nedjelja, 1. siječnja 2017.

Doček nove godine na trgu | Divlje Jagode 🎇 🎆

Hellou, i dobrodošli svi na moj novi post. Prije svega želim da vam se zahvalim na 90 čitaoca, bližimo se i famoznom broju od 100 čitaoca 😚, zatim da čestitam sama sebi jer je ovo 101 post na mom blogu i jako sam ponosna na to i onda da vam svima poželim sretnu novu 2017. godinu, koja će biti bolja nego prethodna. U današnjem postu odlučila sam da vam prenesem djelić atmosfere sa mog dočeka nove godine na glavnom trgu u Zenici, gdje su svirali, jedan od meni omiljenih bendova, Divlje Jagode. Nadam se da će vam se post dopasti i još jednom SRETNA VAM NOVA GODINA 😜 






































Dakle, ove godine, nakon 7 godina, ponovo je organizovan doček nove godine na otvorenom u mom gradu, Zenici. Za početak sam bila oduševljena i već sam rekla da ću ići, da sve bude bolje rečeno je da će publiku zabavljati grupa Divlje Jagode, na što sam se još više oduševila, jer Divlje Jagode slušam već dugi niz godina, kao i ostalu ex-yu muziku. Program je počinjao u 20:00 sati, kada su nastupale manje poznate Zeniče grupe, a tek od 22:00 sati nastupale su Divlje Jagode. Njihov koncert trajao je do ponoći, kada smo svi skupa uz pjesmu 'Motori' dočekali novu godinu uz vatromet koji je trajao 20 minuta i uz konfete koje su posule građane.



Ja sam novu godinu dočekala sa najboljom drugaricom, drugaricom iz razreda, te sa još dvije drugarice. U grad smo došle oko 18:00 sati, a najveći problem je bio što kafići nisu radili pa smo samo sat vremena hodale po gradu. U potrazi za kafićom koji radi, a takvih je bilo malo, a i oni koji su radili su bili puni. Međutim, ipak smo našle neki kafić popile kafu i oko 20:00 sati počele tražiti neko mjesto gdje ćemo nešto pojesti i to smo jedva našle, te smo tu ostale do 21:30, te se uputile prema trgu, gdje su od 22:00 sati počele pjevati Divlje Jagode. U početku na trgu nije bilo mnogo ljudi, ali već oko 23:00 sati, trg je bio pun Zeničana, koji su skupa dočekali novu godinu sa svojima najdražima, uz dobru muziku, dobru zabavu, konfete, vatromet i naravno pucnjavu petarda. Moram priznati da mi je ovo bio najbolji doček nove godine, jako sam se dobro zabavila i bilo je jednostavno savršeno.


Naravno, nije sve bilo savršeno, jer je bilo jako hladno, bilo je više od -10 stepeni, međutim grupa je uspjela podignuti sve na noge, pa uz pjevanje, skakanje i plesanje mogli smo se malo zagrijati, međutim to ne mijenja činjenicu da svi koji su bili na trgu će vjerovatno biti bolesni već danas. No, ako mene pitate ne žalim i da znam da će biti toliko hladno (zapravo sam znala) to ne bi promijenilo moj izbor, te bih svejedno otišla jer sam imala savršen doček nove godine sa dvije najbolje prijateljice uz omiljeni bend koji je sve upotpunio. Poslije ponoći bila je žurka, gdje su se puštale strane pjesme i bil isu DJevi, ali nisam ostala na tom ''afterpartyu'', jer sam htjela doći kući da se zgrijem. Sve u svemu predivna noć, divan doček i nezaboravne Divlje Jagode koje su uspjele zabavljati publiku 2 sata bez prestanka. Nadam se da ste se i vi dobro i lijepo proveli za novu godinu baš kao i ja. I još jednom želim vam svima sretnu novu 2017. godinu i da nam svima bude još bolja od prethodne.





Broj komentara: 14:

  1. Odlican post! Prelepo si slikala vatromet! Ja sam pokusavala ali je sve bilo uzalud.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, imala sam i problema, jer mi je pokvaren mobitel, ali nekako sam se potrudila, iako nisu toliko savršene fotke, ali eto

      Izbriši
  2. Predivan post,po fotkama se vidi da se se bas lepo provela ☺!Vatromet je fenomenalan ❤😍!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si se bas lijepo provela :)
    Ja mislim da ja ne bih isla na docek na otvorenom jer bi mi bilo prehladnooo. Bas sam zimogrizna :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bilo jako hladno, ali kao što rekoh nisam se pokajala :D

      Izbriši
  4. Draga, želim ti puno sreće i uspjeha u novoj godini i, naravno, čim prije da dostigneš "fanmoznih" 100 čitalaca :D. Ja sam prije nekoliko dana dostigla taj broj i jako sam srećna zbog uspjeha, što i tebi želim od sveg srca. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, hvala ti puno i tebi sretna nova godina i čestitke na 100 čitaoca i ja se nadam da ću do kraja mjeseca uspjeti :D ♥

      Izbriši
  5. Mnogo mi je drago da si se lepo provela, draga moja <33 Fotografije su očaravajuće, a takođe ti moram poželeti i najsrećniju godinu do sada! <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marsa, i tebi elim najbolju godinu ikada :D

      Izbriši
  6. Predivan post draga moja! Zaista si uspela da nam docaras ovu lepotu! Slike su jako simpaticne. Srecna nova godina!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post!
    Pratim te pa ako oces uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši