ponedjeljak, 9. siječnja 2017.

Stvari koje (ne) volim kod zime ⛄

Pozdrav svima, ja sam Delilah i dobrodošli na moj post. Znam da mi je ideja za post neoriginalna i pomalo dosadna, ali stvarno nemam nekih boljih ideja, a piše mi se post, pa sam odlučila da napišem stvari koje volim i ne volim kod zime, nadam se da će vam se post svidjeti. I da ne zaboravim HVALA VAM NA 100 SLJEDBENIKA :D



👍Stvari koje volim kod zime 👍

Snijeg 💙

Ko još ne voli snijeg? Mene uvijek podsjeća na djetinjstvo i na neke lijepe stvari i događaje iz prošlosti, a samim tim pravim lijepa sijećanja i za budućnost. Ponekad mi je dovoljno samo promatrati kako snijeg pada, ne mogu to da opišem, ali jednostavno uživam u tome.





























Praznici 🎁 🎄

Mislim da nema ništa ljepše od zimskih praznika. Već početkom decembra počinje praznična euforija, koja je svima draga, tu su Božići i naravno nova godina. Uglavnom bude čitav grad ukrašen, kao i restorani, kafići, pa i same kuće, a i uvijek nas podsjeti na djetinjstvo.



Raspust (koji podrazumijeva maraton serija i filmova) 🎬  📺

Jedna od najboljih stvari zimi je definitivno i zasluženi odmor nakon 4 mjeseca škole, ne znam kako je to kod vas, ali kod mene zimski raspust traje 3 sedmice i mislim da je to sasvim solidno i sasvim dovoljno da se odmorimo od škole i pogledam neke nove serije i nove epizode serija koje već pratim, kao i gomilu filmova. Serija koju trenutno gledam je Shadowhunters.






























Sankanje, grudvanje 

Mislim da čak i stariji vole sankanje i grudvanje i jednostavno uživanje potpuno uživanje u snijegu i zabavljanje sa najboljim drugarima.






















👎Stvari koje ne volim 👎


Hladnoća 💨

Ja nikako ne podnosim hladnoću, prezirem ju. Najgore je kada idete negdje, kod mene je to slučaj sa školom pa se svakog dana moram smrzavati do škole. Mislim da ova hladnoća nikome ne prija i nikome ne donosi ništa dobro.































Sve je zaleđeno i klisko 💦

Ne znam da li vam se ikada desilo da ste se pokliznuli i pali, jer je put zaleđen. Pa meni se to često dešava, a s obzirom da nosim čizme s potpeticom, to još više otežava stvari.



Dan je kratak 🌙

Doslovno se probudim oko 11 ujutro i već oko 16:00 sati počinje zalaziti sunce i za nekih pola sata je noć. Ne znam zašto, ali ja volim kada je dan duži. Naravno, kada je noć, bude još i hladnije i to se ponovo svodi na prvu stvar koju mrzim kod zime, a to je hladnoća.



100 slojeva odjeće 👯

Očigledno se sve svodi na hladnoću, pa tako i ovo. Kada trebate negdje ići, prvo trebate obući debele čarape, pa tajice ili štrample, rukavice, šal, kapu, džemper, zimsku jaknu i iako vam je sve preteško na vama, uz to morate dodati i torbu ili još gore ruksak, što će vam još više otežati sve stvari, a da li će vam barem biti toplije, pa, ne baš.





Broj komentara: 20:

  1. U potpunosti se slažem sa tobom! Odličan post! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥ (novi post)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post,kao i fotke sve je savrseno ☺❤!Slažem se sa tobom ☺!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dalila draga, odlican post. Ja jesam ljubitelj zimskih carolija ali ne preterane zime kao sto nas je zatekla ove godine, tako da mi je bilo zuvanje da citam post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Složila bih se da je ova zima malo pretjerana

      Izbriši
  4. Slažem se sa svim što si napisala.Definitivno najljepša stvar zimi je kada se umotaš u ćebe i imaš maraton omiljene serije.
    Nova sam ovdje i bilo bi mi veoma drago da pogledaš moj blog.

    "Dreamer Girl"

    OdgovoriIzbriši
  5. Imas folow od mene,nadam se da ces uzvratiti i komentarom

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja mrzim hladnoću! Jedva čekam ljeto da se lijepo kuham na +40. Hahaha. Zima definitivno nije moje godišnje doba :)
    Fotografije iz posta su stvarno super :)
    Kod mene nema snijega, ali je jako hladno, a to mi je draže nego da pada snijeg, onda sam kao odsječena od svijeta haha :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mrzim hladnoću, ljeto je definitivno moje doba :D i hvala na divnom komentaru :D

      Izbriši
  7. Predivan tekst kao i fotografije :)
    DDefinitivno i ja mislim da bi bilo divno kada bi sneg mogao da pada i ne +20 stepeni, pa da nemoramo da se smrzavamo ukoliko želimo da izađemo iz kuće. ;)

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Slikice su mi jako ljepe.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši