Winter essentials ⛄

Kako je postala tradicija da za svako godišnje doba i vrijeme pišem essentials, odlučih da tu tradiciju nastavim i objavim post vezan za zimske stvarčice koje morate imati. Nadam se da će vam se post i fotografije dopasti 😉 I da ne zaboravim SRETAN VAM BOŽIĆ 😃





Balzam za usne 💄

Kako je vani hladno, neophodno je da se koriste labella, tačnije balzami za usne, kako usne ne bi bile ispucale. Zimi uvijek prije izlaska iz kuće obavezno stavite balzam, nije loše staviti ga i preko noći kako bi se usne oporavile.






























Krema za ruke 👋👏

Kao i balzam za usne, tako i krema za ruke. Ukoliko ne nosite rukavice, a idete vani po hladnom vremenu velika je mogućnost da će vam ruke ispucati, vjerujem da to ne želite, pa je najbolje uvijek u blizini imati neku kremu. Također, najbolje bi ju bilo staviti prije spavanja, kako bi se do jutra ruke ''oporavile''.



Body lotion 

Svi se volimo kupati što toplijom, ili čak vrelom vodom, no, zapravo nismo ni svjesni koliko loše to utječe na kožu i osušuje ju. Tako da uvijek poslije kupanja, obavezno koristite neki body lotion.






























Hidratantna krema za lice 👱

Ukoliko mene pitate, ovo je najvažnije zime, ali i za svako drugo godišnje doba, pogotovo ako imate izrazio suhu kožu lica. Hidratantne kreme je obavezno stavljati svaki dan, ja, lično kremu za lice koristi svakog dana, tačnije stavljam ju prije spavanja i to mi omogućava mekšu kožu, te ne bude isušena.


Šampon za suho pranje kose 💇

Svi smo svjedoci toga da se kosa još više masti ako koristimo kapu, baš zato je uvijek neophodno imati neki šampon za suho pranje kose. Iskreno, ne preporučujem vam ovaj Balein, jer uopće ne radi posao, ali imate i neke druge brendove i neke bolje, koje će vam služiti.






























Zimski lakovi 💅

Zadnje, ali ne i najmanje važno jesu zimski lakovi. Kao i svako vrijeme i godišnje doba, tako i ovo, mislim da su najbolji šljokičasti lakovi.



CONVERSATION

28 komentari:

  1. Wow! Tvoj sam 100 sljedbenik :) 😀❤😘😘
    Koristila sam ova labela i odlicna su,koristila samvi djeciju kremu :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis :)


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno moram da probam ovaj šampon za suvo pranje kose!Odličan post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije najbolji ako mene pitaš, ja sam ga koristila samo za fotografisanje

      Izbriši
  3. -Predivan post!Hvala,srećan i tebi Božić!Lakovi su prelepi!Ovo su zaista proizvodi bez kojih ne mogu da preživim zimu!Uživaj u praznicima!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se dopadaju ovi sljokicavi lakovi :)
    Inace kada smo kod mazanja krema zimi, nemas pojma koliko mene to mrzi da uradim zato i ne koristim kreme, a imam ih puno.Sreca pa mi koza ostane hidrirana zbog puno vode koju pijem.
    Inace draga stavrno odlican post.
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,ali kao što kažeš, piješ vodu, ja ne popijem ni dvije cijele čaše na dan :/ to je jako loše, ali svaka čast što ti to uspijevaš to je jako zdravo :D

      Izbriši
  5. Koristim baš baš sve od navedenog! Srećan Božić i tebi ako slaviš danas!♥ Odličan post. :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ https://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove sljokicaste i rozi i beli/sivi imam i onaj gabrini beli.

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post , zapratila sam te molim te uzvratu <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Koristila sam ova prva dva labela :)
    Ovo fotografiranje u snijegu je presuper :)
    Slažem se sa svime što si nabrojala :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  9. Lakovi su mi predivni. Super fotografije! :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post. U ovo vrijeme ne izlazim bez kreme i labela, stvarno je užasno na nekome vidjeti ispucale ruke i usnice. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  11. bekutan je odlican za kozu i ja ga koristim isto!
    sve najbolje u novoj goidni!
    pogledaj moj novi post >> http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/irresistible-me-extensions-review.html

    OdgovoriIzbriši

Back
to top