Da li je važan kvalitet, ili kvantitet?

Mnogo puta u životu sam se zapitala šta je važnije, kvalitet, ili kvantitet? Učeći psihologiju i gledajući razne youtube videe, ali i prateći blogere shvatila sam jedno, kvalitet se mnogo više cijeni od kvantiteta. To je bar moje mišljenje, ali po svemu sudeći i mišljenje nekolicine ljudi.

Prije svega za one koji ne znaju, napisat ću knjiške definicije kvaliteta i kvantiteta, a onda vam to pokušati objasniti.

Kvalitet je mjera zadovoljenja zahtjeva i očekivanja korisnika.
Kvantitet je mjera, ili osobina koja postoji kao veličina, ili mnoštvo.


Zamislite da gledate dva youtubera, jedan od ta dva ima jako kvalitetne videe, dobar i zanimljiv sadržaj, ali mana je što ne snima često, recimo da snima jednom sedmično klip. S druge strane zamislite youtubera koji nema mnogo pratioca, kvaliteta snimka je poprilično loša, sadržaj i nije toliko zanimljiv, ali snima svakog dana. Koga biste više i aktivnije pratili? Ja bih definitivno onog ko ne snima toliko često, ali kada snimi video uživam maksimalno u njemu. Upravo to je razlika između kvaliteta i kvantiteta. Osoba koja će imati kvalitetan sadržaj na youtubeu, ali ne snima često bi bila svrstana u kvalitet, a osoba koja snima često, ili svaki dan, ali bez pretjerano zanimljivog sadržaja bi bila svrstana u kvantitet. Upravo zato sam vas pitala šta je vama bolje? 



Ovaj primjer bi se mogao primijeniti i kod blogera. Blogeri koji pišu svakog dana, ali imaju loše fotografije, ili nemaju određenu vrstu originalnosti nisu toliko zanimljivi, kao blogeri koji ne pišu često, ali kada napišu neki post, on bude originalan, zanimljiv i sa dobrim fotografijama. 

Da budem iskrena kada sam tek počela sa blogom, više sam cijenila kvantitet. Bilo mi je važno da moji postovi izlaze svakog dana, iako su teme bile poprilično dosadne i neoriginalne, međutim, nakon skoro godinu dana na blogu shvatila sam jedno, a to je da čitaoci više cijene jedan post sedmično koji će biti sadržajan i u svakom smislu dobar i originalan, od onih svakodnevnih i dosadnih postova tipa, wishliste, haul, rutine i slično. I ne, ne želim ovim postom nijednu blogerku uvrijediti, jer svako bira ono što voli i što želi, svako ima svoje stavove i mišljenje, a ja ovim postom iznosim samo svoje. I dalje ne znam šta ćete vi reći na ovo, pa bih voljela da napišete šta vi više cijenite, kvalitet, ili kvantitet? Šta je značajnije za vas i zašto?







CONVERSATION

29 komentari:

  1. Sjajno rečeno, draga moja <33
    Ja definitivno volim određenu meru umerenosti, da kažemo, da ima i jednog i drugog, jer je tako najprijemčivije za nas. :) Svakako smatram da nam kavalitet ipak uvek mora biti iznad kvantiteta, jer se naš rad na taj način više ceni. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, drago mi je da se slažeš sa mnom :D

      Izbriši
  2. Zaista ne znam šta bih još imala da dodam, jer se sa tobom slažem u apsolutno svemu što si napisala. Sjajan post. :) <3

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post! Slike su fantasticne!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove koji se nalaze na kraju mog posta i ostaviti komentar :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/05/haul-makeup-clothes-phone-casechokers.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam u zadnjem postu pisala o ovome, kvalitet uvijek! ;)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš taj post o tome zašto nisi bila tu me inspirisao za ovaj :D

      Izbriši
  5. Baš mi se dopada ovaj post, i apsolutno se slažem sa tobom. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajno napisan post, i naravno i ja vise cijenim kvalitet jer smatram da je bolje potrositi vrijeme na nesto kvalitetno sto ce koristiti, nego gubiti vrijeme ni za sta, a ovo sam spomenula u svom zadnjem postu pa ako hoces procitaj:)
    Mona's lifestyle diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inzce, ovo mi je lrvi put da koristim kao ovaj link sto sam naucila u tvom proslom blogu pa evo mog linka za slucaj da nisam dobro uradila ovo:
      mona-lifestylediary.blogspot.com

      Izbriši
    2. Izgleda da ima mala greškica, pogledaj opet taj link :D I hvala ti :D

      Izbriši
  7. Za mene je stoput važniji kvalitet, posebno zbog bloga, jer bez kvaliteta nema ni kvantiteta. Nominovala sam te za jedan tag ili šta je već, više informacija na mom blogu

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako dobar i dubokouman post! Sve pohvale na tome.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  9. Kvalitet je definitivno neśto što ja praktikujem više, baš poput tebe, ali i većine. Dobar je primer jutjubera, kao i blogera. Ja na blogu radim gotovo dve godine i možda jedina stvar koju sam naučila jeste ta da ljudi više cene originalnije, dubokoumnije postove, nego redovnost. Jer za svaki je ozbiljniji post potrebno vremena.. divno ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, drago mi je da i ti cijeniš kvalitet :D

      Izbriši
  10. Super post! Ja isto mislim da je puno važniji kvalitet od kvantiteta i svakako se slažem sa tvojim mišljenjem <3 Fotografije su kao i uvijek prekrasne!
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista predivan post! Sve si odlično napisala i u potpunosti se slažem sa tobom. Kvalitet uvijek mora biti ispred kvantiteta! ♥

    www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicno si ovo napisala :) I ja sam isto tako kao i ti u pocetku postove objavljivala svaki dan i nisam puno vodila racuna da li je ideja originalna i da li su slike dobre, pisala sam bukvalno o svemu sta mi padne na pamet. Sad ipak pisem redje i gledam da post bude kompletan i da se maksimalno potrudim oko njega. Odlicna ideja za post :) I super napisan :)

    Tijanina šminkernica

    OdgovoriIzbriši
  13. Great post!
    People don't often talk or discuss about this things but they are very important!

    I followed you, could you follow me back?
    http://melaniscorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  14. Definitivno više cijenim kvalitet, ali također ako osoba koja piše ili snima videe ima i smisla za kvantitet i obzira prema svojim pratiteljima, te se trudi redovno pisati. Drago mi je što si pisala o ovoj temi. :)


    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši

Back
to top