nedjelja, 12. ožujka 2017.

Proljeće u zraku 🌳 🌷 💥

Ja sam u potpunosti ljetni tip i volim sve što je vezano za ljeto i općenito sunčane dane, tako da mi je prijelaz zime u proljeće uvijek bio omiljeni period u godini. U posljednje dvije sedmice, počela sam se laganije oblačiti, a iz dana u dan osjećam proljeće u zraku i iz dana u dan se sve više veselim toplijim danima, jer znam da nam se svaki dan sve više bliže.




Imam običaj poslije prve smjene šetati gradom sa drugaricama, ne zbog tog što mi se šeta, već iz prostog razloga, što želim osjetiti sunce na svojoj koži ponovo, želim uživati u predivnom sunčanom danu, jer nikad ne znate da li ćete ponovo dobiti priliku uživati u danu. Mislim da bismo se svi trebali posvetiti više sebi. I da, razumijem da nas je škola sve malo ''pritskla'' i da nam ne da mira, takva je bar tvar kod mene, ali ono što ja radim jeste da rasporedim vrijeme, tačnije dan. To mi mnogo pomaže, jer imam više vremena za sebe i prijatelje. Recite mi da je za sreću potrebno puno, ali navedite razlog zašto to mislite. Ja mislim da je za sreću potrebno malo, samo sunčan dan i prijateljice s kojima ga možete iskoristiti i otići na kafu i šetati po gradu.



Posmatram često ljude koji užurbano hodaju gradom, to obično bude na kišnom danu, ali trenutno, na ovim predivnim sunčanim danima, viđam ljude po gradu i ne mogu da ne primijetim njihovu sreću u očima i uzbuđenost zbog predstojećih, ljepših dana, koji će nadam se brzo doći. I nisu samo ljudi ti koji se bude, tu je i priroda, predivno zelenilo koje možemo vidjeti i naprosto pomirisati travu nakon dužeg vremena. Čak je i zrak čistiji, svježiji, mirisniji, topliji, ma baš sve je prelijepo. Sve se budi, kao da se iz dramatičnog tužnog filma među ljudima probudila ljubav i sreća. Zapitam se tako da li je to zaista mguće? Da li je moguće da prirodne pojave zapravo mogu utjecati na ljudsku psihu, emocije i raspoloženje, a kako sam zainteresovana za psihologiju i redovno je proučavam, moram priznati da to jeste tako. Pa opet recite da je za sreću potrebno puno.




Broj komentara: 20:

  1. Prelijepo napisano, svaka čast!
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam pravi zaljubljenik u priorodu i sunce.Nema mi ništa draže nego kada ujutru ustanem za školu i vidim da sunce virka,odmah se osjećam bolje i nikakva loša ocjena mi ne može pokvariti dan:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno!
    Proleće zaista obožavam, a kod mene ono nikako da se udostoji da dođe, baš je bila jaka zima. :) Ipak, strpljivo ću čekati, a nadam se da će vredeti :) <33

    OdgovoriIzbriši
  4. Dalila draga, sjajan post! Zaista jako simpatican tekst! NAprosto predivno za citanje! A i fotografije su jako zanimljive.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam proljeće, a ljeto pogotovo. Ovaj post je tako divan i inspirišuć, kao i fotografije. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post, i tekst i fotografije su vrhunski ❤❤❤! I ja obožavam ovo divno vreme, kako inspiriše 😚😚!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post draga. Svidja mi se kako pises. Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da uzvratis.

    justindream004.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Inače ja obožavam proljeće jer tada mi je rođendan tj u četvrtom mjesecu pa ono jedva čekam hahah, a volim i kad je ponovno sve zeleno i jednostavno taj neki lijepi osjećaj kad izađeš vani i za sreću stvarno nije potrebno mnogo, razgovor s prijateljima sasvim je dovoljan da ti uljepša cijeli dan.
    ako hoćeš baci pogled na moj blog imam novi post XD
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post!Prijavila sam se na tvoj blog. Pogledaj moj blog i prijavi se ako zelis ,novi post je objavljen :) <333
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. I mene baš raduju ovi dani. Divan post. :)
    P.S. Imaš odličan blog. Pratim te.

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši