Da li smo materijalisti?

Krenulo me je sa dubokoumnim temama i razmišljanjima, pa sam o tome odlučila pisati i danas. Ponekad se zapitam da li sam ja kao čovjek, kao jedinka i pojedinac materijalista? Da li su mi zaista toliko važne materijalne stvari, da one prave stvari koje se ne mogu kupiti, kao što su sreća, prijateljstvo i ljubav zanemarujem?




Naravno da svi imamo svoje teorije, neki više vole biti bogati i imati ''sve'', a zapravo nemati ništa, s druge strane neki žive sasvim normalnim i skromnim životom i smatraju se bogatim jer imaju sreću i ljubav. U koju grupu vi spadate? Da budem potpuno iskrena ja spadam u obje. Volim imati prijatelje kraj sebe, zezati se i smijati, jer to je jedina stvar koja me može istinski učiniti sretnom, bez nekakvih lažnih osmijeha i glume. No, naravno volim i kada mi mama kupi stvar koju sam dugo željela, pa makar to bila i najobičnija čokolada koja mi se tada jela. Međutim opet se zapitam, čokolada je tu, imat ću je nekoliko sati, eventualno dana, ali ću je na kraju pojesti i zaboraviti na nju, htjet ću ju opet i nikada se neću zadovoljiti. Dok će prijatelji uvijek biti tu, uvijek će vas nasmijavati i neće tek tako nestati u par dana ili mjeseci kao što su to čokolada, majica, šminka... Pa onda opet recite da ste nezadovoljni i da nemate ono što želite.





Zapravo, činjenica je da čovjek nikada ne cijeni ono što ima, već to shvati kada izgubi, te se u većini slučajeva kaje što na vrijeme nije uočio i cijenio ono što je imao. To je možda i uredu, svi smo mi ponekad takvi. No, ono što je mene zapravo podstaklo za pisanje posta jesu pojedine blogerke, koje su zaista specifične, imaju odlične sadržaje i predivno pišu, ali kada dođu do određene cifre i brojke počinju se sponzorisati. I iskreno to mi je sasvim okey, ako to mogu raditi youtuberi, zašto ne bi i blogeri, ali mislim da je šteta da se sve svede na to i da nečiji talenat uzaludno propada, kao što je, između ostalog i talenat za pisanjem. Opet kažem, u redu je tu i tamo napraviti neki sponzorisani post, ali svaki post da je sponzorisan i da je svaki post haul, recenzija određenog proizvoda ili stvari mi je apsurdna. Smatram da na taj način djevojke uništavaju svoju reputaciju i zanemaruju ono zbog čega su i napravile blog, a to je pisanje. Po mom mišljenju to je jako tužno, ali je nažalost i istinito. 





Nakon navedenog opet sebi postavljam pitanje da li smo materijalisti? Da li nam je važnije imati ili dobiti neku određenu stvar, koja će kad-tad nestati, potrošiti se, ili slično; ili nam je ipak važnije raditi na sebi, graditi nova prijateljstva i ostaviti nešto značajno iza sebe, kao što je npr blog, koji će svi pamtiti po dobrom i kvalitetnom sadržaju, a ne po mnogobrojnim haul i wishlist postovima. Ponovo se ograđujem i kažem da nemam ništa protiv blogerki koje to rade, jer i mene kada bi kontaktirali definitivno bih pristala na suradnju, ali kažem da zbog sponzorstva nikada ne bih zanemarila ono što volim i ono zbog čega sam prvobitno napravila blog, a to je pisanje i fotografija.



Da li ste vi materijalisti?


CONVERSATION

22 komentari:

  1. Predivan post! Iskreno naterala si me da se zapitam da li sam ja materijalista...
    https://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga!Uživala sam čitajući!💕

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno si napisala ovaj post. Za sebe smatram da spadam u obje grupe, volim dobivati stvari, ali opet su mi vazne i nematerijalne stvari. Mislim da su zapravo svi donekle materijalisti i to je u redu, ali ne smijemo zaboraviti i na prijatelje jer je to ipak vaznije.

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam to htjela reći, a i samu sam se stavila u obje grupe. Smatram da je važno samo ne preovladavati u samo jednoj

      Izbriši
  4. Vrlo lijepo napisan post i odlične slike ! Tvoj je blog uvijek ugodno gledati,a postove čitati :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  5. Dalila draga, zaista me sve vise i vise oduevljavas, kako svojim pisanjem, tako i samom tematikom tvojih postova. Ova tema je zaista jako realno te mi je zaista drago sto sma citala ovaj post. Savrseno je napisna, zaista ne znam sta boh dodala. U mom iskrenom slucaju... Dobro sam upucena u sustinu tog materijalizma, i maksimlano se trudim da ne budem materijalista ali bih slagala ako bih rekla da sam ja idealna i skroz moralna i bez grehova. Svima se desi.. Haha. jos jednom, sjajan post!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, složila bih se da niko nije idealan i definitivno smo svi materijalisti, neko više, neko manje

      Izbriši
  6. Auu odusevila si me postom. Pravo da ti kazem i ja takodje spadam u obe grupe ljudi. Svi mi volimo novac, a za sebe bih mogla da kazem da sam neki mali materijalista jer znam da bi me neke stvari koje se kupuju novcem dosta usrecili. Sa druge strane porodicna i prijateljska ljubav je nezamenjljiva.
    Samo nastavi sa pisanjem ovakvih postova jer ti bas super pises i jer si dosta realna i zanimljiva.Pozz :D

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post i ideja:)

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka cast na temi, zaista sam odusevljena. Prelepo pises, sve pohvale :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvek volim da procitam ovakav post, da nas malo probudi i vrati u realnost :)
    Bravo!

    JL Blog

    OdgovoriIzbriši
  10. I love it! Enjoy the day doll!

    PS: Do you want to follow each other? Let me know! ❤

    Mary María Style

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf, koliko je post dobar toliko je pitanje teško :D mada ipak mislim da spadam u neku manju grupu materijalista :D. Mene više od materijalnih stvari može da usreći ono što se da pronaći u prirodi i susret sa voljenima, kao i iskren osmjeh. Ali postoje neke stvari za koje nam je, jednostavno, potreban novac i bez kojih, danas, teško možemo da zamislimo naše živote, pa tako i ja. Sve pohvale za post. Zaista je dobar.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na opširnom i divnom komentaru. Činjenica je da smo svi mi pomalo materijalisti

      Izbriši

Back
to top