nedjelja, 19. ožujka 2017.

Filmovi koji su zabilježili 2016. godinu

Iako u posljednjih par godina nije bilo toliko dobrih filmova, no iz svake godine se može izdvojiti par filmova, kako filmovi koji dobiju Oskara, tako i oni koji se gledaocima izrazito dopadnu. Danas sam odlučila predstaviti nekoliko filmova koje sam pogledala u 2016. i koje definitivno neću zaboraviti i koji su zabilježiti (moju) prošlu godinu. Također ovo je moj prvi kolab post i to sa Jasminom, s bloga Just in dream, ona će pisati o filmovima koji su  njoj zabilježili 2016., pa možete čekirati i njen post.






The Conjuring/ Przivanja 2

Pored romantike, drame i akcije, morala sam dodati i horor, tačnije nastavak prvog dijela filma ''The Conjuring'', pored odlične glumačke postave, radnja filma je izvanredna i ono najvažnije- strašna. Riječ je o Ed i Lorraine koji su stručnjaci za paranormalno, te dobijaju dojavu da je u Englekoj navodno jedna kuća opsjednuta dušom čovjeka koji je nekad tu boravio. Njihov zadatak je da istraže mejsto i saznaju šta se zapravo dešava.

Moja ocjena: 9
Žanr: horor, triler
TRAILER





Suicide Squad/ Odred otpisanih

Film koji je definitivno zabilježio prethodnu godinu i dobio Oskara za najbolje maskirane glumce je film ''Suicide Squad''. Riječ je akcionom filmu u kojem učestvuju samo zlikovci iz Batmana i drugih poznatijih akcionih, Marvelovih filmova. Film prati zlikovce koji borave u zatvoru i koju budu uslovno pušteni kako bi pomogli vladi, no da li zapravo mogu poštovati ta pravila?

Moja ocjena: 10
Žanr: avantura, akcija, sc-fi
TRAILER





Me Before you/ Tu sam pred tobom

''Me Before you'' je romantična drama, koja govori o nepokretnom mladiću u čiji život ulazi simpatična djevojka, čiji je zadatak brinuti se za njega. Iako je ona prijateljski raspoložena, on je taj koji se zatvara u sebe i koji je već odavno izgubio bitku za život. No, da li je ona ta koja će ga razuvjeriti da u njegovom životu i nije sve tako crno?

Moja ocjena: 10
Žanr: romantika, drama
TRAILER





Room/ Soba

Film ''Room'' je, po mom mišljenju najbolji film koji je izašao i koji sam pogledala u 2016. godini. Pored zanimljive i istinite priče, radnja filma natjera vas da se naježite i dugo vremena ne zaboravite ovaj film. U filmu možemo vidjeti majku i njenog sina koji su zarobljeni u jednoj sobi, od strane čovjeka koji ih tu drži već nekoliko godina. Jednog dana, majka odluči riskirati sve kako bi spasila sina, ali i sebe, to joj uspijeva, ali zauvijek ostavlja trag na njoj.

Moja ocjena: 10
Žanr: drama, triler




Da li ste vi pogledali neki od navedenih filmova?
Koji filmovi su vama obilježili 2016. godinu :D?

Broj komentara: 16:

  1. Super post draga! Drago mi je da si napravila collab, jako mi se sviđa tema posta i svi filmovi koje si navela ću staviti na listu filmova koje hoću pogledati <3
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Nazalost sam pogledala sam odred otpisanih. Vjerujem da bi mi se svidio film Tu sam pred tobom, ali Prizivanja 2 ne jer ne volim horore. Odlican post. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledala sam prvi i zadnji film i mogu ti reci da su to i jedni od mojih omiljenih filmova. Soba je film koji je ostavio veliki uttisak na mene! Odlican post!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I na mene također, tako da se zasluženo našao na ovoj listi :*

      Delilah's Stories

      Izbriši
  4. Pogledala sam prva tri filma I dopadaju mi se. A za poslednji si me jako zainteresovala, toliko da cu morati jos veceras da ga odgledam! Obožavam postove u kojima su glavna tema filmovi, omiljeni kako za citanje, tako I za pisanje. ♡

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo :* Nadam se da će ti se dopasti

      Izbriši
  5. Veoma itneresantan post! Obozavam filmove, sto je vec postalo opste poznato tako da sam se bas obradovala ovom postu! Jako je zanimljiv i interesantan! Sjajna selekcija filmova, vecinu sam i sama gledala.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post i jako dobro napisan. Obožavam filmove, ali od ovih samo sam gledala "Me before you" i stvarno sam oduševljena.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bićeš oduševljena i drugima, ako ih pogledaš :D

      Izbriši
  7. Stvarno super post
    Divana selekcija i draga jedva cekam sljedeci post
    ako moze da uzvratis komentar i ako zelia :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Okej, ja sam kreten koji još nije pogledao nijedan film s ove liste. Me before you ću sigurno pogledati uskoro, a i Room mi se čini zanimljivim filmom. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi kreten, jer su svi navedeni filmovi poprilično novi (prošlogodišnji) filmovi, pa je i shvatljivo da su ti nepoznati. Btw slobodno pogledaj nećeš se pokajati

      Izbriši