🎁 My memory box 🎁

Ćao svima i dobrodošli na moj blog i novi post. Za danas sam vam pripremila nešto, po mom mišljenju originano i nešto što nisam viđala kod drugih blogerica, pa čak ni youtubera, a radi se o tome da ću vam pokazati šta se nalazi u mojoj kutiji uspomena. Nadam se da će vam se post dopasti i da ćete uživati. I da, neke stvari vam neću prikazati, jer su previše intimne i privatne, kao što su školske fotografije i slično. 

































Sam izgled kutije nije specijalan, jer je to obična crvena kutija, na koju sam nalijepila sličice koje imam preko 10 godina (vjerovali ili ne), ali tada sam skupljala ove sličice, a ovi kosturi su mi jedino ostali, ostale sam izgubila.






























Kada se kutija otvori, prvo vidimo knjižice iz osnovne, srednje škole, mekteba, kao i školske svjedodžbe, ništa specijalno i nisam vam htjela pokazivati.





























Slijedeća stvar će vam možda biti smiješna, ali ovu naviku imam od tetke, jer je i ona u mojim godinama ''skupljala'' omote od čokolada. Ja ne skupljam, ali čokolade koje me podsjećaju na neki događaj ili omot od čokolada koje su od posebnih osoba ostavljam za uspomenu. Nakon ovoga već možete očekivati svašta od mene xd





























Imam i dvije ''razglednice'', ako ih tako mogu nazvati, jedna je od mog oca, a druga je stara oko 10 godina, obje za mene imaju sentimentalnu vrijednost, a i lijepe su, pa ih i dalje imam.






























''Ekran'' je inače kino u Zenici (za one koji ne znaju), a ovo je brošura filmova koji su se emitovali u kinu 2013. godine, a uzela sam ju da bih išla sa prijateljicom gledati film ''Mali princ'', inače iz serije ''Larin izbor'', kojom sam bila opsjednuta i sada kad se sjetim toga mi je smiješno. Desna kartica, tačnije papir na kojem piše ''Talent Show'' je mojih ruku djelo, kroz photoscape i neke naprednije programe sam napravila nekoliko ovih kartica, jer su mi bile neophodne za jedan projekat iz engleskog i naravno da sam ostavila i sebi jednu, jer mi se jako dopada kako sam ovo ''majstorski'' napravila.





























Nekada su se skupljale razne sličice iz različitih crtića, koje su se lijepile u albume, ja sam imala dosta takvih, a imala sam, tj. imam ove sličice sa životinjama, ali album nisam imala, ove sličice dobila sam od drage osobe, pa ih nisam bacila. Što se tiče plave ribe, nju sam dobila od sestre, jer mi se iz nekog razloga jako svidjela.





























Slijedeće stvari imaju jako zanimljivu priču, naime igračka koju vidite na lijevoj strani sam u osnovnoj dobila od svoje prve simpatije i zato ima baš sentimentalnu vrijednost (kao i sve u ovoj kutiji), a s lijeve strane nalazi se ''pipeta'' za nargilu, a sačuvala sam je jer je to bila moja prva nargila koju sam pušila i dalje miriše na jagodu xd





























Imam gomilu papira iz osnovne škole, na većini smo se prijateljica i ja dopisivale, na nekima su tekstovi pjesama, a na nekim časovima je bilo toliko dosadno da sam uzela veliki papir i pisala ''Smallville'' (inače serija kojom sam tada bila opsjednuta). 


Među gomilom papira nalaze se i crteži. Inače crteže koje vidite sam precrtavala, a samo dva sam sama nacrtala. Inače prije neke dvije, tri godine sam bila u nekom fazonu da želim naučiti da crtam, pa sam često crtala neke crteže, uglavnom precrtavala.


Ah taj leksikon. Za ove starije generacije koje me prate vjerovatno znaju šta je to, mislim da su sve djevojčice imale leksikon, to je bilo nešto neophodno, tako da imam i ja i dalje ga čuvam i ponekad čitam i smijem se. Ovo je samo mali dio tog leksiona.


Dnevnik iz osnovne, a kada kažem osnovne mislim 4,5 razred 😢 Moj rukopis je očajan, a ono što je smiješno jeste da se ništa nije specijalno događalo, ali ja sam ipak pisala svoj dnevnik hahaha


Pitate se zašto će mi mali sapun i kupka za kupanje koja se dobija u hotelu? Pa, kada sam bila na velikoj ekskurziji u osnovnoj, u Turskoj odlučila sam iz hotela uzeti sapun i kupku da imam za uspomenu, iako tu avanturu ionako nikad ne bih mogla zabraviti, ali eto za svaki slučaj :D


Imam posebnu kovertu u kojoj mi stoje školske fotografije od 1. osnovne, pa do 3. srednje, to vam neću pokazivati, međutim u toj koverti nalaze se još i rasporedi časova iz osnovne i jedan iz srednje, iskreno ne znam zašto to imam, ali eto, imam.


Ništa bez koncerta. Iako sam bila na svega četiri koncerta, da budem iskrena to su mi omiljena, nekako najbolja sjećanja. Kao što možete vidjeti bila sam na koncertu od Miligrama, Seke Aleksić, Dubioze Kolektiv, SARSA i Divljih Jagoda za koje nemam kartu, jer je bilo besplatno.


Ove ''kaartice'' vezane su za školske izlete i izlete sa prijateljima. U prvom razredu srednje sam, kao što možete vidjeti bila u Sarajevskoj vijećnici i to mi je jako lijepo sjećanje. U drugom smo bili primorani od strane škole da idemo na Zeps (sajam koji se održava svake godine u Zenici), koji svi mrze xd, a ovi kao računi su iz Tuzle, ''Panonike'' gdje sam bila na ljeto jednom s prijateljima, a drugi put s porodicom, to za mene ima stvarno veliki značaj jer sam se fantastično provela.





























I već spomenuto zeničko kino ''Ekran'', imam samo dvije ulaznice, ostale sam pogubila, a ove dvije su za film ''The Maze Runner 2'' i ''Larin izbor'' xd



Nadam se da vam se ovakav, malo drugačiji post svidio i da ste uživali i da se niste previše smorili xd

 Imate li vi neku kutiju uspomena i šta se nalazi u njoj?





CONVERSATION

32 komentari:

  1. Ja imam toliko ovih stvarcica ali su sve razbacane po sobi,hahah.Divno je imati ovako nešto što te podsjeca na lijepe događaje.:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Diivan post, prezanimljivo mi je bilo ovo za citati, a slike su odlicne! :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ne mogu verovati, ja takodje imam jednu povecu kutiju od obuce u koju ubacujem sve uspomene iz osnovne, slike, srca sa natpisima, mini parfeme, kartu sa koncerta, omote od cokoladica pa i novcic koji sam izvuka u cesnici pre nekoliko godina. I kad sam ugledala ovaj post, setila sam se da tu kutiju nisam otvorila jako jako dugo haha. Ja sam se takodje u osnovnoj skoli dopisivala sa najboljom drugaricom na raznim papiricima pa i dan danas cuvam sve u toj kutiji. Zaista se nikad ne bih setila da to podelim na blogu, a tebi svaka cast na originalnosti. Uzivala sam u svakoj recenici koju si sastavila! :) <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, drago mi je da nisam jedina koja skuplja omote od čokolada hahah ♥♥

      Izbriši
  4. E ja sakupljm omote od cokolada. Samo sto su to uglavnom cokolade koje kupujem u inostranstvu kada putujem. Mojoj mami nije jasno sta ce meni to, ali ja idalje to cuvam. xD
    Inace, divan post ♥♥
    Zapratila sam te, pa ako mozes zaprati i ti mene. Na mom blogu je novi post o losim trendovima iz 2016 godine, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, većina omota koje i ja imam u iz inostranstva :D inače već te pratim

      Izbriši
  5. Baš originalan post, i ja imam kutijicu u koju također stavljam neke stvarčice za uspomenu. 😆💖

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post draga! Jako mi se sviđa ovakva ideja za memory box i uskoro ću i ja sebi napraviti jednu. Stvari su toliko slatke i značajne da ti ne mogu to opisati, baš me vesele ovakvi postovi koji su totalno iskreni i predivni *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam isto ovakvu jednu kutiju samo puno puno veću i isto tako imam razne stvarcice u njoj koje me podsječaju na djetinstvo. Kada sam tužna ili u totalnog depresiji uzmem tu kutiju u ruke i počnem pregledavati stvari koje se nalaze unutra. Odmah se osječam bolje. Jako mi se svidio ovaj post i zaista sam užiivala čitajući.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaoj, stvarno predivno, a jako me podsećaš na mene pošto i ja sama imam ogromnu sentimentalnu vezu sa nekim zaista čudnim stvarčicama koje mi je žao da bacim, pa ih čuvam u nekoj kutijici. :) Crteži su očaravajući <33

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas super ! Ja to ne skupljam inace ali svejedno je super :P .

    Pogledaj moj blog: SamooLuka

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno! Ja isto imam kutiju sa uspomenama i u njoj posebnu kovertu sa omotima slatkiša.☺ Tu su i papirići od mančmeloua, kinder jaja, eurokrem blokova... Nisi jedina haha :D Takođe čuvam i sve rasporede časova.☺

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga,ovaj post je fenomenalan!Sama ideja je originalna!Kutija uspomena je nešto predivno!Viđala sam mnoge postove,kao i videe na temu 'memory jar' ali kutiju,do sada nisam videla!Predobra je!Premagična!Svaka čast na takvoj originalnoj ideji!Prosto me inspiriše!♥♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO DARIVANJE je na mom blogu,pa ako želiš pogledaj!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D drago mi je da si uživala

      Izbriši
  12. Divnoo! Jako mi se sviđa tvoj blog i ako želiš uzvrati mi

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je stvarno super, posebno omoti od čokoladica. Ja sam također htjela napraviti nešto slično, ali imam više kutija sa tim stvarčicama, jer za mene apsolutno sve ima sentimentalnu vrijednost. Cijeli podrum... Hvala sto si sa nama podijelila divnu ideju.

    Aminique

    OdgovoriIzbriši
  14. Dalila draga, malo je reći da si me oduševila ovim postom. Do sada nisam čitala ništa slično tako da sam definitivno uživala u istom. Predivno napisano, drago mi je što si baš ovakvu stvar podelila sa nama. Ja nažalost nemam svoju ovakvu kutiju ali se obradujem kad god naiđem na neku stvar iz svog ranog detinjstva.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  15. Aaaaaaaa tačno mi je žao što nisma čuvala sve te sitnice od kako znam za sebe a ne tek od 6. razredaaa :(
    Preleeepo je stv imati tako nešto jednog kad budeš imala 60 godina tek tad ćeš videti koliko to znači mislim ni ja sama sad nemam predtsavu haha,inače imam takođe jednu ovakvu kutiju ali kao što sam rekla tek u njoj držim stvari od 6. razredaa :(

    <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je većina stvari od 6. razreda, ali neke imam stvarno dugo, preko 10 godina što je onako baš previše xd

      Izbriši
  16. Odliačn post, jako mi se sviđa ideja za post. Veoma kreativno i originalno. Imam i ja svoju kutiju u kojoj držim neke stvari koje želim sačuvati.
    Jako mi se sviđaju crteži, prekrasni su <3
    Ako želiš pogledaj moj novi post <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

    OdgovoriIzbriši

Back
to top