Serija koja će vas navesti na razmišljanje...

Obično kada počnem gledati seriju ili mi se dopadne na prvu i postanem opčinjena istom, pa je gledam dok ne dođem i do zadnje sezone, ili mi se ne svidi prva epizoda, pa ni ne nastavim s gledanjem. Serija koju sam pogledala za dva dana i serija o kojoj trenutno svi pričaju jeste ''13 Reasons Why'', iako ste očekivali, ali i navikli od mene vidjeti review serije, to nije ono što ću danas predstaviti ovim postom, ali naravno ako želite rado ću napraviti i review, jer je serija fantastična i ima jaku pouku.


Prije nekih godinu, dvije, prateći youtube scenu gledala sam video koji su snimali Petra i Davor, sa kanala The Lazy Wave i čini mi se da je bio u pitanju video vezan za favorite, ili preporuke. Tada je Petra pomenula knjigu, za kojoj sam bila u potrazi dvije godine, ali nažalost nikada je nisam kupila, niti sam je našla da se može kupiti kod nas. Naravno da sam tražila u pdf-u, ali sve što sam našla bilo je samo par stranica. Moram priznati da sam na jedno vrijeme i odustala od potrage i baš tada, iz vedra neba svi su na društvenim mrežama počeli stavljati slike ''13 Reasons Why'' i kada sam shvatila da je u pitanju serija bila sam i više nego oduševljena, jer svi koji me dugo prate i lično poznaju znaju da sam zaljubljenik u serije i filmove.



No, na stranu sve. Jučer sam pogledala 6 epizoda, a danas preostalih 7, mom čuđenju i iščekivanju nije bilo kraja, ali i sada nakon pogledane serije imam osjećaj da shvatam sve, ali s druge strane ne shvatam ništa. Mislim da je ovakva serija, pored pregršt natprirodnih i beskorsnih serija, bila itekako potrebna i korisna, osobito za nas, tinejdžere, koji se svakodnevno susrećemo sa raznim problemima, frustracijama, ali i kompleksima koje ponekad ''liječimo'' na drugima, ne razmišljajući o posljedicama koje se mogu desiti. Ovo je serija upravo o tome. Ovo je serija o sedamnaestogodišnjoj djevojci koja je psihički i fizički maltretirana od strane svojih školskih ''drugova'', a završetak je bio fatalan i ne samo za nju, koja je počinula samoubistvo, već i za druge kojima je ostavila kasete i 13 razloga zašto je počinila samoubistvo. 13 različitih osoba koji su joj (ne)svjesno nanosili bol.



Iako je ovo samo izmišljena priča pretočena iz knjige u seriju, moramo razmotriti i shvatiti da se zapravo ovakve stvari svakodnevno dešavaju i u našem društvu, a ignorirajući te ''stvari'' postajemo saučesnik u zločinu. Postoji bezbroj slučajeva koji su završili tragično, a sve zbog vršnjačkog nasilja. Iako svi mislimo ''To je samo šala'', nikad ne znamo kako ta ''šala'' može utjecati na nekog i kako će je neko prihvatiti. Za kraj htjela bih vam svima preporučiti seriju ''13 Reasons Why'', jer definitivno ćete promijeniti mišljenje o stvarima koje možda radite, ili koje gledate da drugi rade.



Zapratite me na Instagramu

CONVERSATION

30 komentari:

  1. Nisam još počela gledati seriju, ali definitivno ću početi, i ti i svi ostali predivno govorite o seriji, i ja sama mislim da ima dobru pouku :) Super post! Slike su predivne!
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, zasita odličan i koristan post! Moja najbolja prijateljica je odgledala ovu seriju i kaže da je odlična. Ja ne volim takve serije i sumnjam da ću je pogledati. Ali svakako bi trebalo da ima više sličnih serija i filmova kako bi tinejdžerima barem malo otvorili oči. Fotke su fantastične!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti se ova svidjela. I da, hvala ;)

      Izbriši
  3. Pre neki dan sam završila sa gledanjem serije i zaista je jako potresna, i nažalost realna. Nismo ni svesni koliko naše reči i naizgled mali postupci mogu uticati na nekoga.. Divan post.

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgledala sam čitavu seriju i sjajna je, ali me je mnogo rastužila. :( Zaista trebamo misliti šta govorimo jedni drugima svakog dana i kako to utiče na nekog. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Tko još nije čuo za tu seriju? Stvarno je postala popularna jer te stvarno navede na razmišljanje i ja ću ju definitivno pogledati nakon što pročitam knjigu. Odličan post!

    Blog refresh!! --> kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja razmišljam pročitati knjigu, jer sam čula da se razlikuje od serije

      Izbriši
  6. Nažalost, vrijeme mi ne dopušta previše gledanja serija, pa sam i ovu preskočila. Čini mi se jako zanimljivom i poučnom i sigurna sam da ću na ljeto pogledati i nju. Hvala na preporuci i odličan post! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  7. Moram priznati da sam vec cula za ovu seriju sve dobre komentare. Hvala ti sto si me podsetila :) Jedva cekam da pocnem da je gledam. Odlican post draga :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicno napisano. Od kada je serija izasla razmisljala sam da je pogledam, ali zbog moje ljubavi prema The Walking Dead seriji koju gledam nisam nasal vremena. Definitivno cu je letos pogledati. :D

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš se pokajati :D i ja razmišljam da počnem gledati twd

      Izbriši
  9. Ukoliko želiš pdf knjige obavezno mi se javi: imam i na engleskom, a i na srpskom (ako ti nije problem da čitaš na njemu umesto na bosanskom). :)
    Što se tiče serije, još je nisam pogledala, ali sam pročitala knjigu i zaista sam oduševljena. :) <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala što si mi napisala, svakako ću ti se javiti ovih dana, akd nađem slobodnog vremena

      Izbriši
  10. Super post! Ja sam stigla do 6. epizode!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dalila draga, veoma interesantan post. Slozila bih se sa tobom, i kod mene je takva situacija da se ili zauvek zaljubim ili zauvek odljubim jos na prvo epizodu. Ocekivala sam malo vise sadrzaja same serije u ovom postu, no ipak i bez toga on je sjajno napisan.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam htjela pisati recenziju serije, zato je post malo kraći

      Izbriši
  12. Apsolutno se slažem sa tobom, jer je i na mene serija ostavila snažnu i jako tešku poruku 💙! Veruj mi da i sada kada je prošlo sigurno 10 dana kako sam ja završila i dalje razmišljam o svemu 💙! Mislim da je neka upravo ovakva serija trebalo da se emituje i pokaže da svet nije tako savršen za sve 💙!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem, nije lako preko noći sve zaboraviti, kao u neki mdrugim serijama, jer se ovakve stvari nažalost svakodnevno viđaju :/

      Izbriši
  13. Ovu seriju nisam jos pocela gledati ali koliko vidim serija je odlicna pa cu je i poceti gledati :)
    Pratim te :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo mi je najdraža serija xD
    Jedva čekam 2. sezonu jer sam prvu cijelu pregledala! :D

    Bilo bi super da napraviš post o teen filmovima koje bi smo trebali pogledati :)

    Puse i posjeti moj blog ako želiš :http://princezica111.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja željno iščekujem 2. sezonu :D Hvala ti na prijedlogu, ali sam već pravila sličan post jako davno, http://dnevnadozabloga.blogspot.ba/2016/07/tv-shows-you-must-watch.html no ne bi mi škodilo napraviti još jedan jer postoji mnogo novih serija koje sam počela gledati ;D

      Izbriši

Back
to top