Zašto mrzim nedjelju?

Kako mi vrijeme brzo prolazi najviše mogu vidjeti kroz kraj neke sedmice, a kraj sedmice, odnosno nedjelju svi mrzimo. Školarci i studenti zbog učenja i ponedjeljka koji dolazi i donosi još jednu novu sedmicu, ali i odrasli, također zbog sutrašnjeg ponedjeljka i novog radnog dana.


Bilo kako bilo jedno stoji, a to je da nedjelju niko ne voli, može se reći da je poslije ponedjeljka jedan od najgorih dana. Međutim, ja ove sedmice nisam išla u srijedu u školu, jer je bio neradni dan, Dan nezavisnosti Bosne i Hercegovine, a kako gubimo dvije sedmice škole zbog grijanja koje nismo imali, doslovno nam je bitan svaki dan.  Baš su ove subote odlučili da nadoknadimo časve od srijede. Imati radnu subotu je jako iscrpljujuće, a ono što je još gore jeste da ostaje samo nedjelja za odmaranje, a ni ona nije za odmaranje jer je sutra ponedjeljak (najgori dan u sedmici), te se moraju obavljati obaveze poput pisanja domaćeg i učenja, a između ostalog i odmaranje koje podrazumijeva gledanje par epizoda serije, ili filma. Naravno, da ne zanemarim blog, koji je ionako već zanemaren zbog svakodnevnih i neizostavnih obaveza koje se iz dana u dan gomilaju.



Nedjelja bi trebao biti dan za odmaranje, uživanje i pripremanje za slijedeću sedmicu, to je kao zadnje poglavlje u knjizi koje može biti dobro, ili loše, ali uglavnom bude loše, jer smo svi zaokupljeni obavezama. Kroz razmišljanje shvatim da zapravo ne mrzimo nedjelju, mrzimo ono što trebamo uraditi. Kada bismo stvari koje ostavljamo za zadnji dan u sedmici radili na vrijeme sve bi bilo lakše i bolje, ali u čovjekovoj prirodi je da sve ostavlja za zadnji dan (ovo govorim iz ličnog iskustva). I baš sada, dok kuckam ovaj tekst razmišljam o gomili stvari koje trebam uraditi, tačnije završiti do večeras, da li ću stići ne znam, ali ću se potruditi da završim, jer, povrh svega nema boljeg osjećaja od onog kada se sve obaveze urade i onda se jednostavno legne i odmara. To je omiljeni dio svakog dana, a ne samo nedjelje. Bilo kako bilo, nadam se da će vaša nedjelja biti bolja i zanimljivija od moje.


CONVERSATION

14 komentari:

  1. Nice post!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga, kao i fotke <33! Slazem se sa tobom, a mislim da i generalno delimo dane po onome sta radimo <3!Nedelja u meni budi neku nostalgiju i ne znam stalno mislim da sam nesto zaboravila oko skole haha <33!

    novi post,nova rubrika perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga. Evo mojih 8 kontrolnih i ja pozdravljamo ponedeljak, mada nisam mrdnula sa kreveta i pipnula knjigu. Moje nepisano pravilo je da se vikendom ništa ne uči jer je to ipak vikend. :'D ♥♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da svi tako razmišljamo i ostavljamo sve za zadnji dan xd, ali najgore je kad je zadnji dan baš nedjelja, a u ponedjeljak trebaš odgovarati :/

      Izbriši
  4. Kad god dođe nedelja, ja pomilim: Majko mila, zar je moguće da je već nedelja?!
    Ne mogu reći d aje ne volim, zaista mi je draga, ali kako i sama kažeš, ume da bude veoma iscrpljujuća i zatrpana školskim obavezama. :)
    Divan post kao i fotkice <33

    OdgovoriIzbriši
  5. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Dalila draga, sjajan post. Uzivala sam citajuci. Razumem te u potpunosti, i slozila bih se sa vecinom stvari koje si ti navela, samo sto je kod mene ta situacija sto ja obozavam nedelju, jer do iste, izvrasim sve svoje obaveze a onda tog dana lenjčarim.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka ti čast na tome što obaveze na vrijeme obavljaš i ne ostavljaš za zadnji tren :D

      Izbriši
  7. Super post!Prvi put sam na tvom blogu i veoma mi se dopada! Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati <3333 http://anastasijakostic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Back
to top