Zimski trendovi 2016./2017. godine

Hellou, veliki pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post. Jedan od mojih prvih postova na ovom blogu, bio je vezan za Balkanske trendove, a s obzirom da je to najčitaniji i najgledaniji post na mom blogu, odlučih napraviti sličan, ali ovog puta sa najpoznatijim zimskim trendovima. Fotografije koje ćete vidjeti su preuzete sa interneta, jer je moj mobitel pokvaren, te ne mogu fotografisati 😦 sve u svemu nadam se da će vam se post ipak svidjeti.



Maslinasto- zelene zimske jakne 

Još prošle godine na naše tržište došle su maslinasto- zelene jakne, a od ove godine postale su pravi hit. Ukoliko mene pitate moram priznati da mi se ove jakne dopadaju, ali sa običnim krznom, ne sa rozim, te i sama posjedujem ovakvu jaknu, sa običnim krznom.


Duboke čizme

Pored zelenih jakni, koje su postale hit ove zime, tu su i neizostavne duboke čizme, koje su se ponovo vratile u modu. Naime što dublje, to bolje. I sama posjedujem jedne sive duboke čizme i jako ih volim nositi, a i mislim da izgledaju odlično u kombinaciji sa taicama ili suknjicom.



Džemperi

Kao i svake godine, pa tako i ove, džemperi su neizostavna stvar i veliki hit ove sezone, a ponovo su se u modu vratili i džemperi, poznatiji kao rolke, ali i oni sa običnim okovratnikom. Ja posjedujem nekoliko džempera, pa čak i crop- top džemper, što je također veliki hit ove sezone.



Majice/ džemperi sa chokerima

Neki od vas su možda čuli ili vidjeli ovakve majice, a neki ne, međutim ovakve majice i džemperi postaju pravi hit ove zime, a sastoje se od majice koja je sasvim obična, no za nju je prišiven i chokeri i to izgleda ovako



Pompom kape

Ovo je jedan od prošlogodišnjih trendova, koji se nije mijenjao ni ove zime. Naime kapice sa pompom i općenito sve što ima pompom je pravi hit, te s tim nikako ne možete pogriješiti, a i ove kapice izgledaju preslatko.


Glomazni (ogromni) šalovi

Ukoliko želite upotpuniti neku kombinaciju, pogotovo ako imate kaput, nikako nećete pogriješiti sa glomaznim šalovima iz jednog dijela koji se obmotaju oko vrata i izgledaju savršeno i u potpunosti promijene čitav outfit. Iako ja nisam ljubitelj šalova, moram priznati da imam jedan ovakav i da ću ih kupiti još, jer izgledaju savršeno.


To bi bilo to za današnji post, nadam se da vam se sviđa. Pišite mi šta vi mislite o ovim trendovima i da li sam neki izostavila. Do sljedećeg posta lijep pozdrav



CONVERSATION

36 komentari:

  1. Žao mi je zbog tvog mobitela, razumijem te. Od svih trendova samo volim đempere i majice sa chokerom koje mi izgledaju zanimljivo. Te jakne općenito mi se ne sviđaju, a pošto imam jako izražene mišiće na nogama ne mogu naći ništa više od gležnja, a i izgledam još niže nego što doista nisam. <3 ;)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja inace obozavam dzemperee!Stalno ih nosim, a sto se rolki tice nesto manje ih volim i nosim.
    Ove jaknice koje svuda vidjam mi se posebno svidjaju iako ja furam svoju braon jaknu.
    Odlican post draga! I srecna Nova godina!Nadam se da ces ispuniti sve svoje zelje u ovoj godini!
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Katarina i tebi sretna nova godina :D

      Izbriši
  3. Volim nositi sve što si ovdje nabrojala. Jako mi se sviđa ovaj post i tema.
    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow??Please follow my blog on GFC ll back to you.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iako ti je telefon u kvaru, uspela si da napravis jako originalan post. Uzivala sam citajuci. Zaista si uspela da ubrojis sve trendove. Ja nisam ljubitelj istih jer ih mnogi nose na pogresan nacin, pa ne zelim da se utapam u masu, ali ipak uzivam kada vidim lepo stilizovane atraktivno obucene devojke.Odlican post ❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandra, složila bih se da treba uvijek biti što originalniji, kako u oblačenju, tako i u svemu

      Izbriši
  6. Meni su ove jakne stvarno lijepe, ali ne želim si je kupiti jer ju svi imaju. Baš si sve trendove navela, ne znam što bih još nadodala :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su lijepe, ali opet svi ih imaju :/

      Izbriši
  7. Od ovoga sto si nabrojala volim nositi dzempere. Jako mi se svidaju maslinaste jakne i sama sam trazila slicnu, ali nasla sam malo drugaciju. Ostale stvari ne volim nositi, ali volim vidjeti na drugim djevojkama. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da svi najviše volimo džempere :D

      Izbriši
  8. Duboke cizme su pravi hit ove godine :) Mnogo mi se svidjaju i mislim da je vrijeme da konacno kupim i ja jedne. Cula sam da u Mango imaju sjajne :) Super post!

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, mislim da se i meni najviše duboke čizme sviđaju od svih trendova

      Izbriši
  9. Ubacila si ovde zaista divne stvarčice. Duboke čizmice su definitivno moj favorit i iako nemam neke koje prelaze preko kolena imam nekoliko pari koje dosežu baš do prevoja kolena i apsolutno mislim da s fantastične. O šalovima i pompom kapicama i da ne govorim, apsolutno ih obožavam. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ni ja preko koljena, ali i ove što imam su poprilično duboke i dobre :D ;)

      Izbriši
  10. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, sa svime se slažem i super slike!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovu zelenu jaknu nosi definitivno pola Balkana. :D Lijepa je, ali nisam preveliki fan. Više mi se sviđaju duboke čizme i planiram da nabavim jedne uskoro. :)♥

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Jedino od ovoga što posjedujem je kapa, koju nosim samo kad me baš natjeraju, nisam tip koji prati trendove iako mi je jakna lijepa :)

    Novi post:http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/01/whats-in-my-hospital-makeup-bag-3.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne pratim toliko trendove, ali odlučila sam ipak da napravim ovaj post :)

      Izbriši
  14. Fenomenalan post draga <3
    zapratila sam te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. nice boots !!! love it..

    lets follow for follow ??!!

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve što si nabrojala je istina!Sve to su trendovi.Htela bih kupiti onakvu jaknu.Žao mi je zbog tvog telefona.Učlanila sam ti se u blog,molim te uzvrati:

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala što si se učlanila ;D posjetit ću i ja tvoj blog

      Izbriši

Back
to top