Zašto youtuberi dobijaju titulu blogera?

Današnji post će biti drugačiji i pričat ću o youtube-u i blogu i o tome kako mnoge, neupućene osobe youtubere smatraju i zovu blogerima, iako to oni zapravo nisu. U današnjem postu ću pisati samo svoje mišljenje i nadam se da se niko neće uvrijediti, jer mi to nije cilj. Također ovim postom ne pokušavam ''pljuvati'' po youtuberima, jer ih i sama pratim, gledam, poštujem i volim, želim samo da pričam o stvarima koje vjerovatno vrijeđaju mnogobrojne blogere.






Mnogo puta sam na tv-u gledala poznate youtubere koji su gostovali i pričali o tome šta je zapravo ono čime se oni bave. Također sam mnogo puta vidjela i čitala dosta toga o youtuberima u raznim časopisima i ono što mi je ''zapalo za oko'', jeste da ljudi youtubere nazivaju blogerima. Ne znam zašto, međutim mentalitet kakav je na Balkanu ne postoji nigdje. Mi smo oni koji kasne sa svim, iako je biti youtuber, kao i bloger u stranim državama profesija, kod nas, na Balkanu se youtube scena počela širiti tek prije nekih 4,5 godina, a blog, pa za blog mnogi ljudi ni ne znaju, te kada im počneš pričati čime se baviš gledaju te izbezumljeno, kao da pričaš o naučnoj fizici. Stvarno mi to nije jasno, niti će ikada biti. Ono što me vrijeđa, kao nekog ko se smatra blogerom, jeste što gledam koliko se youtube razvio, (i moram priznati da mi je drago zbog toga jer i sama pratim youtubere i volim gledati videe), međutim, vrijeđa me kada vidim da se pojedini youtuberi nazivaju blogerima, iako ni ne znaju pravo značenje te riječi i zapravo ne spoznaju da titulu blogera imaju oni koji pišu za blog, a ne oni koji snimaju kamerom za youtube.


Ne znam da li sam ja jedina koja je ovakve stvari primijetila, ali sve što više pratim medije i youtubere koji gostuju tamo, vidim mnogobrojne neupućene osobe poput voditelja, koji očigledno nisu dovoljno obučeni za svoj posao, niti su upoznati sa gostom koji im dolazi, pa ih mahom nazivaju blogerima. Ne znam da li će se i bloger razvijati brzo kao i youtube, a iskreno voljela bih da se to desi, ne zbog popularnosti, meni to ne treba, već zbog toga da ljudi ne daju titulu ''blogera'' osobama koji su youtuberi, ili koji se nazivaju ''vlogeri''. Ljudi bi trebali shvatiti da je biti bloger, potpuno drugačija profesija, nešto kao drugačiji hobi, mi jesmo slični youtuberima, jer, kao što i oni izdvajaju vrijeme za snimanje i editovanje, tako i mi izdvajamo vrijeme za pisanje i fotografisanje, te u potpunosti poštujem i youtuberre i blogere, jer smatram da smo svi jedna zajednica, ali da se po nečemu definitivno izdvajamo. Mislim da se o ovome ne diskutuje dovoljno, te je to razlog zašto danas pišem ovaj post. Smatram da i blogeri zaslužuju svoje mjesto u svijetu i da niko nema pravo da nam oduzima titulu blogera, ili da prepisuje drugim osobama, koje to zapravo nisu.



Da li ste vi primijetili da se titula blogera dodjeljuje youtuberima?
Šta vi mislite o ovome?

CONVERSATION

24 komentari:

  1. Primjetila sam da često youtubere nazivaju blogerima, ali nisam pretjerano obraćala pažnju na to. Moram priznati da mi smeta jer to uopšte nije isto. Inače jako kreativan i originalan post. Pitam se kako si došla na ovako dobru ideju. :)


    Anja's world 

    OdgovoriIzbriši
  2. Te voditelje na tv-u sam i ja primjetila da brkaju nešto što je drukčije i zaista me to nervira, a i čula sam neke youtubere da to govore.
    Baš mi je trebala ovakva jedna tema da pročitam na blogu, super si je obradila <33 ;)


    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  3. Primetila jesam, ali moram da priznam da do sada nisam obraćala previše pažnje na to. Ali zaista je čudno kada nekome kažeš da imaš blog, a on ni ne razume šta to znači, dok danas svi znaju šta predstavlja posao youtubera.
    U svakom slučaju, jako originalna tema za post, i sjajno napisano. Fotografije su odlične. :)

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja nisam dugo obraćala pažnju na to, ali mi je odnedavno počelo jako smetati i imala sam potrebu da napišem post na tu temu, i da hvala :D

      Izbriši
  4. Takođe sam primetila.Ne znam zašto je tako,kad tu to dve različite stvari.To jednostavno nije isto!

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije isto i nikada neće biti definitivno

      Izbriši
  5. Potpuno se slazem sa tobom. I mislim da su blogeri potcenjeni jer je uvek spotlight na youtubere (no hate) , volim youtubere ali to YouTube i Blog su dve razlicite stvari.

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram biti iskrena i složiti se s tobom. Na balkanu pa mogu slobodno reći u mojoj okolini jako malo djece zna za youtoubere i za blogove. Za moj blog znna vrlo malo ljudi i to samo obitelj zato što bi me svi ostali čudno gledali da im kažem da pišem postove i imam svoj blog. To je u jednu ruku dobro, a u drugu nije. Čestitam na iskrenosti i što si zapravo i napisala ovaj post koji nekog moze uvrijediti mada ja ne mislim tako. Imaš ljep blog, samo tako nastavi.

    Član sam tvog bloga pa bi ti bilo drago da posjetiš moj: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažeš sa mnom, nije mi bio cilj nikog uvrijediti, samo sam rekla šta mi je na duši. Hvala na podršci ;)

      Izbriši
  7. Mislim da je generalni problem u tome što jutjuberi sami sebi daju titulu blogera. Postoje blogeri koji su vremenom shvatili da mogu da se snimaju, te su postali jutjuberi, i to cenim, ali ne podrzavam kada neki jutjuber, tj osoba koja se snima, gotovo bezveze, otvori blog s namerom da sto pre razvije isti i krene sa saradnjama. Poznajem takve slucajeve gde jutjuberke otvaraju blogove, reklamiraju ih po svom kanalu da bi preko istog bloga dobijale razlicite proizvode koje kasnije ni ne recenziraju. Jutjuberi imaju srecu sto je ljudima mnogo lakse da sednu i pogledaju video nego da traze po netu i citaju postove, inace ne bi oni tek tako ugledali svetlost dana. Slazem se apsolutno s tobom, i ovo je tema o kojoj zaista treba puno vise da se prica.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, i ja sam viđala mnoge youtubere koji sami sebe nazivaju blogerima iako to nisu, a ako ćemo realno mislim da da youtube scena nikada ne bi ni postojala da nije bloga, jer je od bloga sve počelo, kako fashion i beuty blogovi, tako i osobe koje su savjetovale druge preko postova, međutim sada je to preuzeo youtube i kao što kažeš, ljudima je lakše pogledati video, nego pročitati post

      Izbriši
  8. Ne znam kako drugima, ali meni to užasno ide na živce. Oni nisu blogeri i gotovo. Mediji bi trebali to početi razlikovati, a još je gore kad on to sam kaže, onda se derem na tv "Ne! Ti nisi bloger, ne pišeš nego snimaš, nauči se!" Svaki put kada netko kaže da "taj bloger snima super videe" ja sarkastično odgovorim "Da, baš lijepo piše, zar ne?" Večina njih ne skonta, ali veće je od mene. Uh, sad sam se naživcirala. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha drago mi je da razumiješ Marija, to i mene jako živcira

      Izbriši
  9. Baš ja kad mami pojašnjavam razliku između blogera i youtubera,samo me gleda kao debila i kaže da se manim čorava posla,hahaha.Okej što stariji ne vide razliku,ali mlađi me baš iznenađuju.
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  10. e ovaj post je odlican, svida mi se tvoje rasmisljanje, takoder sam i ja primjetila da se sve youtubere nazva blogerima, ako su oni blogeri, sta smo onda mi?.. takoder sam bila pozvana na BLOGERSKU konferenciju na kojoj je 80% bilo youtubera, znaci uzas
    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je to za konferenciju dno dna, organizatori očigledno ne znaju šta znači riječ blogger. Inače zapratila sam i ja tebe :D

      Izbriši
  11. U pravu si. Postavila si sasvim konkretno i zanimljivo pitanje. I ja sam to primetila više puta. Mada često poznati jutjuberi su prvenstveno bili blogeri, neki još uvek pišu blog, mada se to svodi samo na obukla sam se, slikala sam se i to je to. I jeste veoma nepravedno. Ne kažem da ne postoje loši jutjuberi i blogeri (Više jutjuberi, jer je to druga priča), ali zašto bi onda svi ostali bili ismejani ili bilo šta zbog hobija ili posla kojim se bave?

    Milicalt.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem da youtuberi, koji pored toga imaju i blog, poput Zorane nazivaju blogerima, ali ovi koji nemaju veze s tim mi nikako nisu jasni

      Izbriši
  12. U pravu si! Verovatno neki smatraju jutjubere i blogere istim, ali se varaju. Odličan post <3

    mydiary328.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Back
to top