Winter photos ⛄ 💨

Dugo je prošlo od mog zadnjeg posta u kojem sam vam prikazala mjesečne fotografije. Prošli mjesec sam namjeravala napraviti holiday photos, međutim nisam jer mi se pokvario mobitel i izgubila sam sve fajlove, pa tako i fotografije, ali sad imam novi mobitel i ovog mjeseca napravila sam dosta zanimljivih fotografija u kojima ćete, nadam se uživati.

































(Mini večera s promocije AVON-a u hotelu ''Zenica'')

(Savršen parfem, savršeni nokti, savršena fotka)




(Ovo je najbolja čokoladica ikada, JUMBO)

(Pokušaj fotografisanja punog mjeseca, koje nije završilo kako sam ja željela, jer je mutno)




CONVERSATION

36 komentari:

  1. I love winter, but already looking forward to the heat)
    Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, koliko divnih fotkica na jednom mestu! Ja prosto uvek moram da primetim kako imaš predivne nokte, stvarno sjajno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotkice su predivne,nokti su ti savrsen i ☺❤❤!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su predivne draga. Novi post je na mom postu i komentariši ako ti se dopada


    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicne fotografije! A sto se tice cokoladice,mislim da bolje nema!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Wau Dalila draga, odlicne fotografije. Vidi se da imas talenta za fotografisanje!
    Samo tako nastavi. <3
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Awww fotografije su predivne baš sam uživala gledajući ovaj silan snijeg jer ga ja nemam hahhaha pa onda su slike ko melem za oči xD baš sam oduševljena
    -Sara

    pisala sam post o internet prijateljstvima pa ako hoćeš baci pogled
    http://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/01/internet-prijatelji.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post draga! Jako volim razgledavati tuđe fotke, a tvoje su me oduševile *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  9. Opet savršene fotke! Meni je i zadnja jako lijepa, doista mi se sviđaju. Žao mi je zbog tvojih fotki, i znaj da te potpuno razumijem. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  10. Presavrsene fotografije.Meni se najvise svidja prva,ali su sve na neki nacin lepe :D

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Slike su i vise nego dobre.I ja obozavm da fotografisem,ali nisam jos objavljivala moje fotografije. :)

    Ako zelis pogledaj moj blog: http://olivanda.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Divne fotografije,sviđaju mi se mada ja nisam ljubitelj zime:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelep post.Savrsene fotografije, i ako nisam ljubitelj zime.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  14. Savršene slike draga *__* ...
    Posjetite i moj blog ukoliko možete <3
    http://stdyandfashion.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  15. Fotografije su presavrseneeee. Pogotovo prve 3 ♥♥

    Na mom blogu je novi post o uspesima i padovima, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  16. Slike su predivne! Ne volim zimu, ali volim slike kada je zima. Koji to lak imas? :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, u pitanju je farmasi lak, međutim ne znam nijasu, obrisala se :/

      Izbriši
  17. Dalila draga, ja sam neko ko obozava zimu tako da se radujem fotografijama nalik ovim. Vrlo su ti originalne, naprosto savrsene, uzivala sam u njima. ja sam propustila da ih napravim jer je zima kod mene vrlo brzo prosla ali sam tvojim slikama odusevljena <3

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši

Back
to top