nedjelja, 26. veljače 2017.

Teška sedmica: Projekat, stres, učenje, izalsci...

Ne mogu da vjerujem da sam zapustila blog do te mjere da jedva da i jedan post izađe sedmično. Otkako je škola počela imam dosta obaveza, dolazim kasnije kući i u većini slučajeva budem preumorna, te se izležavam ostatak dana ili eventualno učim. S obzirom da nemam nemam inspiraciju, danas sam odlučila napisati post o svojoj sedmici koja je poprilično bila teška za mene. Nadam se da će vam se post dopasti.





Predivna sedmica, ako je suditi po savršenom vremenu, izuzev vikenda. Mislim da nam je svima bilo prijeko neophodno ljepše vrijeme i sunce koje izmami osmijeh na lica građana, bez pretjeranog razloga. Svakog dana sam poslije škole šetala po Zenici sa drugaricama i maksimalno uživala u predivnim sunčanim danima. Nekako mislim da se lijepo vrijeme treba maksimalno iskoristiti.


Iako je vrijeme u ovoj sedmici bilo savršeno, sve ostalo je bilo grozno. U ponedjeljak sam imala 7 časova u školi, a pored toga što sam bila do 13:30, dogovorili smo se da svi ostanemo u maloj učionici u kojoj bismo radili projekat građanina koji nam je bio u srijedu, tako da bukvalno nisam imala odmora. Prijateljice i ja smo otišle oko 15:00 iz škole, na autobus, a mnogi su ostali kako bi dovršili naslov i slično. S obzirom da imamo tri grupe od po 8 članova, sve se čini laganim, ali zapravo nije tako, jer svaka grupa ima po četiri plakata, koja treba zalijepiti na karton, napisati veliki naslov, zalijepiti slike, tekst i po nešto nacrtati. Iskreno jedva sam čekala da se ponedjeljak završi, kući sam došla oko 16:00 i samo legla, ne znam ni kako mi je protekao ostatak dana.



U utorak su i dalje trajale pripreme za projekat građanina (inače događaj godine u mojoj školi -.-).Znam da je prvi čas bio sociologija i javila sam se da odgovaram i dobila 5, a iz bosanskog smo imali ''poseban čas'' na kojem je došla neka savjetnica, a profesorica nas je kao i obično smarala tekstom, koji niko nije ni pročitao. I tako, u utorak poslije škole smo izašle na kafu, inače meni omiljeni dio svega xd, a kad sam došla kući išla sam s mamom i sestrom  šoping i na moju žalost, nisam ništa kupila.




Srijeda je vjerovatno bila najgora sedmica za mene. Naime, u utorak navečer nisam najbolje spavala, kao da sam imala predosjećaj da će se nešto loše desiti. Na stanicu sam izašla oko 8:30, jer nemam prva dva, a treći čas je demokratija, tačnije projekat građanina. I tako ja u autobusu pričam prijateljici kako nisam spavala i kako će se nešto desiti, kad stade bus. Tačno se vidjela kolona ispred, shvatili smo da je bio udes. Odmah smo znale da ćemo kasniti na čas, a možda nećemo ni stići. Tu sam se već uspaničila, jer bih mogla dobiti 1, a i nisam ništa ponovila, ne možemo imati probu jer neću stići. U mojoj glavi se motalo gomilu stvari. Oko 9:00 sati se autobus pokrenio, i u gradu smo bile oko 9:10. Kasnile smo na čas nekih desetak minuta, ali sva sreća sve je dobro prošlo, obje smo stigle prezentovati. Samo moja grupa je dobila petice, na čemu sam bila jako zadovoljna i zahvalna svima na ogromnom trudu i radu. Sva sreća pa se završi i taj projekat građanina, koji je svima zadao glavobolju.




U četvrtak nismo imali prva dva časa, zbog čega mi je baš bilo drago, pa smo prije škole išle na kafu, ali smo odlučile da poslije škole ne idemo, jer sutra (u petak) profesor koji predaje didaktiku, pedagogiju i psihologiju će pitati dva časa, pa smo trebale učiti. Tako je i bilo, u školi se nije ništa specifično dešavalo, a kući sam došla oko 13:00. Onda me je čekala pedagogija, zaboljela me je glava samo kad sam vidjela da trebam iz skripte naučiti više od 60- 70 pitanja. Počela sam učiti, i naučila sam, sva sreća. Bilo je dosta laganih lekcija poput predškolskog odgoja. Međutim napravila sam ogromnu grešku, jer nakon naučenog gradiva nisam ponovila, tako da sam sutradan dobila 3. Bila sam ljuta na sebe, ali s druge strane sam shvatila da nisam redovno učila i da sam samu sebe zbunila jer nisam dovoljno ponavljala, ali šta da se radi :/ Ostatak dana je prošao poprilično dobro i nismo imali zadnji čas zbog priredbe koja se održavala u našoj školi, na koju ja i ostatak mog razreda nije htio ići. Sva sreća pa smo se nekako izvukli i otišli na kafu.



Naravno za vikend (subota i nedjelja) koji prolazi se ništa specifično nije dešavalo, uglavnom se dosađujem, a i vrijeme je tmurno. Gledam serije, tačnije ''The Vampire Diaries'', koja ima još samo 3 epizode do finala. Ne smijem ni pomisliti šta će se sve izdešavati.




Broj komentara: 16:

  1. Auu, stvarno burna sedmica. Super je što si sve uspjela obaviti *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj, stvarno stresna sedmica. TVD je moja omiljena serija i ne smem da pogledam ostatak sezone, jednostavno ne želim da se završi... :( ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim tvd, mada su mi 6,7 i pogotovo 8 sezona jako loše :/ za razliku od ostalih

      Izbriši
  3. Jao taj projekt građanin i ja trebam da radim,trebamo temu izabrati a ja nikakve ideje nemam.Drago mi je da si ti dobila 5! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo uzeli teme koje se uvijek obrađuju xd, ali mi je drago što sam to riješila. Puno sreće u radu s tim ;)

      Izbriši
  4. Samo se drži! Prvi put sam na tvom blogu, očekuj stalnog čitaoca! Imaš jako lijepo čitljiv tekst, baš ugodno.

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post, želim ti sreću ❤❤❤!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post, slike su divne.Prvo da ti kazem ni ja poslednjih mesec dana ne znam gde se nalazim.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista sam se ozelela i tebe i tvojih postova, ali stvarno! Svi mi imamo ponekad stresove i probleme, ali najbitnije je izboriti se sa njima! Pogotovo u ovom periodu, muce nas previse u skoli, i sve uz to, tako da te razumem, ali mi je drago sto te vidim opet na blogu! Imas nasu podrsku,samo napred, ocekujemo jos postova! Ponekad je neophodno odmoriti se ali je uvek sjajno vratiti se!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako :D vraćam se definitivno :*

      Izbriši
  8. Draga dalila, post je jako predivan i sve pohvale na izdržljivosti u proteklim danima. Ja sam se, srećom, riješila projekata ali su stigli seminarski što mi je, skoro pa isto, samo još malo gore :/. Puno sreće u narednom periodu i sve pohvale za 5.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ja nekako volim seminarske, ako je riječ o temi koja me zanima :D

      Izbriši