Ostavite 2017. u sjećanju

Veliki pozdrav svima, ja sam Delilah i dobrodošli na moj novi post i na blog, ako ste novi na mom blogu možete se učlaniti sa strane, to mi zaista mnogo znači. 
Za danas sam pripremila jedan, po mom mišljenju zanimljiv post, a riječ je o tome kako da ovu (2017.) godinu ostavite u pamćenju. Nadam se da će vam se post dopasti, uživajte 😙 I da, izvinjavam se što su slike u crno-bijelom fazonu, ali ja lično tak najviše volim.




Pišite dnevnik

Ne znam za vas, ali ja od malih nogu pišem i volim pisati dnevnik. Uvijek sam imala strah da napišem sve u dnevnik u strahu da će ga mama ili sestra pročitati, ali, iskreno sad mi je postalo svejedno, jer pronalazim dobro mjesto za čuvanje dnevnika. Uglavnom, ja već 3 godine pišem dnevnik i naravno ne pišem ga svaki dan, već samo kada se dese neke lijepe stvari, ili one neugodne, pa čak i tužne situacije i moram vam priznati da ponekad samo tako uzem dnevnik i čitam neke stvari koje sam pisala prošle godine i u potpunosti se prisjetim tog dana, ne mogu da vam opišem osjećaj, definitivno bolji osjećaj od gledanja u neku fotografiju koja vam vraća sjećanje.


(Ovaj dnevnik ''Teen Wolf'' sam sama uredila, ako vas zanima kako imate post i o tome)


Fotografišite

Svaki trenutak treba zabilježite, to je moje lično mišljenje. Ja sam zaljubljena u fotografisanje, a ta ljubav se pojavila nakon otvaranja ovog bloga, i od ove godine odlučila sam da ću svake godine fotografisati sve i na kraju godine gledati slike i prisjećati se lijepih trenutaka provedenih sa najmilijim osobama.




Zapisujte datume i događaje

Ovo je nešto što nisam radila dosada, ali sam odlučila da ću od ove godine i to uvesti u svoju godišnju rutinu. Dakle, za ovo uzmite neku običnu teglu, ili još bolje kasu koja se ne može otvoriti i kada god vam se desi događaj koji želite zabilježiti, zapišite datum i zašto ste zabilježili taj datum i stavite u kasu ili teglu. Na kraju godine kasu ili teglu možete otvoriti i čitati šta je to sve lijepo ili loše što vam se desilo i po čemu ćete pamtiti 2017. godinu. Definitivno ću vam pred kraj godine javiti da li sam uspjela u ovome, nadam se da hoću.



CONVERSATION

38 komentari:

  1. Odličan post,kao i fotografije.Ja ću se potruditi da u ovoj godini sačuvam što više uspomena,i to zadnjim primerom.Lenja sam ja da za svaki lep ili ružan događaj pišem dnevnik,a to sa teglom mi je jakoo zanimljivo.Takođe,kupiću jednu kutiju i u nju ostavljati kartice od bioskopa,neke recepte..sve što će me asocirati na neke dożivljaje.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com -novi post ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, upravu si, zaboravila sa i to dodati, ali ja karte od kina, koncerta i slično uvijek čuvam, imam ih gomilu :D ♥

      Izbriši
  2. Predobar post, ja sam za prošlu godinu radila ovo s teglom i bilo je super pročitati sve te stvari koje su se dogodile tijekom godine.. I ovaj Teen Wolf dnevnik je divaan☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako kreativan post. Slike su dolicne, posebno mi se svidja slika tvog dnevnika jer sam i ja opesnuta Teen Wolf-om.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga! Planiram da uradim sve od navedenog, a posebno ću se posvetiti fotografiji! Sjajno napisano. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja nikada nisam voljela pisati dnevnike, to mi je uvijek jako brzo dosadilo. Pisala sam i ove bitne neke datume, no i od toga sam odustala jer ima dosta znatiželjnih ljudi hahaha :)
    Sve u svemu, odličan post!

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne pišem svakog dana, samo kada se nešto posebno desi, ali kao što kažeš bude to dobro u januaru, ali već u ostalim mjesecima prestanemo raditi ciljeve koje smo si zadali xd

      Izbriši
  6. Ajme predobrooo,mislim da cu nesto od ovga probati,ahah,ako ne zaboravim
    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post<3 Jako kreativno i drugacije Meni se cini da se toliko trudimo da uslikamo trenutak umesto da ga prozivimo , ali dnevnike obozavam! Obavezno napisem koju recenicu svake veceri posto uvek postoji nesto sto mi se desilo u toku dana zbog cega sam srecna.
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da si i upravu, trebalo bi uživati u trenutku, ali ja svak trentak mora zabilježiti xd

      Izbriši
  8. Predivan ti je blog, kao i ostali postovi. Bas mi se svidja.
    Dodala sam te, ako želiš uzvrati
    Moj blog:http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Kao prvo, fotografije su mi predivne (nekako to prvo vidim u postovima), kao drugo ideje su fenomenalne. I ja volim pisati dnevnik, ali često odustajem, za ovu godinu još nisam našla neki koji mi se sviđa, ali stvarno ću morati. Tvoj je savršen! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Marija :* i ja prvo slike primijetim i drago mi je da ti se moje dopadaju :D btw možeš kupiti obični dnevnik i sama ga preurediti, to sam i ja uradila :D

      Izbriši
  10. Super post! Definitivno ću raditi neke od ovih stvari, ideje su ti super <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  11. I want to start watching Teen Wolf, too :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj predobro si napravila onu svesku Teen Wolf, mislim da je sveska haha. Super si :)
    Pratim te, ako želiš uzvrati
    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post!!!♥
    creativedmodern.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlični saveti.Svaka čast,slike su ti prelepe! <3


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  15. Vrlo lijepe ideje. Ja volim svaki dan pisati dnevnik kako bih se ,,ispraznila,,. Također sam u svome planeru napravila veliku listu datuma i svaki dan tu zapišem sitnicu koja mi je dan učinila posebnim. :)


    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijemo se, jer neke stvari koje ne možemo reći nikome, možemo našem dnevniku :D

      Izbriši
  16. Super post. Baš sam prije par dana vidjela da je i Marija radila video na ovu temu. Od svega radim samo fotografisanje :D. Uživam u slikanju i slikama, ali nisam neko ko ima vremena i naviku da piše dnevnik iako sam uvijek sanjala o tome :/

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona mi i jest bila inspiracija za post :D

      Izbriši
  17. Odličan post, odlične ideje.
    Ako želiš možemo se međusobno pratiti :) http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Back
to top