No liferi

Da li ste ikada čuli za izraz ''no lifer''? Vjerujem da jeste, a ako niste i sama riječ vam kaže; to su osobe koje nemaju ''privatni život'', nije ih briga za izlaske i druženje, već se nalaze sami ''u svom svijetu'' igrica, ili neke druge opsesije, koja je uglavnom vezana za tehnologiju. S obzirom da sam i sama no lifer, pogotovo na raspustu i kada imam višak slobodnog vremena, odlučila sam napisati post na tu temu, a i nisam viđala da su drugi pisali o ovoj temi, pa pretpostavljam da će biti zanimljivo. 😉







Filmovi i serije

Ukoliko gledate više od 3 serije i redovno gledate filmove, slobodno se možete svrstati u skupinu no lifera. Ja sam pogledala četiri serije koje su već završile, trenutno pratim četiri, a uskoro iščekujem nove sezone kod pet serija, pa i sami možete pretpostaviti da je lista serija koje pratim i više nego duga. Iskreno, ne preporučujem vam da gledate više serija odjednom, pogotovo za vrijeme škole, jer biste mogli zanemariti učenje, koje je mnogo važnije. Pored serija, znate i da gledam veliki broj filmova, tako da na sedmičnom nivou za vrijeme škole pogledam najmanje 3 filma, zbog recenziranja istih. 



Knjige

Ovo je jedina vrsta no lifera u koju ne spadam, a to su osobe koje su opsjednute knjigama. Dugo sam razmišljala da li uopće da stavim knjige na ovu listu i da li su ljudi koji čitaju knjige uopće no liferi, jer su knjige dosta dobre za razvijanje intelekta i poboljšavaju gramatiku, ali onda sam shvatila da je to nešto poput serija i filmova. Kroz strane serije i filmove učite jezik i to može biti veoma dobro, a kroz knjige razvijate maštu i poboljšavate vlastiti jezik, no i filmovi/ serije i knjige imaju jedno zajedničko, a to je da nam oduzimaju vrijeme i da se stavlja fokus na nešto što i ne postoji, te zbog toga ne izlazimo sa društvom, ne učimo i slično.




Igrice

Najteža vrsta no lifera, oni ''neizliječivi'' su gejmeri. U ovu vrstu spadaju uglavnom muškarci, ali i poneka djevojka. Moram priznati da i ja sama jako volim igrati pojedine igrice poput Simsa 4, Clash Royale i Need for Speed, ali da nikada nisam bila toliko opsjednuta time da izgubim pojam o vremenu i da shvatim da sam za računarom provela nekoliko sati igrajući igrice. Iako, da budem potpuno iskrena, voljela bih imati Play Station, ali kad bolje razmislim bolje što nemam, jer bih vjerovatno provela sate igrajući igrice i zanemarujući vlastite probleme koje imam, ili stvari koje trebam riješiti.




Bloggeri

Zadnje, ali ne i najmanje važno jesu bloggeri, tačnije, mi. Priznali mi to ili ne, i mi smo na neki način no liferi. Mnogi od nas su otvorili blog radi čiste zabave, ili dosade, a kasnije su se počeli ozbiljnije baviti ovim ''poslom'', odnosno hobijem. Da budem iskrena od svih navedenih stavki koje dokazuju da sam no lifer ovaj mi je omiljeni.



Da li ste vi no lifer?

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Hmm, ja ne mislim da sam no lifer. Nikada zbog igrica, filma, serije ili bloga nisam zanemraila društvo ali kad smo kod škole, zanemarivanje je moje drugo ime lol Zaista zanimljivi i interesantan post, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja iskreno jesam :/ pogotovo na raspustu xd

      Izbriši
  2. Draga Dalila, jako mi se svidjela tema posta, super si ovo obradila :) ♥
    Ja sam priznajem veliki no lifer ljeti, a ovog ljeta čini mi se da ću biti posebno zbog bloga xD

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam totalni 'no lifer'.Kad vam jako stroga mama pocne govoriti da izađete vani i družite se sa svojom generacijom,onda znajte da ste pravi no lifer haha.Super ideja draga Dalila:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni mama stalno govori da ponekad trebam izlaziti ahhaah, to je definitivno znak da nemam život xd

      Izbriši
  4. Iskreno se nadam da nisam no lifer xD Knjige obožavam i nekad ceo da provedem čitajući. I ja volim da igram sims 4 *_*

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam definitivno no lifer... Muzika, serije, filmovi i knjige su moja opsesija, dok mi se privatni i socijalni život nalaze tu negde po strani.. Ipak, meni je ovako lepo, tako da mi nimalo ne smeta što živim u nekom svom svetu punom fikcionih likova. :p
    Stvarno originalan i sjajno napisan post, slike su super! :)

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Danice, i ja sam ista, ali ponekad poželim živjeti svoj život :D ♥

      Izbriši
  6. Ne znam šta da kažem. Nekada jesam no lifer, nekada nisam. U većini slučajeva nisam, mada postajem opsesivna blogom zaista. Sjajan post, primjeri su odlični. Sve super napisano:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga, post je predivan. Iako ne spadam u ovu vrstu ljudi, moram da priznam da sam uživala u čitanju i, uz to, pronašla brata među ovim redovima :D. I on je jedan ogroman "No lifer" :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  8. WOW! Jako mi se dopao tvoj post. Veoma si lepo sve objasnila... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Back
to top