nedjelja, 30. travnja 2017.

SAVJETNICA #8: Blogerski trikovi

Današnji post odlučila sam posvetiti svim novim blogericama, koje su nam se tek priključile i koje (možda) ne znaju za ove lagane trikove, koji mogu biti jako korisni i kojim mogu mnogo poboljšati blog post. Iskreno, ja bih voljela da je neko napravio sličan post kada sam ja tek počela s blogom kako bih što prije unaprijedila svoje postove, ali vremenom sam neke stvari sama shvatila, a neke naučila od mojih kolegica blogerica, kojima sam neizmejrno zahvalna. Dosta priče, pređimo na trikove.



Potpis koji vodi ka linku bloga

Ovo mi je bila najveća misterija kada sam postala blogerica, a to je pitanje ''Kako  blogeri stave link koji klikom vodi do njihovog bloga?'' Ovo me je dugo mučilo, a onda sam našla post gdje je objašnjeno na koji način se to radi, a poprilično je lagano. Trebate kopirati ovaj link:


<a href="https://dnevnadozabloga.blogspot.ba">Delilah's Stories</a>

U prvom boldiranom tekstu stavljate link vašeg bloga, a u drugom boldiranom tekstu stavljate što želite da piše kada objavite komentar. Poprilično je jednostavno, isprobajte u komentarima.



''Keep Reading'' opcija

Ukoliko želite odvojiti uvodni dio teksta od ostatka sadržaja vašeg posta, kako bi posjetioci mogli vidjeti samo taj uvodni dio, a za nastavak bi morali kliknuti 'Keep Reading', 'Nastavi čitati' ili sličnu opciju sve što trebate uraditi je kliknuti na ovu opciju na blogu:


I vaš tekst će biti odvojen, jednostavno je :D

Zakazivanje datuma i vremena kada post izlazi

Ukoliko ste perfekcionist i želite da vam postovi izlaze na tačno određeni datum i vrijeme, ili jednostavno planirate putovanje, ali ne želite biti odsutni sa bloga, ne brinite. I za to postoji riješenje: 



Dakle, idite na opciju 'Raspored', a zatim na iskočnom kalendaru odaberite datum i vrijeme kada želite da se vaš post objavi, nakon toga opciju 'Završeno'. Nikako ne zaboravite da nakon završenog posta idete na opciju 'Objavi' i ne brinite neće se odmah objaviti, već na zakazani datum.

Dodavanje videa na blogu

Pretpostavljam da ste za ovo svi znali, ali većina to radi na pogrešan način, tako što ide na opciju, odnosno sličicu filmske klape i zalijepi određeni url, te ide na opciju 'Odaberi'. Međutim to je pogrešan način, jer video bude manji, ne bude u pravoj veličini, te ja preporučujem ovaj, malo teži dio. Dakle, prva stavka je odlazak na youtube i odabir sadržaja.


Nakon toga ispod videa nalazi se opcija 'Podijeli', a zatim opcija 'Ugradi'. Postojeći link kopirajte.


Idite na blog i određeni post u kom želite taj video, opcija HTML, zalijepite kopirani url, zatim opcija 'Objavi' i ne brinite post se neće objaviti samo će spremiti vaš video.


I ovako bi izgledao taj video.



Nadam se da sam vam i u ovoj rubrici savjetnice uspjela pomoći i da ćete primijeniti neke od trikova i savjeta. Ukoliko i vi imate neke svoje trikove koje nisam pomenula u postu, pišite ih u komentarima, da zajedno možemo da si međusobno pomažemo i savjetujemo :D


Posjetite me na Instagramu

31 komentar:

  1. Bas ti hvala na ovome sa prijelomom stranice, to zaista nisam znala ☺

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Znala sam za sve osim za prvo, i hvala ti stvarno na tom triku ♥♥

    Ana's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. * probala sam i funkcionira!! * :D

      Izbriši
    2. Nema na čemu, drago mi je da sam pomogla ♥ :D

      Izbriši
  3. Znala sam za sve trikove (osim drugog), post je u svakom slučaju veoma koristan, bravo! :D <3

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  4. Znala sam za sve, osim za ovo prvo! Sjajne ideje, hvala na pomoći! :) (testiram prvi trik dolje..). :D

    Lifella

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, znam ih sve hah jer, ipak sam ovde duže vreme, ali stvarno se slažem da će mnogim novim 'članovima' dosta pomoći, pogotovo onaj MISTERIOZNI KOD hahah :) <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, draga! Znam sve ove trikove, ali onima koji ne znaju će sigurno pomoći. Sledeći put ako ti bude trebala pomoć oko nečega, slobodno mi se javi. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post draga Dalila!Hvala na savjetima. <3

    Minnah's Life



    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je bio odličan post, nisam znala ovo za ostavljanje imena bloga u komentar, evo probat ću na kraju komentara i nadam se da ću uspjeti haha, ako ne uspije nema veze. Drago mi je da netko radi nešto ovakvo, vjerujem da ovdje svatko može saznati barem nešto novo.
    Imam novi post, ako hoćeš baci pogled :)
    -Sara


    Vremenski Putnik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ipak je uspjelo :D i hvala na divnom komentaru

      Izbriši
  9. Baš lepo o tebe što si ovo podelila :) Verujem da ćeovi trikovi u mnogome pomoći novim blogerkama :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicni savjeti draga,imas predivan blog!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je definitivno jedan od korisnijih postova na koje sam ikad naisla. Novim blogerima je pomoc ovakve vrste itekako potrebna, bas lijepo od tebe da si im odlucila pojasniti neke stvari :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala ti punooo za ovaj post, puno mi je pomogao s obzirom da sam novija i da vecinu ovih trikova nisam znala. Bilo bi mi drago da posjetis moj blog
    Tvoja Mona💞

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala puno! Uglavnom sam sve od ovoga znala, a do pre par minuta me je mučilo ovo:

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti pomogla u otkrivanju i da si uspjela :D

      Izbriši