nedjelja, 26. ožujka 2017.

Ko nam zabranjuje da volimo?

Pitam se zašto je u ljudskoj prirodi da uvijek voli ono što je, pa uslovno rečeno ''zabranjeno''. Imam osjećaj da osobe kojima kažemo ''Prestani s tim'', u inat nastavljaju raditi ono što žele, bilo to dobro, ili loše za njih. Ne znam šta da mislim o tome, jer ni sama ne volim da mi neko ''naređuje'' i govori šta trebam da radim. Posmatrajući ljude oko sebe shvatila sam da uvijek volimo ono što je ''zabranjeno'', da li zato što je to najslađe, ili zato što je to ono što nas ispunjava i istiniski čini onima što mi zapravo jesmo.



Počet ću od sebe, ja sam osoba koja mrzi pravila, smatram da pravila postoje da bi se kršila. I da, znam da mi ovaj moto i nije najbolji, ali šta da kažem u svoju korist, volim biti iskrena i reći ću šta mislim. Da, pravila su glupa, ko može da mi zabrani s kim ću da se družim, koga ću da volim, koju vrstu muzike ću da slušam i koji će moj hobi biti? Pa da vam kažem, NE MOŽE NIKO. Ne znam zašto ljudi stvaljaju te određene ''etikete'' na ljude i smatraju apsurdnim osobe koje rade nešto što nije uobičajno, a zapravo ne shvataju da su oni ti koji ispadaju apsurdni zbog toga što čine. Najgore od svega su mi nepisana pravila, tipa ''Nemoj se glasno smijati'', ''Lijepo se ponašaj''; bla, bla. Mislim da smo ovakav tip rečenice barem jednom u životu čuli od starijih, najčešće od roditelja. Zar nam čak i oni mogu zabraniti kako ćemo se ponašati? Naravno, ne kažem da trebamo da se opijamo, drogiramo i slično, daleko od toga. Govorim konkretno za stvari tipa, ''Ne smiji se glasno'', mrzim, ali mrzim kad mi neko ''zabranjuje'' ono što volim ili me ograničava u nečemu.




Zamislite situaciju da vam roditelji zabranjuju vezu sa dečkom kojeg volite. Ja se nisam nikada našla u takvoj situaciji, ali poznajem meni blisku osobu koja jeste i da budem iskrena toj osobi nisu mogli zabraniti da ga voli; mogli su joj zabraniti da ga ne viđa, da ne priča s njim, da ga ne zove, ali postoji nešto što je jače i od toga, a to je ljubav i to je ono što joj nisu mogli zabraniti. Zabranili bi joj je jedino kada bi je ubili i kada je više ne bi bilo, a opet, da li je to vrijedno toga? Naravno da nije. Bez obzira kakva neka osoba bila i kakvi njeni postupci bili, to su njeni postupci, njene odluke, koje niko ne može da donosi umjesto nje, pa čak ni roditelji. I sada se postavlja pitanje, da li biste vi ikada ograničavali nekoga da nešto voli? Najiskrenije ja ne bih, zbog svih navedenih razloga.




Opet ponavljam, uredu je kada roditelji zabranjuju djeci da se opijaju, puše, drogiraju ili slično, jer im zapravo žele dobro, ali ograničavanje u stvarima koje su čak i sudski dozvoljene mi nikako nisu jasne. Mislim da bismo se svi trebali opustiti i više uživati, nego opterećavati tuđim, ili vlastitim problemima, težnjama i ograničavanjima. Razmislite još jednom i shvatite da ako nešto volite, nebitno da li je to određena osoba, određeni stav, određeni hobi, ili posao i ako je to nešto u čemu uživate, nikad ne odustajte od toga, bez obzira šta drugi ljudi kažu, komentarišu, ili vam na bilo koji način pokušavaju nametnuti svoje stavove, koje nemaju veze sa životom, a kamoli sa vama. I ono najvažnije ne dopustite da vas ljudi ograničavaju i sprječavaju da volite nešto u čemu se pronalazite, ili istinski želite.





Broj komentara: 18:

  1. Draga Dalila predivan post!Ostavila si me bez komentara!Moram ti reći da je tvoj stil pisanja predobar!Svaka čast!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful post and photo, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  3. Doslovno sam ostala bez teksta kada sam ovo procitala. Sve što si napisala je prava istina i potpuno se slažem s tobom. Jako ljepo napisan post. Stvarno sam uživala čitajući i iskreno htjela bih da pišeš više ovakvih postova jer su stvarno odlični!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdgovoriIzbriši
  5. Šta god rekla, zaista će biti premalo, jer sam ja zaista odusevljena ovim postom. Iz dana u dan me sve vise ocaravas svojim tako realnim i tako divnim pisanjem. Zaista se pronalazim u tvojim recima, i moram reci da smo jako slicne hehe, i ja mrzim pravila! Takođe bih dodala da je ljubav zapravo sloboda voljenja, koju nam niko ne moze uskratiti. A umesto slobode, mi biramo da budemo sluge mrznje i prezira, nazalost. Sjajan post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako draga moja i hvala ti mnogo :D ♥

      Izbriši
  6. Malo je reći da sam oduševljena ovom temom, kao I samim postom. Sve si iskreno I bez 'doterivanja' rekla, Bravo! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga, predivno si ovo napisala! U potpunosti se slažem sa tobom. Dok sam čitala ovaj post, prisetila sam se jedne lude babe koju sam srela u supu. Moja drugarica I ja smo nešto ćaskale dok je red ispred nas bio ogroman, svi iznervirani I besni što toliko dugo čekaju, a mi pičamo, prisećamose nekih lepih dana I smejemo se. Kad se odjednom neka bakica prodere na nas I vikne "Šta se smejete I kreveljite, niste kod svoje kuće! Ajde mir". Ja sam ostala u šoku, naravno da smo nastavile sa smejanjem jer takve osobe nisu vredne ni našeg pogleda a pogotovo ne odgovora. Tako da da, I ja neopisivo mrzim kada mi neko nešto naređuje (u ovom slučaju je to da se glasno smejem). Takve ljude treba ignorisati i zaobići, jer bi rado sa vama počeli da se svađaju jer nemaju pametnija posla. Uglavnom, delimo isto mišljeje, I drago mi je da si pisala na ovu temu. :)

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije svega veliko hvala. Vidi da imaš isti ''problem'' kao i ja, a to je upravo glasno smijanje u trenucma u kojima se ne možeš suzdržati i da ti kažem nešto, to uopće nije nepristojno, šta-više malo je danas ljudi koje možeš vidjeti da se iskreno smiju, onako od srca, tako da ću ti dati savjet, samo se ti smiji :D i ja ću xd

      Izbriši
  8. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja, svaka riječ bi bila suvišna da iskažem koliko mi se svidio ovaj post i koliko si ga dobro napisala. Zaista si ga napisala dubokoumno i moram da se složim sa svakom tovjom riječi. Niko nema pravo da ikome zabranjuje ljubav. Iskreno, ja se nikada nisam našla u toj situaciji, ali ne znam kako bih odreagovala. Meni je ljubav smisao života i ono što me podstiče i pokreće. I iskreno ne mogu da vjerujem da postoje ljudi koji brane takva osjećanja drugima pod onim glupim izgovrima "to je za voje dobro". To mi je tako tužno.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši