilo, jer nemam naviku da toliko učim, ali sada sam imala podsticaj, motivaciju, ali i želju za učenjem, zbog čega sam ponosna na sebe. Drago mi je što sam, pored dobrih ocjena, ubjedila profesora da znam engleski jezik, te ga iz dana u dan još više unaprijeđujem. Pored toga u oktobru sam spoznala neka nova prijateljstva i bolje upoznala svoj razred sa kojim sam u odličnim odnosima i sviđa mi se više nego prethodni, možda a zato što svi imamo ista zanimanja i interesovanja, ali se i svi međusobno poštujemo, što je također jako važno.





O novembru i decembru, tačnije o dva najljepša mjeseca, kako u ovoj godini, tako i u mom životu mogla bih pričati do sutra, ali ne želim, jer je ovaj post sam po sebi već predug. Mogu reći da je novembar bio ispunjen druženjem i malim odmorom od učenja, ali pun referata koje sam radila. Drago mi je što sam se još više zbližila s drugovima iz razreda, koji su sa mnom i prije išli, sada imamo još i bolji odnos, nego prethodne dvije godine, međusobno se volimo i poštujemo, što mi je jako drago. Kada je riječ o decembru, mogu samo reći poslednji mjesec školske godine, ali i godine uopće. Naravno bio je ispunjen testovima i odgovaranjima, referatima, ali opet simpatičan i prezanimljiv mjesec, koji ću pamtiti čitavog života, koji je bio ispunjen radošću i smijehom. Nadam se da je i vama 2016. godina donijela nešto dobro i da ste j lijepo proveli 😇






























SRETNI PRAZNICI 🎆 🎉

Broj komentara: 12:

  1. Odlican post! Iskreno, meni je 2016. bila uzasna.
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš mi je žao :/ nadam se da će se to popraviti u 2016. godini :D

      Izbriši
  2. Odličan post. Želim ti puno sreće i uspjeha u daljnjem blogovanju u 2017g.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post,drago mi je da je bar nekom 2016 godina bila uspješna i dobra :)
    Sretna Nova Godina i želim ti puno uspjeha u sljedećoj godini

    Ako hoćeš možeš posjetiti moj blog i novi post i naravno ako ti se sviđa možeš me zapratiti :)

    girlpower.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post,fotke su savršene ☺!Srećna ti Nova godina,želim ti da bude duplo bolja od prethodne ☺ ❤!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja,odlican post! Tvoja godina je ipak ispala jako dobra. Ja ti u narednoj zelim jos vise uspeha, srece, radosti i da svoje blogovanje dovedes jos na visi nivo i postanes jos bolja blogerka. Srecna Nova godina❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Gotičarko, nadam se da i hoću i tebi želim sve najbolje u novoj godini ♥

      Izbriši