utorak, 28. veljače 2017.

Stvari koje niste znali o meni...

Kako sam dugo u ovoj blogosferi imam potrebu da vam se malo bolje predstavim i da me bolje upoznate. Ja jako volim čitati ovakve postove i gledati ovakve klipove na youtube- u, pa sam zato i sama odlučila da vam se malo bolje predtsavim, te ću vam napisati neke stvari koje vjerovatno niste znali o meni.






Volim pse 🐶

Prije par godina sam se užasno bojala pasa, doslovno sam trčala od njih, međutim posljednjih godinu dana u meni se rodila velika ljubav prema ovim životinjama. Nažalost nemam psa, ali redovno mazim prijateljicinog psa, a i na ulici ne mogu odoljeti psima.




Slušam ex yu muziku 💿

Muzika iz '70.- ih, '80.- ih i '90.- ih godina je moja opsjesija, naravno samo kada je u pitanju domaći rok, koji podrazumijeva moje omiljene grupe, Bijelo dugme, Divlje jagode, Prljavo kazalište, Opća opasnost, Parni valjak...


Volim igrati igrice 💻

Iako je ovo više ''muška stvar'', ja ne mogu odoljeti igricama i da ikako mogu skinula bih najnoviji ''GTA'' kako bih mogla igrati trke (jako mi je dobra ta igrica), naravno sims odavno igram, volim ''Need for speed'' iako ne znam igrati xd i ''Clash Royale'' i jedina igrica u kojoj sam dobra.

Lijena sam 💺

Mislim da smo svi ponekad lijeni, ali ja sam definitivno pretjerala u tome. Sve što mogu obaviti danas, ja ostavljam za zadnji dan i ne preporučujem da to radite, jer to znatno utječe na moje učenje i ocjene u školi, ali i druge stvari poput kašnjenja, zaboravljanja i slično.



Ne šminkam se mnogo 💄

Volim šminku i sve vezano uz kozmetiku, o tome djelomično svjedoči i ovaj blog i mnogobrojne youtuberke koje pratim, ali nikada nisam bila nadarena za šminkanje i nikada se ne šminkam pretjerano. Sve što koristim od šminke je puder, maskara i sjene za obrve (to mi je najvažnije xd).

Stidna sam 🙈

Osobe koje dobro poznajem, tačnije sa svojim najboljim prijateljicama i kolegama iz razreda sam uvijek opuštena i zabavna, međutim kada su u pitanju nova poznanstva, novi prijatelji tu sam jako loša. Teško sklapam nova prijateljstva, jer sam jako stidna osoba i ne pričam mnogo, međutim to je potpuno suprotno sa osobama koje dugo poznajem.


Ne volim čitati 📕

Možda ste ovu činjenicu i znali, jer često komentarišem drugim blogericama da ne čitam mnogo i stvarno to mislim. Ne čitam često knjige, jer ih ne volim i znam da je to jako loše i da čitanjem poboljšavam svoj vokabular, ali ne mogu forsirati sebe nečim što me ne zanima.




Trebala sam ići u Medicinsku školu 💉🚑

Možete li mene zamisliti kao doktoricu, ili medicinsku sestru, pa, ja ne mogu xd. Da budem iskrena ni sama ne znam zašto sam upisala tu školu, mislim da je to zbog društva i napravila sam ogromnu grešku. Drago mi je što nisam primljena (tek sad), jer sad idem u gimnaziju i upoznala sam divne profesore i odlično društvo.

Imam sestru 👯

Da, imam jednu sestru i ona je mlađa od mene 4 godine. Koliko god ponekad smarala i bila dosadna, ponekad mi baš zbog nje ne bude dosadno, jer imamo ista zanimanja i interese :D






21 komentar:

  1. I ja obožavam pse ali mi je jako žao što nemam jednog, takođe se ne šminkam mnogo iako sam opsednuta šminkom i pravi sam kolekcionar. Odličan post draga ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga! Zapravo, jako smo slične. Ja sam također jako lijena, ne volim čitati i stidna sam :D
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si zaista divna devojka i stvarno je čast dobiti priliku za ovakav vid upoznavanja tebe. :)
    Takođe, obožavam kuce (ništa lepše :D)<33
    Divne fotkice, draga moja <33

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan postt,drago mi je da sam saznala nešto više o tebi ❤!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo neke stvari slicne, takoder slusam Prljavo kazaliste i Opcu opasnost. I ja sam dosta sramezljiva pa me zapravo osobe upoznaju kada se skroz opustim. Volim pse, ali macke su mi ipak draze, mozda samo zato jer imam jednu. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti da imamo neke zajedničke osobine :D

      Izbriši
  6. Drago mi je što si uradila ovaj post, i moram priznati da ni ja nisam neki preveliki ljubitelj knjiga i da ih ne čitam tako često. Super ♥♥

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako smo slične,vjerovatno jer smo generacija haha.Ja sam takođe totalni fail što se šminke tice,a koliko sam lijena bolje je ne pisati.❤

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago čuti da nisam jedina :D

      Izbriši
  8. divno je sto si nam ponesto otkrila o sebi :D prvi put sam na tvom blogu ako se zelis ucnaiti u moj uzvraticu ti rado ;)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/02/top-5-linen-blend-jumper.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, super si ga napravila i jako je zanimljiv!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Kao i ti, također obožavam pse. Svog psa najviše volim, ali uvijek dosađujem i lutalicama u gradu. Također sam vrlo stidna i veliki introvert, te se ne šminkam mnogo. Uživala sam čitajući ovaj post. :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I upravo sam ti stalkala instagram i ugledala da si bila u Fis Food-u, te ne vjerujem da netko čiji blog volim čitati živi tako blizu mene. :)

      Izbriši
    2. Hvala ti draga. I meni je jako drago, inače u nekom od tvojih starijih postova vidjela sam neku fotografiju, ili si pomenula da živiš u Vitezu, a ja sam bila u fazonu 'aaaa, pa i ja često idem tamo', tako da je i meni baš drago :D

      Izbriši