Jedan dan tipične gimnazijalke 📖 📕

Postoje stvari u životu koje volim i ne volimo. U takvu vrstu stvari ubrajamo najčešće školu i to pod drugim odjeljkom, tačnije pod stvarima koje ne volimo. Da budem u potpunosti iskrena ni ja nisam pretjerano voljela školu, do trećeg razreda, tačnije, zavoljela sam školu od onog trenutka kada sam dobila nove predmete i kada sam počela čiti ono što me zanima. Bilo kako bilo, školu mrzimo najčešće zbog stresa, ali tu si pozitivne strane poput šala, prijatelja i kafa koje možete ispijati poslije škole. Danas sam odlučila da vam predstavim kakav je to tipični školski dan iz perspektive sedamnestogodišnje gimnazijalke.



Polazak ujutro u školu i ustajanje u 6 sati je nešto što mi zapravo najteže pada, ali s obzirom da je danas petak, i rano ustajanje je oprošteno, ako tome pridodam i prelijep sunčani dan i činjenicu da nisam imala prvi čas, moram priznati da sam poprilično zahvalna i zadovoljna. Obično kada nemam prvi čas idem na kafu sa drugaricama, ali ovo jutro smo ipak odlučile biti u školi i moram priznati da je bilo jako zanimljivo, jer smo pravile neke ''lude fotografije'', a i same smo bile u učionici što je još bolje, da ne govorim o prelijepom danu vani.




Naravno mali odmor se provodi kroz kratko prepričavanje i tračanje sa drugaricama i drugovima iz odjeljenja koji dođu na vrijeme, a polazak drugog časa, tačnije engleskog nikom nije najomiljeniji dio, osobitno kada nekog prozove i pita, što radi svaki čas. Za to vrijeme obavezno premijesti nas 4 (moje drugarice i mene), jer smo mi, navodno te koje najviše pričaju. Pa, kad me već premijestio jer ''pričam'' idem to korisno iskoristiti ponavljajući didaktiku koju trebam odgovarat, ali naravno da u tom trenutku završava sa učenikom kojeg je ispitivao, te saopštava da radimo dosadna vremena i da se fokusiramo na lekciju. Međutim naravno da to ne rade svi. Jedni bleje kroz prozor, drugi gledaju u tablu, treći šaraju klupe, četvrti pričaju, a peti (u koje ja spadam) gledaju u jednu tačku i razmišljaju o životu, te mole Boga da velika kazaljka što prije dođe do 9:05 kada će čas konačno biti gotov, a to zna da potraje. 




Treći čas nam uvijek najteže pada, ne jer je na času dosadno, već zbog toga što smo svi gladni, te željno iščekujemo veliki odmor. Konkretno danas je treći čas bila predviđena pedagogija, a lekcija iz istog predmeta je bila poprilično interesantna. 5 minuta prije zvona, nakon završene lekcije, uglavnom odmaramo i zezamo se sa profesorom i spremamo za veliki odmor, a kada konačno otkuca 9:55 svi izljećemo iz škole i žurimo u pekaru koja uvijek bude puna, pa ko prije stigne, brže će završit. Naravno dolazak u učionicu i činjenica da imamo 15, 20 minuta velikog odmora daje nam vremena da jedemo i da se čak i ispričamo sa ostalima.



Nakon velikog odmora slije čoz, razrednik kao i obično sankcioniše određene probleme, dok ostali pričaju, ili eventualno uče didaktiku, pedagogiju, ili psihologiju čije nam predmete predaje isti profesor i koji će nas rešetati slijedeća dva časa. Znam da ću treći razred pamtiti po čozu kada sam uvijek ponavljala slijedeći predmet koji trebam odgovarati. Kako to obično biva čoz najbrže prođe, a onda dođu tri časa kod istog profesora, od kojeg dva čitava pita, a jedan radimo novu lekciju. Naravno tu sam se javila i dobila 5 iz didaktike, iako to najiskrenije nisam pretjerano očekivala, ali ipak mi je drago što je tako. Onda slijedeći čas odmaram igrajući Clash Royal, dok profesor nastavlja sa ispitivanjem, i naravno dolazi zadnji, tačnije sedmi čas, koji nam svima teško pada, jer smo svi već umorni, a da bude sve gore tu je i nova lekcija koja se treba uraditi. Ipak, mislim da je svima omiljeni dio kada u 13:30 zazvoni i shvatimo da je petak, da ide vikend i odmaranje, te da konačno možemo uživati u ostatku dana.



Kako sam već i rekla danas je bilo predivno, sunčano vrijeme, pa je moralo biti ugodno i dobro iskorišteno, pa sam zbog toga poslije škole odlučila ostati sa drugaricama na kafi u omiljenom kafiću, naravno tu se nismo pretjerano dugo zadržavale, jer smo htjele prošetati parkom i gradom, jer je vrijeme zaista bilo predivno, te bi bilo glupo ne iskoristiti ga.




CONVERSATION

20 komentari:

  1. Odličan post. Super si sve napisala.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahha,mislila sam da sam jedina koja odmor provodi igrajući Clash Royale xD.
    Sve u svemu odličan post.

    Uskoro novi post na mom blogu,zato stay tuned:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživalaaa sam čitajući. Ja sam 2. gimnazije i tokom cijelog mog školovanja moram priznati da mi je ovaj razred do sad daleko najdraži.
    Super si ovo napisala, baš mi se sviđa <3 <3


    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Definitivno si moj čovjek :D i ja ovožavam ove bombonice. Što se tiče škole nikada je nisam mrzila koliko sam mrzila njihovo radno osoblje. Uvijek sam bila neko ko je volio da uči i da zna što više, ali imala sam toliko loš nastavni kadar da prosto poželim da nikada nisam ni krenula u školu. Ljudi koji pokušavaju da nas motivišu, a nemaju šta da nam pruže. Primjer: kako sam neko ko stvarno vječito zapitkuje i nema pardona kad nešto ne konta i ne shvata dolazila sam u prilike da kad ih nešto pitam ili mi objašnjavaju kompletan proces koji sam već uradila ili kažu ono najgluplje što mogu da čujem potraži u knjizi naći ćeš ili danas postoji razvijeni svijet tehnologije sve se nađe na internetu. Pa druže da sam našla na netu ne bih dolazila tebe pitati. Grrr... eto opet sam se iznervirala :/.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek ima loših i dobrih profesora, kod mene trenutno preovladavaju bolji, naravno ima nažalost i tih lošijih, koji ne žele dati odgovor, jer možda i ne znaju odgovor ili hinje i slično

      Izbriši
  5. Mislim da sam ja jedina osoba koja baš baš voli svoju školu (a to je verovatno zato što sam upisala ono što zaista volim). Ali naravno, kao I svi ostali, mrzi me da učim. xD Ovaj post mi je bio prilično zanimljiv I simpatičan, a I naslov me je dosta privukao. Uživala sam! Sličice su divne! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, složila bih se s tobom, ako upišemo ono što volimo definitivno će nam škola biti zaniljivija, a i sadržaj će nas zanimati :D

      Izbriši
  6. Jako zanimljiv post draga. Ja sam od onih koji bleje kroz prozor i vecito kasne u prvoj smeni. Slažem se da škola može biti preobra zbog društva ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post i prelepo ti stoje farke, pratim te pa ako želiš uzvrati. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Iako još sam u osnovnoj, sviđa mi se dan koji provodiš, naravno osim puno učenja tu je i društvo koje ti je vjerojatno najbolje do sada <3
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  9. Diiivan post, draga moja, baš sam uživala <33
    Definitivno čozmi je najomiljeniji predmet, treba uvek malo izduvng ventia pred prestojeća ispitivanja i kontolne vežbe. :D
    Fotke su preeedivne <33

    OdgovoriIzbriši
  10. Slažem se sa svime, a i post je odličan!
    P.S. S tim što je meni škola daleko oko 10km, te moram ustajati u 5, a već oko pola sedam moram biti na stanici da nebih zaksanila u školu!

    girlyyisback.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je škola udaljena nekih 5 km xd tako da i ja idem busem

      Izbriši

Back
to top