Haul, new in i recenzija proizvoda/ Balea, essence, avon 💄🎀

Dugo je prošlo od mog zadnjeg haul posta, a kako ih volim raditi odlučila sam da vam danas pokažem neke nove stvari koje sam kupila i dobila u posljednje vrijeme, većinu od istih već koristim, pa ću vam reći i moje utiske. 































Balea- šampon za suho pranje kose


Ovaj suhi šampon imam neko vrijeme i ne preporučujem vam ga nikako. Namjerno sam ga stavila u ovaj post da vam kažem kako uopće nije dobar. Nakon korištenja kosa izgleda čistije samo nekih 20 minuta, a ono što je najgore jeste da od istog srbi kosa. Moja prijateljica ima ovakav balea šampon za plavuše i njoj je jako dobar, u šta sam se i sama uvjerila, odradi joj stvarno odličan posao, tako da ne znam da li je samo do mog pakovanja ili su općenito ovi za tamnokose lošiji.
































Labello- original

Na sniženju sam kupila i Labello original, koje je koštalo oko 3,4 KM, a dobiju se dva što je jako dobar ulov, s obzirom da je konkretno ovo labello jako dobro za hidratizaciju usana. 






























Essence Pure Nude puder- nijansa 10 pure beige


Slijedeća stvar je essence puder, koji sam kupila samo iz jednog razloga, zato što je koštao samo 2,35 KM, što je nevjerovatno za puder, mislim da će ga izbaciti iz prodaje, te je iz tog razloga na velikom popustu u CM drogerijama. Ja sam inače jako svijetle puti i kad god kupujem puder, uzimam najsvjetliju nijansu, jer znam da tako ne mogu pogriješiti, pa sam i za ovaj puder uzela najsvjetliju nijasu, međutim, ova nijansa je jako tamna i ima narandžasti pod ton, što možete vidjeti i na fotografijama. Pa i ako ste tamniji slobodno ožete uzeti ovu nijansu jer je izuzetno tamna. Nažalost, mislim da ga neću moći koristiti do ljeta.































Essence eyebrow stylist set- nijansa 01 nature brunette style


Ovaj set za obrve, također imam duže vrijeme i moram priznati da sam ga jako dosta koristila i sa istim imam love- hate relationship. Jednostavno nekad je izuzetno dobar, nekad je izuzetno loš. Pigmentacija mu je poprilično dobra, a u setu dobijate dvije sjene za dobre, tamniju i svjetliju, što je odmah bod minus, jer smatram da ako imate tamnu kosu iskoristit ćete tamniju nijansu, a ova druga će vam ostati ili obrnuto, što je po mom mišljenju jako apsurdno. S druge strane pakovanje je očajno, jer sjene dobijate u najobičnijem plastičnom listiću, koji je napravljen od loše i savitljive plastike, slijedeća loša stvar jeste što se krusi, te nakon što završite s obrvama, po ostatku lica će vam ostati smeđi tragovi, što izgleda stvarno loše. Ipak, pigmentacija mu je dobra, pa može nekako proći.
































U pakovanju dobijate i tri oblika obrva koje mogu koristiti sve početnice u iscrtavanju ili popunjavanju obrva. Dobijate small, high i regular brow, dakle za svakoga ponešto, ja sam koristila small i mogu reći da mi se ovakav koncept jako dopada, jer može pomoći nekim djevojkama koje su početnice u šminkanju.













Essence the gel nailpolish- nijansa 67 love me like you do


Sad je na red došao ovaj predivni essence lak, ja sam inače opsjednuta lakiranjem noktiju, tako da kad god dobijem priliku kupim neki novi, a većina moje kolekcije lakova je upravo essence, jer sam se uvjerila u njihov kvalitet. Imaju jako dobru, pljosnatu četku, dobro su pigmentovani, te vam je dovoljan i samo jedan sloj laka, izuzev ako imate izuzetno duge nokte. Boje su im predivne, a i poprilično su dugotrajni na noktima. Ovo nijansu ne bih baš mogla opisati, nešto je između prljavo roze i smeđe i koristila sam ga par puta i moram reći da sam jako zadovoljna istim.






























Avon AdvanceTechniques- 360 nourishment


Avonovo ulje za kosu koje svi hvale, morala sam kupiti i ja. Prije ovog koristila sam malo drugačije samo providno ulje, iz iste kolekcije koje mi nije davalo neke ogromne ili vidljive rezultate, ali, kažu da je ovo mnogo bolje, pa ću ga koristiti i vidjeti šta tačno radi.






























Avon ruž- nijansa Rose Revival


Slijedeća stvar jeste ruž koji nikad sama ne bih kupila, ali sam ga dobila od avona na konferenciji. Moram priznati da avon ima jedne od najboljih i najdugotrajnijih ruževa, kako mat, tako i ovih običnih. Onaj koji sam ja dobila je rozikaste boje, koji se presijava i ima dosta satena u sebi, što ga čini izuzetno unikatnim. Ne znam da li ću ga koristiti, ali im ipak hvala na poklonu 😉 I da, ova nijansa se još uvijek ne može poručiti u avonu i biće dostupna tek u idućem katalogu i koštat će oko 8 KM.































Avon novi parfem- Viva la Vita 


Stvarčica koja mi je omiljena s ove liste i kojom sam najviše zadovoljna i zahvalna avonu što mi je poklonio jeste najnoviji parfem ''Viva La Vita'', ako me pratite znate da ja jako volim i koristim sve avonove parfeme, pa sam na jučerašnjoj konferenciji dobila i ovaj, koji će biti predstavljen u idućem katalogu i čija je cijena biti nešto više oko 25 KM. Moram priznati da mi se parfem jako dopao i da predivno miriše i podsjeća na avonov parfem ''Sensuel'', sve u svemu odličan parfem za sve ženstvene djevojke, imate sve preporuke.































To je to što se tiče današnjeg posta i new in-a, nadam se da vam se post svidio, kao i recenzija ovih proizvoda. Pišite u komentarima da li ste vi koristili neki od ovih proizvoda i kako se vama čine. Do idućeg posta lijep pozdrav...

Ovaj post nije sponzorisan od strane pomenutih brendova, osim ako nisam rekla suprotno.

CONVERSATION

40 komentari:

  1. Ovo labelo je odlično, najbolje koje sam do sada koristila. Sigurna sam da će se i tebi dopasti. Koristila sam i koristim avonove kapi, jako su dobre, baš mi se dopadaju! Ove karmine sam takodje koristila, ali ne volim to što sijaju, bolji su mi njihovi mat :)

    Novi post: http://bbooklovers.blogspot.rs/2017/01/tbr-2017.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam korstila već prije ovo labello, savršeno je :D

      Izbriši
  2. Woow! Preljepi su proizvodi, ali stvarno niti jedan nisam isprobala, ali uskoro planiram kupiti set za obrve, baš mi se čini cool <33
    Novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo sam opširnije pisala za to, ali opet ne žalim se, meni koristi, nadam se da će i tebi :)

      Izbriši
  3. Odlična rezencija draga! Htjela sam da kupim ovih dana šampon za suvo pranje kose, ali poslije tvog posta, nijesam baš sigurna, pošto mi je kosa tamno smeđa. Sve u svemu, sjajan post! :)

    http://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno zaobiđi, mislim da ima i nekih drugih, boljih :D

      Izbriši
  4. Ajmee,savrsenii proizvodi,obozavam avonove i tako su dobrii ♥
    http://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno si divno ovo napisala, draga moja. Razmišljala am da nabavim neki šampon za suvo pranje kose, ali mislim da ću ovaj zaobići na osnovu tvoje kritike, a čula sam da su Syoss-ovi baš dobri, pa ću morati da proverim. :)

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja sam to čula na youtube-u, pa ću vjerovatno i ja taj probati ;)

      Izbriši
  6. Super napisano, uživala sam čitajući! Divne fotografije, također <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    Could you please click on the links in this post : http://living-like-v.blogspot.ba/2017/01/romwe-wishlist.html It'd help a lot! Thank you! xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Jedva cekam da probam ovaj parfem. Inace, zaista retko kupujem kozmetiku iz kataloga, ali AVON parfem je uvek dobar izbor.

    https://dorajaa.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam veliki ljubitelj avonovih parfema i ovaj i je super :D

      Izbriši
  8. Super proizvodi, koristila sam samo essence-ove i slažem se sa recenzijom.
    A također, jako mi se dopada i ruž iz avona. Izgleda odlično :)

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Mnogo mi se sviđa tvoj izbor proizvoda i to što si za svakog napisala kratku i jasnu recenziju. Nijansa Essence laka mi je odlična. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, proizvodi su super te si ih super opisala!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Post ti je odličan. Recenzija svakog proizvoda mi se zaista svidjela. Imaš follow. ❤️
    Ako želiš pogledaj moj blog!

    mybeautycorner1.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican haul. Balea sampon za suho pranje mi ne djeluje kao dobar proizvod, a ovo sto si napisala mi sada to potvrduje. Od Essence sam htjela isprobati ta sjenila za obrve, ali mislim da je lakse koristiti olovku pa se jos drzim nje. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije teško ni sa sjenama, a dugotrajnije su ;)

      Izbriši
  13. Dalila draga, još jedan odličan post na tvom blogu. Jako zanimljiv haul, većinu ovih proizvoda i sama koristim zato sam upućena u kvalitet istih, tako da mi je bilo zanimljivo da čitam o njima i saznam tvoje mišljenje i iskustvo sa istima. Jako dobra recenzija, slike su vrh, sve pohvale za originalnost.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  14. Super proizvodi,neke sam i sama planirala da kupim.Odlično napisano,baš si lepo predstavila sve proizvode.Fotografije su divne!<3

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan haul, super stvarčice si kupila. Već sam čula da ovaj Balea šampon za suho pranje nekim curama ne valjda tako da je vjerojatno u njemu stvar. Imam ovaj sez za obrve i koristim tamniju i meni je super, ne trusi se, jedino je to pakiranje malo nepraktično, ali dobro. ☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivan post draga moja,haul je bas predobar jako mi se dopada <33!Ova essence paleta je preeedobra moracu da potrazim slicnu <33!

    OdgovoriIzbriši
  17. Essence lakovi su jednostavno kultni.. Mislim da ih svatko ima barem deset. Odličan post, škicnut ću ovo za obrve. :)


    Novi post na blogu...
    Kalopsia ♥

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga, jos jedan fantastican post smo dobili od tebe.Uvek mi je drago da citam i posetim tvoj blog jer je stavrno fantastican.
    Odlican haul!Jako si zanimljive stvarcice kupila <3
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  19. Jedva cekam isprobati neki od ovih proizvoda, odlicna recenzija! Nova sam pa bi mi znacilo da posjetis moj blog i ako zelis komentarisi i zaprati me.
    www.mona-lifestylediary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Divan izbor. I ja čekam da mi stigne ovaj parfem. Djeluje mi jako fin. Što se tiče ostalih proizvoda sjene za obrve koristim već 3-4 godine i stvarno su super, arganovo ulje takođe koristim i jako sam zadovoljna, jedino što sam isprobala i da mi ne odgovara su kalupi za obrve. Svi su preveliki za moju malu glavu i nikako mi se odgovaraju obliku obrva :(, ali može se živjeti i bez njih :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kada sam prvi put probala te kalupe za obrve bili su mi katastrofalni, ali onda sam malo istraživala i sljedeći put kad sam ih isprobala bili su dobri, samo sam ja negdje odstranila višak i dodala još sjene, jer kao što kažeš stvarno su veliki ;)

      Izbriši

Back
to top