četvrtak, 5. siječnja 2017.

RECENZIJA SERIJE #2: Shadowhunters: The Mortal Instruments (2016.-...)

Recenzija

Serija ''Shadowhunters'' ili ''The Mortal Instruments'' počela se emitovati 2016. godine, kada je objavljena prva sezona serije. Nedugo zatim objavljena je i druga sezona koja se trenutno emituje. Serija je poprilično nova, te samim tim i nije toliko poznata, što ne znači da se neće proslaviti drugom sezonom. Serija je nastala prema istoimenoj knjizi i filmu ''The Mortal Instruments'' iz 2013. godine, tako da ako ste pogledali film, ili pročitali prvi dio knjige, možete znati šta će se dešavati u čitavoj prvoj sezoni, ali tada nema čari u gledanju.

Moja ocjena: 10/ 10
IMDb ocjena: 6,3/ 10




Glumci

Katherine McNamara (Clary)

Clary glumi glavnu ulogu i tinejdžerku koja nakon što napuni 18 godina, shvata da nije obični čovjek. Ona postaje nova Shadowhunter, što znači da je pola anđeo pola lovac koji lovi demone, no njen trenutni i jedini cilj jeste spasavanje majke, u čemu joj pomažu i drugi sjenolovci.

Katherine McNamara, odnosno Clary je po mom mišljenju odlična mlada glumica koja se u potpunosti prepušta ulozi. Pored dobre glume moram priznati da je i njena ljepota na zavidnom nivou, a kod glumaca je čak i to veoma važno.



Dominic Sherwood (Jace)

Jace je također jedan od glavnih glumaca,koji je porodicu izgubio jako davno. Međutim ljudi poput njega, shadowhunteri su ga usvojili zbog čega je odrastao u tom krugu sa Alecom i Izzy, koje smatra bratom i sestrom. Nakon što upoznaje Clary njegov glavni prioritet postaje spašavanje njene majke, a u tome mu pomaže i porodica.

Jace je jedan od najdominantnijih likova u seriji, barem po meni, pored toga što je zgodan, lijep i šarmantan, on se svim silama trudi pomoći onima do kojima mu je najviše stalo što je dovoljno da privuče svaku, pa uglavnom žensku osobu da gleda ovu seriju.


Matthew Daddario (Alec)

Alec je povučeni i najstariji od svoje braće i sestara (Izzy i Jacea). On uglavnom sprovodi sve planove, ali onaj kojeg najviše sluša i poštuje jeste Jace, a pored toga je i potajno zaljubljen u njega.

Alec je meni omiljeni lik u ovoj seriji, iako biste pretpostavili da je to Jace. Ipak, Alec je naizgled oštra osoba, no on je zapravo sušta suprotnost tome, iako je većinu vremena ozbiljan, dovoljno je da pogledate par epizoda i vjerujem da ćete ga i sami zavoljeti.


Emeraude Toubia (Izzy)

Izzy je Jaceova i Alecova sestra i ona koja uvijek mora rješavati njihove svađe i probleme. Ona glumi potpuno opuštenu, druželjubivu i zgodnu, ali i opasnu shadowhunterku s kojom niko ne želi imati posla. Ipak, Emeraude je simpatična i veoma dobra glumica, a pored svega toga i najljepša glumica u seriji.

Izzy je simpatična djevojka koja se u seriji uvijek nalazi u sjeni svoje braće (baš kao i Rebbekah iz ''The Originals'' serije), ipak to njoj ne smeta, jer ju oni jednako vole i poštuju. Izzy je uloga koju u ovoj seriji morate zavoljeti.



Alberto Rosende (Simon)

Simon je jedini čovjek koji glumi u seriji. On je također tinejdžer i najbolji Claryn prijatelj još od djetinjstva. Već od početka on se upliće u Claryn novi život, zbog čega i sam prisustvuje mnogobrojnim natprirodnim dešavanjima, ali i otmicama od strane natprirodnih bića.

Lik Simona jako volim iz više razloga. Prije svega on je lik koji se uvijek boji svega, ali i lik kojem ćete se uvijek nasmijati u seriji, iako izgleda kao štreber, on je zapravo jako sladak i dosta bitan za ovu seriju.



Radnja

Clary puni 18. rođendan, te ga odlučuje proslaviti sa najboljim prijateljem Simonom. Njena majka se čitavog dana ponaša čudno, još je dobila čudan poklon, no ipak ne obraća pažnju na to, jer je obećala majci da će razgovarati s njom kasnije. Ipak, ispred diska susreće dečka punog tetovaža kojeg odmah primijeti, a on je u čudu kako ga je ona uopće mogla vidjeti. Odluči ga pratiti u disku, ali onda nailazi na strašan prizor, gdje se nalaze istetovirani ljudi koji se bore sa drugim natprirodnim stvorenjima. Vidjevši sve to odlazi kući, ali tamo shvati da je njena majka oteta, iako ništa ne razumije, Jace ju pronalazi i polako joj pokušava objasniti ko je ona zapravo.



Trailer


21 komentar:

  1. Nikada nisam gledala ovu seriju, ali djeluje zanimljivo. Moram priznati. Ti si bas to detaljno napisla.

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ukoliko se odlučiš da ju pogledaš nećeš se pokajati :D

      Izbriši
  2. Nijesam gledala ovu seriju, ali čini se jako zanimljivo! :) Trejler je interesantan. Odličan post, kao i rezencija. :)♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram je pogledati! Izgleda veoma zanimljivo!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram pogledati ovu seriju. Deluje mi zanimljivo. :*
      Kiss. :*
      Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
      Special Section

      Izbriši
    2. Hvala Saro, posjetit ću i ja tvoj blog ;)

      Izbriši
  4. Aaaaa, ja počinjem da gledam ovo istog trenutka! Deluje kao nešto preprezanimljivo i nešto što bi mi se dopalo. Hvala ti na preporuci <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voljela bih da mi javiš utiske :D a znam da čitaš i voliš ovakve knjige, pa bi ti se i ovo moglo dopasti :*

      Izbriši
  5. Volela bih pogledati ovo,izgleda zanimljivo.Divan blog,pratim te,molim te uzvrati:

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican blog i post! <3
    Molim vas posetite moj blog: http://girllswithstyle.blogspot.rs
    Taj blog je sa mojom sestrom.
    Hvala unapred!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post!!!
    Nova sam na blogu pa ako zelis zaprati me i komm mi zadnji post
    The creative,modern and little bit girl

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelep post! :*
    Zapratila sam te, ukoliko želiš uzvrati. :)

    https://dnevnadozabloga.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. I was curious to see, I did not know.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  10. Verovali ili ne, pročitala sam knjigu, tačnije prvi deo priče, ali sam tek kasnije saznala da ustvari posoji i serija. Svi glumci su zaista lepi, ali nisu ni nalik onome šta sam zamišljala na osnovu knjige :D Odličan post :D <3


    mydiary328.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši