What Valentine's Day Mean to Me? 💕💖

Ovaj post nastaje jako spontano, ali imam potrebu napisati jedan post koji će biti vezan za famozni 14. Februar, poznatiji kao ''Valentinovo'', ili ''Dan zaljubljenih''. Ja niti sam zaljubljena, niti slavim ovaj praznik, ali sam vam ga ipak htjela predstaviti iz svoje perspektive i napisati svoje lično mišljenje. 




Često znam samu sebe pitati šta ja zapravo mislim o današnjem danu, odnosno 14. februaru. Pa, ne znam ni sama. Danas sam posmatrala ljude koji su užurbano hodali po gradu. Vidjela sam nekoliko momaka sa ružama u rukama i ukrasnim kesicama. Dan je bio prelijep, bilo je sunce, ali svi su išli na svoju stranu, niko nije uživao u tom vremenu. Prolazeći kroz masu ljudi jedino što sam mogla čuti jeste ''...Valentinovo...''. Na ostale riječi nisam obraćala pažnju, jer mi je ta jedna riječ parala uši skoro čitav dan. Pregledam društvene mreže i viđam razne tipove osoba, od kojih jedni pišu kako im vjera ne dozvoljava da slave današnji dan, drugi su optimistični i stavljaju fotografije s voljenom osobom ili poklonima, treći su pesimisti koji su uglavnom slobodni i pljuju po današnjem danu, a četvrti i meni najdraži oni koje prave šale na današnji dan. Međutim, među ovim kategorijama ja ne spadam ni u jednu. Jednostavno, nisam osoba koja obraća pažnju na Valentinovo, a s obzirom da sam ''forever alone'', onda mi je sasvim svejedno što je 14. Februar, jednostavno, to je još jedan dan u mom životu u kojem se neće ništa značanije desiti kada je ljubav u pitanju od preostalih 364 dana u godini.





Moram priznati da nikad nisam mnogo obraća pažnju na Valentinovo, uvijek mi je bilo svejedno, ali ove godine, kako je moja prijateljica našla dečka, to se promijenilo. Naime, dogovorile smo se danas izaći, ali je ona u zadnji čas otkazala, uz opravdanje ''Zaboravila sam da je Valentinovo, moram se vidjeti s momkom''. Razumijem da je zaljubljena, da ga voli i sve, ali, kao što sam već i rekla, 14. februar nije ništa značajniji od ostalih dana u godini. Osoba koja te voli, cijeni i poštuje će te cijeniti u čitavoj godini, a ne samo u tom jednom danu. I ne, ne pokušavam hejtati današnji dan, zapravo želim ga čestitati svima koji su ga proslavili sa svojim najdražim osobama, u ovom postu želim samo da pojedinim osobama otvorim oči, te da dragim osobama, osobama u  koje su zaljubljeni, tu ljubav i pažnju posvećuju svaki dan, a ne samo za Valentinovo, ili 8. Mart.




CONVERSATION

12 komentari:

  1. Odličan i jako kreativan post. Vidi se da je post nastao spontano i to jako dobro. Uljepšala si mi dan ovim postom.❤

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago:
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post, kao i fotografije <33! Drago mi je sto si medju nama blogerima <33!

    novi post na slicnu temu perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Slažem se da bi ljubav prema voljenjim osobama trebali pokazivati svaki dan a ne samo 14. februara. ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  4. uh, jedva čekam da se završi ovaj dan jer je postao ekstremno smoran :D dosadno više brdo slika na instagramu sa istom temom..
    slažem se sa tobom, LJUBAV SE POKAZUJE SVAKOG DANA, NE SAMO ZA NEKE PRAZNIKE!

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  5. Izuzetno mi je drago što si pisala na ovu temu, ali zaista! Apsolutno bih se slozila sa svim sto si rekla, i kod mene je tako. Smatram da se ljubav deli svakog dana a ne samo za Valentinovo tj dan zaljubljenih. Meni je 14. februar kao is vaki drugi utorak. Nemam dečka, ali i kada sam ga imala prosle godine u ovo vreme ovaj datum za mene nije predstavljao nista fabulozno i ne znam zasto dizu toliku buku oko toga. Ako nekoga zaista volite pokazivacete mu to svakog dana.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se sa svime što si napisala! Postoje ljudi koji uistinu nose poklone samo na Valentinovo i iskazuju osjećaje samo tog 14. februara, što je ustvari prilično tužno. No s druge strane, nemam ništa protiv dana zaljubljenih. Većina parova si ipak svakodnevno govori "volim te", iznenade jedno drugog lijepom gestom svako toliko i za takve, Valentinovo je samo još jedan lijep dan sličan bilo kojem drugom :)
    Ima još nade za ovaj svijet haha
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja nemam ništa protiv tog dana, samo kažem da nažalost postoje parovi koji samo tog dana iskazuju ljubav :/

      Izbriši

Back
to top