💻📗 Stvari koje trebate uraditi prije početka škole 💻📗

Veliki pozdrav svima i dobrodošli na moj blog i novi post. S obzirom da meni škola počinje za 6 dana, to je manje od sedmicu dana, odlučila sam vam dati neke prijedloge kako da preostale dane raspusta posvetite sebi i kvalitetno provedete vrijeme. Nadam se da će vam se post svidjeti. I da, možda malo kasnim s postom, jer znam da su neke od mojih koleginica blogerki već krenule u školu, ali zaista kod nas je to drugačije, pa je zimski raspust 3 sedmice, uglavnom, da ne dužim, bacimo se na post. 



Završite serije koje ste počeli gledati

Ovo možda zvuči apsurdno, ali vjerujte da je mnogo bolje serije koje ste započeli gledati i završiti do početka škole, jer ćete u suprotnom (ako ste opsjednuti kao ja) željeti gledati serije i za vrijeme škole, jer će vas zanimati šta će se desiti u novoj epizodi, a baš zbog toga biste mogli popustiti u školi. Govorim vam iz iskustva, međuti ako završite seriju, imat ćete samo jednu epizodu sedmično pogledati, ako se vaša serija još uvijek emituje.































Posvetite se blogu

Mislim da ne bi bilo loše napisati unaprijed postove koji bi se objavljivali za vrijeme škole, te uprkos obavezama koje imate, vaš blog će biti redovan, mislim da je ovo nešto što ću i sama uraditi.






























Spa večer

Ovo bih vam preporučila doslovno dan prije škole da uradite kako biste se u potpunosti opustili. Najbolje bi bilo napuniti kadu i napraviti kupku, ali, naravno ako nemate kadu nije ni važno, možete se tuširati toplom vodom, a nakon tuširanja, nanijeti masku, kremu na tijelo i sve ostalo.

Uradite sobu

Ovo smatram pod obaveznim, jer ja nikako i ništa ne mogu raditi u sobi koja je neuredna, prašnjava ili slično, a za bolju organizaciju i lakše učenje dobro i temeljito uradite svoju sobu.

Izađite s drugaricama

Svi znamo da kada počne škola nemamo mnogo vremena za društvo, pogotovo ako ste druga smjena, to zna biti zeznuto, ili ako idete na fakultet. Ono što ja predlažem jeste da izađete sa svojim drugovima ili drugaricama prije početka škole, kako biste se na neko vrijeme mogli posvetiti školi, a to su one prvi i ključne sedmice škole.



Ponovite gradivo

nate onaj prvi dan škole, kada svi profesori počinju pitati pitanja iz prethodnog polugodišta, ali vi ste sve lekcije zaboravili. Meni se ovo uvijek dešava, kako vam se to ne bi desilo, ne bi bilo loše ponoviti prethodno gradivo iz onih najvažnijih predmeta koje imate i koje znate da će vas pitati, a pored svega možda i na aktivnost dobijete ocjenu, što je još veći plus.






























Otiđite u kino ili koncert

Kao što je stvar i sa drugaricama, mislim da ne bi bilo loše otići u kino pogledati neki film, ili možda otići na neki koncert, kako bi se opustili i ne toliko stresirali zbog novog početka polugodišta, a i kao što sam i rekla ko zna da li će vam za vrijeme škole obaveze to dozvoliti.































Obavite šoping

Zadnje, ali ne najmanje važno jeste da obavite šoping. Naravno ovo nije nešto što morate uraditi, ali mislim da ne bi bilo loše, to je barem nešto što ja uvijek volim uraditi, a vjerujem i sve djevojke.


Ukoliko želite da vidite još ovakvih fotografija posjetite moj instagram i zapratite me ako želite, tamo često objavljujem story i ovakve slične fotografije :D
@dalilacamdzic69

CONVERSATION

22 komentari:

  1. Super post draga! Definitivno su ovo stvari koje ću neke ja napraviti, a neke i ne. Najviše volim blogati i gledati serije jer me to nekako opušta *-* Jaoo... vidi onaj red milke čokolade.... aii... hahah *-*
    Novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični predlozi <3 < 3<3
    Sve sa liste sam već uradila i drago mi je što otprilike slično razmišljamo po pitanju toga :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, blago tebi, ti si jjoš na raspustu, a kod nas je rapsut podeljen na dva dela, pa nam još ni prvo polugodište nije gotovo. :/ Definitivno si me inspirisala šta bih mogla da radim na predstojećem zimskom raspustu, a Shadow Hunters sam već počela da gledam, divna serija :) <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nisam znala da vam je tako podijeljeno, drago mi je da ti se serija svidjela :D ♥

      Izbriši
  4. Uradiću sve ovo.

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Ehh, kako je meni raspust krajem januara, definitivno znam kako ću ga provesti i organizovati. The Originals me čeka već jako dugo i jedva se suzdržavam da u ovom jeku odgovaranja i testova ne sednem ispred ekrana. Odavno nisam bila nigde sa drugaricama, a sebi takođe nisam posvetila toliko pažnje, tako da, zasigurno DA za spa noć i izlazak sa društvom ! :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja gledam 'The Originals', odlična serija, divim ti se kako se možeš suzdržat, nadam se da ćeš uživati u raspustu

      Izbriši
  6. Meni je već nažalost počela škola ali sam sve ovo radila tokom praznika.
    Ja sam radila sličan post. Tvoj post je super i uživala sam čitajući.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je škola počela,ali predlozi su ti super!

    Ukoliko želiš,poseti moj blog!
    http://nadjaxx.blogspot.rs/2017/01/saveti-za-ucenje.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista odlican post! Sve prijedloge koje si navela u ovom postu su odlicni, neke sam vec uradila, neke nisam i nadam se da ocu. Imas odlican blog i cnal sam tvog bloga, pa ako zelis pogledaj i ti moj blog i uzvrati pracenje. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Znači, bliži se povratak u školu. Želim ti puno uspjeha i u ovom dijelu školske godine. Na žalost moj odmor od učenja davno je prekinut :/.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf,kada sam ugledala ovu milku na slici...Sad mi se baš prijelo nešto slatko.Inače,slažem se sa tobom.Najpre ću dovršiti započetu seriju. <3
    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, ovo za seriju... Meni se omiljena serija još snima i emituje svakog dana, pa jurim iz škole da je gledam na TV- u. Težak je to život... :D A najviše mrzim kadanastavnici (kod mene je to hemija) pitaju lekcije od pre sto godina! Ufff!

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti te razumijem, ja sam prije serije gledala na tv-u, ali ih sada gledam na laptopu, samo kada imam vremena, ali kad je škola to je rijetkost

      Izbriši

Back
to top