Da li smo cijenjeni za ono što radimo?

Najvažnije u životu je raditi nešto produktivno, nešto što će nas ispunjavati iznutra i nešto zbog čega ćemo se osjećati prijatno i sretno. Čak i sam smisao života se povezuje s tim da radimo ono što volimo i želimo, kako bismo željeli što duže poživjeti i produžiti vlastiti životni vijek. U većini slučajeva za naš rad budemo nagrađeni, u školi u vidu ocjene, na poslu u vidu plate, youtuberi i blogeri u vidu poklona ili čak i novca, no tu su i oni ''izgubljeni'' i oni koji su u nekom svom svijetu u kojem ne žele da ih se ometa, ali s druge strane smatraju da imaju određene kvalitete za neki posao, ili hobi u kojem se pronalaze.

Veoma dubokouman uvod u post, ali sam bila iskrena, kao i uvijek. Nedavno se desio jedan događaj koji me je spotaknuo na razmišljanje o tome ''Da li smo zaista cijenjeni za ono što radimo?''. I prije svega, postavit ću isto pitanje i vama, a vi u komentaru napišite da li vas cijene za ono što radite. Kao što i većina vas zna moj najveći hobi, jeste blog, pisanje o svakodnevnim trzavicama, stresovima, ali i dobrim, odnosno pozitivnim stvarima koje mi se dešavaju u životu. Naravno da volim i savjetovati svoje čitaoce, to vrlo dobro znaju oni koji me prate od početka mog rada. Nikada nisam smatrala da bih trebala biti nagrađena za svoj rad na blogu, jer, meni lično najveća nagrada jeste osmijeh koji mi svakodnevno izazovu pozitivni komentari osoba koje čitaju i gledaju moje postove. Naravno da svi mi priželjkujemo nekim poklonima i stvarima, slagat ću ako ću reći da i sama nekad nisam pomislila, ili poželjela promovisati nekog time što ću dobiti neke stvari, ili slično.


Međutim, prestala sam razmišljati o tome, jer vjerujem u sudbinu koja, ako bude željela to će se jednog dana desiti, a ako ne to me neće spriječiti da nastavim pisati o nekim lifestyle temama, zbog kojih sam i napravila blog. Pretpostavljam da svi znate da mi je najveća ljubav pored bloga i pisanja, gledanje filmova i serija. Sad ćete pomisliti ''O čemu ova priča, pa svi volimo gledati filmove i serije''. Da, to je istina svi ih volimo, ali sebe bih svrstala u osobe kojima iste te serije i filmovi pomažu u realizaciji i shvatanju ovog svijeta, pa uvijek izvučem poentu iz svakog filma. Moja ljubav je tolika da sam i jedan blog posvetila samo njima, filmovima. Naravno, znala sam da nikada neću postati poznata zvijezda, niti biti glumica, jer sam poprilično realistična, ali sa uvijek priželjkivala otići na jedan od najvećih događaja u Bosni i Hercegovini koji se dešava svake godine, a to je Sarajevo Film Festival, na kojem učestvuju mnogobrojni poznati, svjetski glumci.


Nikada nisam mislila da ću imati priliku otići tamo, ali smatram da bih trebala, jer sam pogledala toliko filmova. Recenziranih filmova na mom blogu ima preko 250, što je za skoro dvije godine ogromna cifra. Dat ću sve od sebe da se pokušam prijaviti kao volonter, možda čak i kao učesnik, jer to istinski želim. Svojim radom sam to i zaslužila, te na neki način želim nagraditi samu sebe. No to nije cilj ovog posta, nešto drugo sam htjela da vam kažem, a to je da je moj profesor izabrao jednog učenika, odnosno učenicu da ode na Sarajevo Film Festival, kao scenarist i režiser manjeg filmskog projekta, koji je zapravo on uradio, ali joj ga ''prepušta'' da predstavi našu školu i možda pobjedi. Ta osoba je moja najbolja prijateljica, možda ćete me smatrati sebičnom, ali mislim da ona ne zaslužuje da ode. Naravno izjasnit ću se i reći zašto tako mislim, pogledala je svega par filmova, te nema nikakvog iskustva kada su filmovi u pitanju, te me baš zanima zašto će ona tamo. To je prva stvar, druga stvar, ona ima loše ocjene kod tog profesora, no ne želim ulaziti u to, njen život, ona odlučuje kako će ga živjeti, ali isti taj profesor zna da se na neki način bavim filmovima, da bih voljela glumiti u nekom, ili makar biti režiser nekog filma, također imam veoma dobre ocjene, no, očigledno nisam dovoljno dobra za njeg, ni za sam Sarajevo Film Festival za kojim žudim da učestvujem.


Upravo zbog navedenog događaja odlučila sam pisati post na ovu temu, sad, ako ste došli do ovdje i pročitali post od početka do kraja i čuli moju priču, ponovo ću vas pitati: ''Da li smo cijenjeni za ono što radimo, ili to radimo samo za sebe?'', a neka najmanja nagrada koju zaslužimo da dobijemo, pripadne nekom drugom ko ju ne zaslužuje i ne zna toliko toga o tome koliko mi znamo.

CONVERSATION

20 komentari:

  1. Draga Dalila, jako mi je žao ovo pročitati. Voljela bih kad bi tvoja prijateljica uvidjela tvoju ljubav prema filmu, pa ti prepustila to mjesto. Želim ti puno sreće i da se pojaviš na Sarajevo Film Festivalu. <3

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na predivnom komentaru, vjerujem da hoću :D ♥

      Izbriši
  2. Dalila,svi znamo koliko voliš filmove xD .Zašto to tvoja prijateljica ne zna haha? Da sam ja ona odmah bi ti ustupila mjesto,ali pošto nisam hmm :/.
    Možda i ona non stop gleda fimove,ali to niko ne zna haha..Baš kao što i moja mama ne zna da katkad pogledam koji maraton filmova, a imam ucit xD..Sve u svemu nadam se da ces posjetit Sarajevo film festival. Pokušaj se prijavit kao voloter ako ništa.
    Puse i pozdravi iz Sarajeva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zna i ona, čitav moj razred zna da volim filmove i da imam blog. Znam da ona ne gleda filmvoe, jer kada druga prijateljica i ja pričamo o nekom poznatijem filmu, tipa Titanic, ona ne zna ni koji je to film, a i sama je rekla da je ne ispunjava gledanje filmova, da joj nisu zanimljivi. Razumijem i to jer je njena prava ljubav pisanje. Što se tiče sff potrudit ću se doći :D i da ako dođem zva ću te na kaficu obavezno :D

      Izbriši
  3. Toplo se nadam da ćeš uspijeti doći na SFF barem kao volonter. Zašto ti najbolja prijateljica nije dopustila da ideš tamo umijesto nje? Ti si to barem zaslužila :/ Kako je život nepravedan...
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije se ni ponudila da kaže da li bih ja voljela ići iako se ne razumije u to, ali nije ni bitno. Mislim da će joj na kraju nešto iskrsnuti, kao i uvijek i da neće ići, a ako mi profesor tad kaže da idem mislim da neću, jer ne želim biti nikome druga prilika

      Izbriši
  4. Koja nepravda od strane profesora! Obožavam filmove I serije isto kao I ti I užasno bih se osećala da mi drugarica uradi tako nešto. Slažem se da ne zaslužuje da ode na taj festival. Aa da sam na njenom mestu I da sam prava drugarica, ustupila bih ti mesto jer ga pobogu, zaslužuješ mnogo više od bilo koga drugog. Ne znam kakva je to drugarica koja zna da ti je to velika želja I koja ništa ne čini povodom toga..Evo, iskreno, iznervirala sam se. Ali u ovom svetu postoji toliko nepravde da ne možemi ni zamisliti. Želim ti da ne odustaješ od onoga što voliš I da se prijaviš za taj festival I svima pokažeš koliko si dobra! :) ♥

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je vidjeti da ovoliku podršku dobijem od djevojke koju privatno ni ne poznajem, čak više od osoba koje smatram drugaricama ♥

      Izbriši
  5. Great Post dear! Your blog is so cute!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Sta god rekla, bice suvisno. Pre svega svaka cast na hrabrosti da podelis sa nama ovu pricu. I ja sam imala slicnu situaciju tako da te razumem. Bitno je da imas nasu podrsku! Zaista veoma poucan post, uzviala sam citajuci.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Dalila, činjenica je da nismo uvek cenjeni za ono što radimo, ali nemoj nikada da odustaješ od svojih želja i snova. Sigurna sam da ćeš ih jednog dana ostvariti. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  8. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako mi je žao to cuti. Da sam na mjestu tvoje prijateljice odmah bih ti ustupila mjesto! Nadam se da ćeš posjetiti taj film festival!

    Ja sam te zapratila, mozes li uzvratiti?
    melaniscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da ću ga posjetiti, kad-tad

      Izbriši
  10. Love ur photos, such a lovely post.
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/05/mac-studio-water-weight-foundation.html

    I am following ur blog, hope u follow back too :)

    Have a great week.
    Love, Kanchan

    OdgovoriIzbriši

Back
to top