petak, 21. travnja 2017.

Proljeće uništeno kišom i snijegom ☃ ☂

Svi na Balkanu su poprilično šokirani vremenom posljednjih nekoliko dana. S obzirom da je april, koji se uglavnom pamti po toplim i lijepim danima ovaj neće biti toliko dobro zapamćen. Nažalost mnoge biljke i voćke su u potpunosti uništene zbog snijega koji je padao u srijedu, četvrtak, pa čak i danas. Ne znam gdje vi živite, u kojem dijelu Balkana i da li je kod vas snijeg, ali u Zenici itekako jeste.



Probudivši se u srijedu i vidjevši snijeg bila sam razočarana u sve, ali je postojala nada da je taj snijeg privremen, s obzirom da je proljeće i da se sve više bliže najtopliji mjeseci. Međutim, pišem ovaj post nakon dva dana, a stanje se nije promijenilo. Nije toliki problem što je snijeg i kiša, ali činjenica je da ovakvo vrijeme utječe i na ljude. Jednostavno, svi se osjećamo lošije, pada nam koncentracija, ali i motivacija. Žudimo za suncem i ljepšim vremenom, jer se tada i mi sami osjećamo bolje i živahnije. Posljednjih par dana sam i sama bila zaista loše volje upravo zbog vremenskih nepogodi koje su poprilično bile neočekivane. Kao i obično izlazila sam skoro svaki dan poslije škole i primijetila sam da su kafići puni. S druge strane kada je toplije svi sjede vani, ili šetaju, no kada je kiša, ili u mom gradu, snijeg, ljudi nemaju puno izbora nego biti u enterijeru i razmišljati o  životu.


Ipak, nije sve tako crno. Uvijek me je veselila misao i činjenica da je moj omiljeni kafić pun ljudi i tinejdžera koji se zajedno druže i ispijaju kafice. Izgleda da u svemu lošem, ima i nešto dobro. Baš sam danas bila u kafiću i moram priznati da sam se baš super provela, jer koliko god voljela mir i tišinu, moram priznati da volim i gužvu i volim općenito biti okružena ljudima, a upravo to je bio slučaj danas. Ipak, kad sam se vratila kući, ušla sam u toplu sobu i opustila se, prvenstveno jer je petak, a i jer sam se konačno uspjela zgrijati. Koliko god mi ovo teško vrijeme škodi, na neki način mi i prija, ali samo malo. Ipak, ostaje nada da će iduće sedmice vrijeme biti ljepše, je su tada i ljudi ljepši, kako fizički, tako se i bolje osjećaju :D


Follow me on Instagram


Broj komentara: 16:

  1. Predivan post draga <3

    Pogledaj moj blog . Ako ti se svidi zaprati me,uzvratit cu : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. o loce coffee:) i am going to drink second one today:) follow:) hope U follow back:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow girl, I loooove it! Cute post ❤

    FOLLOW my blog! Maybe we can follow each other. Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Nije me odavno bilo na blogu, tako da cu ovog puta prvenstveno iskorisiti priliku da pohvalim tvoj novi dizajn i uređenje bloga, zaista je bozanstven! Nista manje i nisam ocekivala od tebe, jako mi se dopada! Kada je post u pitanju, veoma simpaticna tema, ide bas uz ovo vreme hehe, uzvala sam citajuci. Slazem se da je prolece malo upropasteno ali ipak to nije razlog da patetisemo, jer ima toliko stvari koje se mogu raditi uporedo s ovim godisnjim dobom! Jos jednom, odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post, draga, kao i sama ideja. Moram priznati da se slažem sa tobom. Nama je uništeno proljeće najviše iz tog razloga što ne znam gdje je hladnije. 15. su isključili grijanje i do dana današnjeg nisu ga palili. Tako da ne znam gdje mi je gore da li u stanu, na ulisu, na faxu ili u kafićima. Tačno je da hladnoća nije toliko strašna, ali nisam ljubitelj jakne u stanu :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam više ljetni i proljetni tip, nego jesenji i zimski, jer i sama mrzim hladnoću xd

      Izbriši
  6. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post i predivne fotografije! Tek sam daans saznala za tvoj blog i nisam mogla prestati prelistavati tvoje postove *-*

    Blog refresh!! --> kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se ovaj post, kratak je ali je nekako iskren i lijep. Kod mene nije padao snijeg, ali je zato kiša lijevala kao iz kabla. Inače volim kišu, ali kad je već proljeće u punom mahu volim da ima i sunca. Vedrije je nekako. Ne vani već raspoloženja ljudi. Imaš baš sladak blog, pročitala sam još par postova i učlanila sam se. Inače pratila sam te i prije ali sam promjenila e-mail haha.
    Ako hoćeš baci pogled pošto imam novi post
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši