nedjelja, 5. veljače 2017.

RECENZIJA SERIJE #3: Breaking Bad/ Na putu prema dolje (2008.-2013.)

Recenzija

''Breaking Bad'' serija je jedna od najbolje ocjenjenih serija na IMDb- u sa nevjerovatnom ocjenom od 9,5. Prvi put se serija počela emitovati 2008. godine, a od tada izašle su još 4. sezone, dakle serija ima 5. sezona i završila je 2013. godine na žalost svih ljubitelja hemije i ove serije. Ja sam ju počela gledati i prošle sedmice i već sam na 4. sezoni, što vam govori da mi se serija poprilično dopada. Ono što bih napomenula jeste da se serija možda neće svidjeti tinejdžerima, te je definitivno više za one starije koji, vole krimi serije.

Moja ocjena: 8/ 10
IMDb ocjena: 9,5/ 10



Radnja

Walter White živi sa svojom suprugom Skyler, te djelomično nepokretnim sinom. Njegova žena očekuje još jedno dijete, zbog čega se on trudi zaraditi što više novca, te radi kao profesor hemije u srednjoj školi, a pored toga i u autopraoni. Jednog dana se onesvjesti, te mu doktori saopštavaju da ima rak na plućima koji je već u 3 fazi. Kako bi zaradio još više novca i obezbjedio svoju porodicu nakon smrti, on se obrati Jesse-u, svom bivšem učeniku koji dila meth i predlaže mu da rade skupa. Kako Walter dobro poznaje hemiju on bi pravio meth, a Jesse bi ga prodavao, tako oni postaju partneri u zločinu.



Glumci

Bryan Cranston (Walter White)

Gospodin White je glavna uloga u ovoj seriji. Njega vidimo kao pedesotogodišnjeg profesora hemije, koji saznaje da boluje od raka na plućima, zbog čega želi obezbijediti svoju porodicu. On je definitivno veoma dominantna i inteligentna osoba, koja rješava svoje probleme, ali i laže porodicu, ali za njihovo dobro.

Smatram da Bryana u ovoj ulozi niko nije mogao zamijeniti, jer da je to tako bilo, ova serija vjerovatno ne bi dostigla vrhunac i ne bi bila toliko dobra. On mi je veoma drag glumac, a i svi ćete ga zavoljeti kada vidite da je spreman uraditi sve za svoju porodicu i prijatelja.


Aaron Paul (Jesse)

Aaron također glumači jednu od glavnih uloga. On tumači simpatičnog narkomana i dilera Jessea, koji je u svoj posao odlučio umiješati i svog nekadašnjeg profesora hemije, gospodina White kojeg nikad nije pretjerano volio, no to će se vremenom promijeniti.

Meni je Jesse definitivno omiljena uloga u seriji, jer je jako simpatičan (a i lijep) i njegovim postupcima ćete se uvijek nasmijati. Ono što je posebno kod Jessea, kao i kod Waltera, jeste što je i on spreman učiniti sve kako bi spasio prijatelje ili se osvetio.


Anna Gun (Skyler)

Skyler je Walterova trudna žena, koja pored nepokretnog sina, očekuje još jedno dijete kojem će se posvetiti. Nju u seriji vidimo kao veoma inteligentnu, ali i zabrinutu ženu koja se brine za svog tajnovitog muža.

Skyler je definivno jedna od važnijih uloga, te ju viđamo skoro u svakoj epizodi, a i njena uloga Walterove žene je važna sama po sebi. Smatram da je Anna veoma dobra glumica, ali Skyler me ponekad stvarno nervira svojim postpucima.


Betsy Brandt (Marie)

Marie je Skylerina sestra, koja je uvijek potpuno iskrena, što zna biti i iritirajuće. Iako se često prikazuje u seriji, njena uloga zapravo i nije toliko važna, više ju vidimo kao Hankovu ženu koja nema ni u pola važnu ulogu kao Dean Norris (Hank), ali je ipak bilo neophodno da scenarist smisli način kako da porodično poveže Hanka koji radi u DEA i Waltera koji pravi meth, a Marie mu je u tome mnogo pomogla.

Za Marie nemam mnogo toga za reći, osim da mi je u prvoj i drugoj sezoni jako iritanta i nimalo draga, a povrh svega njena uloga i nije toliko važna, ali ona se ipak često pojavljuje u epizodama.


Dean Norris (Hank)

Hank je policajac koji radi za DEA i jedan je od glavnih tamo. On na sve načine pokuša uhvatiti ''loše momke'' i zaustaviti prodavanje droge u gradu, a pored toga on je Skylerin i Walterov šogor, dakle Mariein muž. I Hanka vidimo kao smiješnu, simpatičnu osobu kojoj je porodica i pravda na prvom mjestu.

Iskreno, Hanka ne volim. Pored svojih glupih šala koje redovno govori, on radi kao DEA, te su gledaoci stalno u strahu da će upravo Hank razotkriti Jessea i Waltera, tako da pretpostavljam da nije svima toliko drag, iako on nije taj koji ima ulogu negativca.



Trailer

Broj komentara: 16:

  1. Post je predivan, ali iskreno nisam ljubitelj serija tako da... Ne volim da nešto odlažem kad počnem sa tim :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajno si odradila ovu rezenciju draga, odličan post! Ova serija zvuči jako zanimljivo, sigurno ću uskoro početi da je gledam! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada, ao počneš gledati javi kako ti se sviđa ;)

      Izbriši
  3. Bas mi se sviđa nacin na koji pišeš.Nisam imala priliku gledati ovu seriju,a iskreno i nije nešto što bih ja gledala.Pogledat cu bar jednu epozodu kad nađem vremena.Super post u svakom slucaju :)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, kao što sam i rekla više će se zainteresovati stariji, nego tinejdžeri

      Izbriši
  4. Čini mi se da je ta serija baš ono što mi treba za ove dosadne dane :D
    Brat me je terao da gledamo,sbozirom da je pročitao da glavni glumac jeste zlikovac,ne znam sad kkako-šta..ali okej
    Od reči do reči si izrecenzirala seriju!Svaka čast! ☺
    Natalija's Beauty Corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Natalija, on u očima gledaoca nije zlikovac, ali ono što on radi je zabranjeno, sad, ovisi kako gledaš na to :D

      Izbriši
  5. Iskrena da budem, do sada nisam ni cula a ni gledala ovu seriju tako da mi je bilo interesantno kada sam videla post. Odlicno si nam sve prezentovala, obilno a opet sazeto, uzivala sam citajuci. Rado cu pogledati ovu seriju tokom raspusta.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikada nisam gledala ovu seriju,inace divan post.
    Ako zelis pogledaj moj novi post ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/2017/02/prijemni-ispit-matura-2017.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajna recenzija,uživam čitajući tvoje postove <3

    Posjeti moj blog molim te :http://seemylife1.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Do sada nisam gledala ovu seriju iskreno, ali cini mi se zanimljiva, pa bih mogla da bacim pogled, hvala na predlogu <3
    pratim te, pa ako zelis uzvrati ,3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši