utorak, 24. siječnja 2017.

LET'S TALK #5: Kako sam započela filmski blog? 🎬

Veliki pozdrav svima, dobrodošli na moj novi post i blog. Dugo nisam radila rubriku ''Let's talk'' i moram priznati da sam je se jako zaželjela. Shodno tome, danas sam odlučila da sa vama pričam o tome kako sam ja započela filmski blog i kako vi možete započeti filmski blog. Nadam se da ću neke od vas inspirisati i da ćete uživati u postu. 


Krenimo od početka, ja sam neko ko je uvijek htio raditi nešto na internetu, baviti se nečim što bi mi 'ubijalo vrijeme' i što bi mi postalo hobi. Razmišljala sam o otvaranju you tube kanala, ali mislim da nisam toliko hrabra za to, pa sam jedne prilike naišla na Zoranin video u kojem je pričala o zaradi na blogu. Iskreno, za mene je to bila nepoznanica, ali znam da sve što je ona rekla u tom videu me zainteresovala, te sam počela razmišljati o otvaranju bloga, ali ipak to nisam učinila. Par mjeseci kasnije s porodicom sam gledala film ''Poltergeist'', koji je (kao i svi ostali filmovi) ostavio dojam i određeni utisak na mene. Jednostavno imala sam potrebu da nekome kažem i prepričam o čemu se radi i šta ja mislim o istom, tada mi je sinula luda ideja, a to je da iz zabave napravim filmski blog na kom bih pisala recenzije filmova. Skupa s rođakom napravila sam blog i objavila svoj prvi post, na koji sam bila jako ponosna. Tada sam počela uređivati svoj blog, napravila sam facebook stranicu i doslovno jedva čekala idući dan kako bih mogla postaviti novi post, ili top 10 (nekih filmova).






























Kako je i raspust bio imala sam dosta vremena za sve to, dani su prolazili, a cifre su se gomilale na mom blogu, a i 'HororSF filmovi' sajt me je reklamirao, zbog čega sam dobila još više podrške i od njih i od publike koja se učlanila na moju facebook stranicu i komentarisala moje recenzije. Moram priznati da je ljeto 2015. godine bilo jako stresno za mene i da sam u to vrijeme bila u jakoj depresiji, a jedini izlaz iz iste bio je upravo blog, gledanje filmova i serija. Naravno probudila me realnost 1.9.2015. kada sam se vratila u školu, te nisam mogla, kao prije, pisati svaki dan i gledati filmove svaki dan, pa sam odlučila da odaberem 3 dana kada ću recenzirati filmove, odabrala sam vikend (petak, subotu i nedjelju), oni koji me prate nisu imali ništa protiv toga i hvala im. Moram priznati da sam svoj blog skrivala od svih, za njeg su znali moja sestra, rođak, tetka i mama, ali mama ni ne zna šta je to blog, pa pretpostavljam da nju ne bih trebala računati u ovome. Sve u svemu oni su mi bili velika podrška. Vrijeme je brzo prolazilo, a kada sam vidjela cifru od 10 000 pregleda na blogu i 100 lajkova na stranici, za 10 mjeseci rada, bila sam i više nego presretna i ponosna na sebe. Tu cifru hjela sam povećati, jer sam vidjela da se trud i rad isplati i da se ljudima dopada to što radim.































Za godinu dana tačnije, 2.7.2016. godine imala sam oko 12 000 pregleda, i oko 150 lajkova na stranici, što je bilo sasvim okey, sjećam se da sam bila jako sretna kada sam vidjela da samo jedan od mojih postova ima oko 1000 pregleda.  Prethodna dva mjeseca za moj blog su saznale tri drugarice, moj profesor i čitav razred, čak sam pisala i post o tome, pa vjerovatno znate svu priču oko toga. Iskreno bilo mi je drago što sam rekla drugaricama, ali nisam bila najsretnija što je profesor to saznao i čitavo moje odjeljenje. Međutim, na moje veliko iznenađenje dobila sam podršku od profesora koji je rekao da mu se sviđa to što radim, da je kreativno i da sam izabrala odličan hobi, što me je još više podstaklo da nastavim i budem što bolja u tome što radim. Upravo u tom periodu sam za mjesec dana dobila 9 000 novih pregleda, što je bilo nevjerovatno, jer se sjećam da sam za ovoliki broj pregleda prije morala čekati 9 mjeseci, a sada sam to dobila za jedan mjesec, slijedeći mjesec se desilo isto, te sad sa sigurnošću mogu reći da se bližim cifri od 50 000 pregleda, što je nevjerovatno. Trenutno imam oko 42 000 i razmišljam da ću do druge godišnjice bloga imati i preko 50 000 pregleda, ali to ostaje da se vidi. Vidjevši ove (za mene) ogromne cifre dobila sam još veću motivaciju, znajući da svaki dan preko 100-200 ljudi posjeti i pogleda moj blog i jedan od postova što je nevjerovatno i na čemu sam jako zahvalna, ali i ponosna  na samu sebe, jer mislim da sam blog dovela na određen veći nivo, a svim svojim radom i trudom mislim da sam to i zaslužila.

Broj komentara: 28:

  1. Jako ljepo napisan post. Čestitam ti sto si uspjela doći do tako dobrih rezultata. Stvarno Moras biti ponosna na sebe. Post mi se jako svidio i uživala sam čitajući.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. I treba da budeš ponosna, sve pohvale. Ovo si jako lijepo napisala!
    www.mona-lifestylediary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je predobro!To sa slike je tvoj blog?Definitvno ću ga pogledati.Mislim da je odlično to što radiš.Savršen post! <3 :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo!!Svaka cast.Obozavam filmove i kada mi treba neka pomoc posetim tvoj filmski blog.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post.Nadam se d aće još mnogo ljudi doći na tvoj blog,puno sreće.

    Pogledaj moj ako imaš vremena
    http://minnahslife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično napisan post, i treba da budeš ponosna na sebe :) Zapratio sam te

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, moram priznati da si preodlična u ovome, i čestitam ti na tome, jer zaslužuješ mnogo više. ❤

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je zbog tvog uspeha, čestitam ti! Nadam se da ćeš preći 50 000 i uspešno nastaviti. Evo baš sad sam u potrazi za nekim dobrim filmom, hvala ti što si me podsetila za tvoj drugi blog :D

    Milicalt.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno napisan tekst i čestitam ti! Drago mi je zbog tebe! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajno, draga moja. :) Stvar je u tome što sam ja Filmtastično pratila zaista jako dugo i na njemu sam naišla na neke zaista sjajne recenzije, a onda si ti pre par meseci smomenula da imaš i filmski blog i ja sam se prosto oduševila kada sam saznala da baš ti stojiš iza tog sajta koji zaista obožavam. :) Divna si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa uspjela si mi popravit dan :D hvala na divnim riječima :D ♥

      Izbriši
  11. Bravo, nedaj se i samo nastavi s pisanjem, meni se jako svidja tematika tvog bloga, obozavam filmove :)

    posjeti nas na http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Svidja mi se to sto radis i imas punu podrsku i svaka cast na dobrom uspjehu.
    Uclanila sam se u tvoj blog,pa ako zelis mozes uzvratiti:http://olivanda.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno predivan post i sve pohvale za dosadašnji rad. Što se tiče ove realnosti, apsolutno te razumijem. Koliko god se trudila da uskladim fax, blog, privatni život i propratim sve komentare i one blogere koje stvarno volim da čitam, teško mi uspijeva, ali ne odustajem :). Želim ti još puuno uspjeha u blogo sferi. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post, i odlično što imaš toliko pregleda/rezultata na tom blogu, zaslužuješ!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši