Antisocijalna, ili nezainteresovana?

Ljudi često mijenjaju pojam ''antisocijalan'' sa pojmom ''nezainteresovan'', barem ja imam takav osjećaj. Knjiška definicija riječi antisocijalnost bi bila da je to vrsta duševne bolesti kod koje su način razmišljanja, doživljavanje situacije i odnosi s drugima abnormalni. Dakle, osobe koje nisu pretjerano druželjubive, s druge strane svi dobro znamo šta znači kada je osoba nezainteresovana. Jednostavno ne interesuje se u druge stvari u koje se drugi možda interesuju.


Sad ste vjerovatno pitate ''Kakve veze imaju nezainteresovanost i antisocijalne osobe?'' Pa i nemaju, ili ste druželjubivi, ili niste; ili ste zainteresovani, ili niste, nema sredine. Ono što bih ja mogla reći jeste da ljudi ne bi trebali grupisati osobe na osnovu njihovog ponašanja. Ukoliko neko ne želi da se druži s vama, ili ne želi pričati s vama o svakodnevnim dešavanjima, ili ispijati kafe, ne znači da je antisocijalan, možda je samo nezainteresovan za vas kao određenog pojedinca. Dok npr s drugim osobama sasvim normalno izlazi i priča. Ja sama ponekad dobijam titulu od poznanika, koji mi kažu da nisam mnogo druželjubiva, ali u suštini to je daleko od prave istine. Jednostavno ne znam glumiti emocije i osjećanja, te mi je samim tim teško ''izigravati'' dobricu koja sa svima priča i sa svima se druži. Ja jednostavno nisam takva, ako mi određena osoba ne paše, neću prihvatiti njene pozive za izlaske, gdje će ista ta osoba shvatiti da nisam zainteresovana.


Mislim da je sasvim uredu odbiti osobu, to ne znači da ste antisocijalni, to samo znači da ste iskreni i da se nećete pretvarati kako vam je stalo do neke osobe, ili ''na silu'' slušati njenu/ njegovu životnu priču. Kada upoznate osobu odmah vidite da li vam leži i da li je slična vama, da li ima određenu vrstu harizme i da li je to osoba s kojom ćete se uklopiti i zasnovati prijateljstvo. Ukoliko vam se neka osoba ne sviđa i niste zadovoljni njenim/ njegovim ponašanjem, nema potrebe za lažnim osmijesima i lažnim riječima, koje ne vode nigdje, zapravo dovode samo vas u propast, jer ste na taj način kontradiktorni, pa osoba misli da ste vi baš ta/ taj koji će postati njen/ njegov najbolji prijatelj. Ja sam uvijek težila ka iskrenošću, jer ne volim lagati i uvijek ću reći ono što mislim, makar me to i koštalo. No, nikad nemojte ljudima davati lažnu nadu i pretvarati se da ste nešto što niste, jer se bojite šta će ta osoba misliti o vama kao osobi, ili pojedincu, pa ako mene pitate bolje da o vama stvori realnu i pravu sliku onakvog kakvi vi zaista i jeste, nego da stvara lažnu sliku osobe.



Nadam se da ste razumijeli šta sam htjela reći ovim postom i da vam se isti svidio. 
Da li ste vi nekada dobijali titulu 'antosicijalne osobe', a zapravo ste bili nezainteresovani za neku osobu?

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Predivno rečeno!
    Apsolutno se slažem, u redu je odbiti nekoga ukoliko on nama ne paše što samo znači da smo i sebe i njega rešili briga- neće ni meni ni njemu bitineprijatno dok zajedno budemo sedeli na nekoj potencijalnoj kafi glumeći da nam je zanimljivo.
    Sjajno napisano <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si shvatila poentu i da se slažeš sa mnom :D

      Izbriši
  2. U potpunosti se slažem sa tobom, i mislim da je ovo jedan fenomenalan post ^^
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post kao i uvek :) Nominovala sam te inace svrati da vidis o cemu se radi :)
    http://samo--kazem.blogspot.fr/2017/04/the-versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Slazem se sa svim što si rekla. Uzivala sam citajući ovaj post. Odlican je!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. U potpunosti se slažem, i sviđa mi se tema posta
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, još jedan predivan post u istoriji tvojih postova. Stvarno sam oduševljena. Potpuno se slažem sa tobom po pitanju neizlaska :D. Definitivno ne shvatam ljude kojima je zanimljiv izlazak sa štreberima, sa ološima, sa princezicama, sa propalicama, sa ne znam ni sama kako ih sve grupišu. Brate mili nije moguće da uspijevaš pronaći jezik sa svima. To mi isto dođe kao da jedem slatko pa uzmem kiselo i poslije toga uzmem ljuto i kažem da mi sve odgovara i da se super osjećam. Ok to su naši ljudi, ali ja ih ne mogu razumit i to mi je :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D drago mi je da se slažeš sa mnom ;)

      Izbriši

Back
to top