Stvari koje morate uraditi u posljednjem mjesecu ove godine

Došao je i taj posljednji mjesec i svima omiljeni mjesec u svakoj godini, predivni decembar. Upravo zbog toga odlučih da vam napišem stvari koje morate uraditi u istom, mislim da su sve navedene stvari jako bitne kako bismo se skupa što bolje proveli u ovom posljednjem mjesecu u ovoj godini.


Urediti i ukrasiti sobu 🌲

Jedan od meni najvažnijih stvari u ovom mjesecu jesste topla, čista i naravno okićena soba. Bliže se praznici Božić i nova godina i mislim da je jako važno imati okićenu sobu, kako bi nam osjećaj da su praznici tu bio što realniji i što bolji, ima li išta ljepše nego navečer sjediti u ukrašenoj sobi, ako mene pitate, nema.



Pogledati dosta filmova 📺

Ovaj period poznat je i po gledanju filmova, uglavnom onih holiday filmova, kako ih ja nazivam, a baš ovih dana na tv- u možete pratiti takve. Mislim da je predivan osjećaj navečer sjediti u toplom domu i gledati ''Home Alone'' na tv- u, ne znam kako je kod vas, ali svake godine kod mene je traddicija da se taj film pogleda.



Pravljene kolača i hrane 🍪 🍟

Pored svega navedenog u decembru kuća uvijek mora mirisati po dobroj hrani, piću i kolačima. Mislim da je odlična stvar da napravite razne kolačiće, koje možete ukrašavati, a dobar ručak i hrana su također neophodni, pogotovo za praznike.



Učenje za dobar prosjek 📖 📏

Ovo je možda onaj nezanimljivi dio, ali je i također dosta bitan, jer je decembar poznat po pismenim, testovima, odgovaranjima, upravo zbog toga učenje u ovom predivnom mjesecu je na neki način i dosta bitno, kako bismo postigli što bolji uspjeh.



Što više druženja, to bolje 👥

Ne znam kako vi doživljavate decembar, ali meni je jako važno druženje sa meni posebnim i dragim osobama, jako je važno s kim provodite slobodno vrijeme i praznike, naravno pored porodice neophodno je i druženje sa prijateljima, uz ispijanje kafice u okićenom ambijentu. Smatram da su to trenuci koje ćete pamtiti iz 2016. godine.



Uživajte u snijegu 🔮

Iako još uvijek nema snijega, nadam se da će uskoro pasti i da ćemo svi uživati gledajući pahulje koje se lagano njišu. Mislim da su zabave na snijegu poput pravljena snješka, grudvanje, valjanje i sankanje na snijegu pomalo (nažalost) zastarjeli, ali ipak ne dozvolite da vam još jedna godina i snijeg prođu bez navedenog.




CONVERSATION

24 komentari:

  1. Odličan post!!Sve ove stvari već sam planirala da uradim.Ja inače u decembru uvek pokvarim svoj prosek haha 😂.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Verujem da svi polako pravimo svoje liste sa zadacima koje treba da ispunimo do kraja godine, a moja je veoma slična tvojoj.☺ Divne ideje!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Sigurno ću sve ove stvari napraviti pred Božić u ovom mjesecu.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post draga moja,zaista sam oduševljena i slikama i tekstom 👄💖!Slazen se,too je ovo što bih i ja da uradim 💖!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post i jako lepo napisan. :)
    Ono što mi se najviše dopada je što nisi ubacila slike sa neta, već si ih sama fotografisala, bravo! :)
    Definitivno trebamo više uživati u tim prazničnim čarolijama. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razmišljala sam ubaciti random slike, ali i sama više volim gledati postove gdje bloggeri sami ubacuju svoje slike :D u svakom slučaju hvala ti :*

      Izbriši
  6. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobar post! Ja obozavam da dekorisem svoju sobu. ♥
    Novi post ---> Tipovi nastavnika

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post draga! Definitivno ću i ja napraviti neke od ovih stvari, nadam se da ćeš i ti *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako zanimljiv post. Uzivala sam citajuci. Jako dobre ideje za provod slobodnog vremena koje nam predstoji do ulaska u novu godinu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  10. Potpuno se slažem sa tobom, još bi dodala sa pišemo blagdanske postove jer su oni nešto zbilja posebno. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To nisam napisala, ali to se podrazumijeva :D

      Izbriši
  11. Draga moja, ovo je sjajno! Fotkice su toliko divne i inspirišuće kao i sam post, da si me sada podstakla na štošta. :) Hvala ti na širenju pozitivne energije! <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicne ideje! I sama svake godine gledam Home Alone, nema Bozica bez tog filma. Trudim se uciti za ovu hrpu testova, ali bukvalno brojim dane do zimskih praznika. Inace, sve pohvale za slike :)
    Ako zelis, ucestvuj u darivanju: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da si se pronašla :D

      Izbriši

Back
to top